visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYLARI MÜLAKATTA TER DÖKTÜ

MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYLARI MÜLAKATTA TER DÖKTÜ
08 Mart 2015 Pazar 14:50

AK Parti Isparta Milletvekili Aday Adayları Ankara Genel Merkez'de mülakata katıldı.

AK Parti'de temayül yoklamasından sonra 7 Haziran seçimleri için aday belirlemede en önemli etken olan mülakat gerçekleştirildi. Milletvekili Aday Adaylarına, Türkiye'nin geleceği hakkında neler düşünüyorsunuz?, Kimi milletvekili görmek istersiniz?, Neden Aday oldunuz? ve Ispartalı seçmenin yapısı nasıldır? gibi sorular soruldu. 

Sizce göre kaç ?

loca
11 Mart 2015 Çarşamba 13:24

Bence AKP 2 Milletvekili kesin çıkarır 3. belki bir ihtimal diyorum sizce ?

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tek

aslı
09 Mart 2015 Pazartesi 11:39

ben olsam tek soru sorardım hangi fakülte mezunusun.yarıdan fazlası elenirdi.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

TEK BİR SORU

AK PARTİLİ
09 Mart 2015 Pazartesi 11:03

Aslında tek bir soru sormaları lazım. Tabi yalan makinesine bağlayacaklar. Soru şu. "AK PARTİ İKTİDARDA OLMASA GENE DE AK PARTİDEN ADAY ADAYI OLUR MUYDUNUZ?" Dütttttttttttttt. % 90'nında düdük öterdi. Ya da "AK PARTİ KURULDUĞUNDA NEREDE İDİN"

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Merak ediyorum

Ali Boztepe
08 Mart 2015 Pazar 22:16

Suat Kolukırık'ın mülakatta sorulan paralelle ilgili sorulara ne cevap verdiğini merak ediyorum, ayrıca aday olamazsanız nasıl tepki verirsiniz, yine Ak Parti için çalışmaya devam eder misiniz sorusu da önemli tabiki.

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

1 tanesi ıspartada

mason kontenjanı
08 Mart 2015 Pazar 17:54

Buraya yazıyorum. 1. sıraya Süreyya Sadi BİLGİÇ konacak. Lara Lions Kulübü kurucusudur. Başka vekil çıkacak olsa diğer adayların sıralaması önemli olurdu. Ama görünen o ki Ispartada akp tek vekile düştü. iddia ediyorum.

46 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kadrolu Memur alımı

Hakkı Taşaltın
08 Mart 2015 Pazar 16:17

Milletvekili namzetlerinin düştüğü pozisyona bak. Millet iradesi böyle temsil edilemez. Uzman çavuş sınavı gibi bir de koştursaydınız adamları. Böyle seçilen adam milletin ensesinde boza pişirir.

30 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla