visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'DEN BOMBA AÇIKLAMALAR

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'DEN BOMBA AÇIKLAMALAR
31 Temmuz 2015 Cuma 23:55

Milletvekili Bilgiç: Burada rant yok, kamu yararı var

Isparta kamuoyunda tartışmalara neden olan 5 bin kişilik öğrenci yurduyla ilgili AK Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ilk kez Kanal 32 Haber’e konuştu. Isparta’da üniversite öğrencilerinin barınması ile ilgili çok ciddi bir açığın bulunduğuna dikkat çeken Bilgiç, “Burada herhangi bir rant yok. Öğrenciler için kamu yararı var. Belediye Başkanı Günaydın ve ailesi inşaatçı olduğu için ticari alanla yurdu karıştırıyor” dedi. İşte Milletvekili Bilgiç’in o açıklamalarını ekranlara getiriyoruz.


Yurt

AKP
05 Ağustos 2015 Çarşamba 10:49

Bilgiç vekil ve yakınları ıspartanın yurt sorununa el atacaklar. Ne de olsa ihtiyaç varmış, ancak akle bir soru geliyor o zaman neden bu şehirde yurt yapmak isteyenler engelleniyor? Vekil yakını mı olmalı

43 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üniversiteye dışardan öğrenci geliyor.

Liseler Boş
02 Ağustos 2015 Pazar 23:06

Liseleri dolduramıyoruz. Birer birer kapanacak lise arıyor Isparta Milli Eğitim Müdürü. Kalkmış üniversiteye yer aranılıyor. İhtiyaç var da liseleri neden kapatmak için bahane arıyorlar? Gülistan İmam Hatip Orta Okulunu sadece iki öğrenci kaydolmuş. Liseden başka orta okullar bile plansız açılmış. Gürkan Ticaret meslek lisesi vardı, yerine yenice imam hatip orta okulu açmışlar. Mekke Kur-an Kursu öğrencilerinin kayıtlarını yaptırarak açabilmişler. yani mahalleden talep yok. Kız İmam hatip lisede

44 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bence kamu arazilere ücretsiz tahsis edilmelidir.

ak ak ak
02 Ağustos 2015 Pazar 00:08

Sayın vekilim. Ispartada isteyen herkese yurt yapması için aynı oranda da olabilir veya daha güzeli ücresiz olarak yurt için yer verilmelidir. yurt fiyatları belirlenmeli ve ücretsiz verilmelidir. Kamu yararı bunu gerektirir.

1 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla