visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETİN PARTİSİ MİLLETLE BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR

MİLLETİN PARTİSİ MİLLETLE BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR
30 Kasım 2014 Pazar 14:34

MİLLETİN PARTİSİ MİLLETLE BULUŞMAYA DEVAM EDİYOR

AK Parti Eğirdir İlçe Başkanlığı kongresi başladı. Kongredetek aday olarak mevcut Başkan Veli Gök çıktı.

AK Parti Eğirdir İlçe Başkanlığı'nın kongresi başladı.Kongreye AK Parti Milletvekilleri Süreyya Sadi Bilgiç, Recep Özel, İL BaşkanıOsman Zabun, İl Genel Meclis Başkanı Ali Bolat, Merkez İlçe Başkanı ÖmerParlak, Parti İl ve Merkez İlçe Yöneticileri, Belediye Başkanları, İlçeBaşkanları, İl ve Belediye Meclis Üyeleri, Kadın Kolları Başkanlığı üyeleri,Gençlik Kolları Başkanlığı üyeleri ve çok sayıda partili katıldı.

Kongrede konuşan İl Başkanı Osman Zabun, kongrelerde birlikve beraberliğin daha çok güçlendiğini belirterek, diğer partiler hiçbir salontoplantıları yapamıyor. İşte basın ve kamuoyundan takip ediyoruz. Bu çoşku vebu beraberlik diğer partilerde yok. İşte Ak Parti'nin farkı diye konuştu.

AK Parti Milletvekili Recep Özel ise, iktidar partisi olarakmilletle bulaşmaya devam ettiklerini ve 2023 vizyonu çerçevesinde yarınınTürkiye'sini inşa ettiklerini belirtti. Özel ayrıca kongre sürecinden sonraçalışmalara hızlı bir şekilde devam edeceklerini belirtti.




halka tepeden bakanlar

aykun
02 Aralık 2014 Salı 00:04

eğirdirde bir zihniyetin deyişmesi grekiyor bunlar halka tepeden bakan bir aznlık gurup veli gök eğirdire ne yapabilirim onu düşünüyor onlar küçük hesablar peşinde yazık oluyor eğirdire

0 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Milleti hor görmeyin

Mehmet SÜNTÜR
01 Aralık 2014 Pazartesi 00:24

Yorumcu arkadaşlar,hala milleti hor görenler var.bu anlayış çöktü.Kongrede bu konu zaten işlendi.Hala Ders almadınız mı?.Veli GÖK'ün konuşmasını dinledim.Çamur yok,iftira yok,yalan yok,yaptıklarını ve yapacaklarını anlattı.

1 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

aday

ıspartali
30 Kasım 2014 Pazar 22:01

Ispartaya en faydalı olabılecek adaylardan biri biri Mehmet Uğur Gökgözdür..

0 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

koltuk hırsı

sadi
30 Kasım 2014 Pazar 20:43

artık kenara çekilsenizde Ispartaya layıkıyla hizmet edecek yeni yüzler görsek daha iyi olmaz mı.

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

EGİRDİRLİ

EGİRDİRLİ
30 Kasım 2014 Pazar 20:00

BUNLAR SON ÇIRPINIŞLARINIZ HERALDE EGİRDİRDE PARTİYE DEGİLDE KİŞİYE OY VERİRLER

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

murat
30 Kasım 2014 Pazar 16:49

anlayışa bak salon doldurmak üzerine.nitelikli insandan bahsetmeyin hiç nicelik önemli salon doldumu tamamdır ,kalibrenize kapasitenize sizin....

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Devşirmelere hayır.

Ahmet
30 Kasım 2014 Pazar 14:56

Aman Allahım kimleri görüyorum.Daha akıllanmadınızmı ?

13 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla