visitor analyticsvisitor analytics

MİLLETİN BUNLARI AYIRT ETMESİ LAZIM

MİLLETİN BUNLARI AYIRT ETMESİ LAZIM
22 Eylül 2015 Salı 12:39

MHP İl Başkanı İsa Yalçın, Ak Parti 2'nci sıra milletvekili adayı Said Yüce'yi işaret ederecek ''Siyasette hizmet için Isparta'yı tercih edenlerle siyasette bir yere gelmek için Isparta'yı tercih edenleri bu Ispartalının ayırması lazım'' dedi.

Öte yandan bir soru üzerine Barla Platformu Başkanı ve Amasya Milletvekili Said Yüce'nin Isparta’dan aday gösterilmesini değerlendiren Yalçın, "Kendisini tanımıyorum. Son zamanlarda Barla Platformu çok gündeme getirilmeye başlandı, inşallah bunlar ülkemiz için hayırlı işlerle uğraşıyorlardır. Siyaset hizmettir. Siyasette hizmet için Isparta’yı tercih edenlerle siyasette bir yere gelmek için Isparta’yı tercih edenleri bu Ispartalı ayırması lazım. Doğum yerim neresi olursa olsun ben siyasette Isparta’ya hizmet etmek istiyorum diye talep eden insanlarla, Isparta’yı bir yere gelmek için tercih edenleri bu millet ayırt edecektir. Yoksa doğum yerinin orası, burası olması konusu değil önemli olan ne niyetli

Isparta adayı olduğu konusudur. Tanımadığım insan için de neverir konusunda yorum yapmak istemiyorum. MHP olarak kendi işimize bakacağız.Ülkenin şu durumunda hem mevcut durumun üstesinden gelebilecek hem de mevcut durumu bu hale sokanlardan hesap soracak bir iktidar olabilmek için elimizden geleni yapacağız" şeklinde konuştu.

LAYIK

ISPARTALI
26 Eylül 2015 Cumartesi 11:09

O koltuğa merkez ilçe başkanı yakışıyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAREKET

MHP
26 Eylül 2015 Cumartesi 11:07

Sayın başkan kasıtlımı kouşuyon yoksa düşünmeden mi ama lütfen konuşma batırıyorsun.sen teşkilatını al sokaklara in ve seçime çalış.senin yapacağın iş bu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendine bak

Kara Murat
23 Eylül 2015 Çarşamba 18:34

sayın başkan 2. Sıradaki Say'ın Nuhoğlu nereli... Sen kendi işine bak . Siz seçime iktidar olmak için mi yoksa iktidar olmamak için mi giriyorsunuz. Çünkü herşeyi hayır diyorsunuzda ondan.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ihanet

Alperen
23 Eylül 2015 Çarşamba 17:43

Sen birak ak partinin vekilini onu ak partililer dusunur seni ilgilendirmez sen mhapenin ihanetini mason yoneticilerinizi istiklal marsinini bilmeyen adammla chpnin kucagina oturusunhzu n cevabini ver

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendi vekillerine bak

kendine bak
23 Eylül 2015 Çarşamba 15:40

MHPde birinciden sonrakiler nereli? sayid yüce iştakipçiliği yapmayan dürüst birisi tanımadığın birisi hakkında yorum yapıp yapmamak arasında gidip geleceğine kendi partindeki pensilvanya gezginlerine bak. ülkücüyüz diyemezlerde yinede hem mhpliyiz hem fehullahçıyız diyorlar.Hepsini ihya etmiş hocaefendileri maaşallah altlarında lüks arabalar daireler saltanat sürüyorlar.MHPnin asıl korkusu Akparti 3üncü sıra Haydar Kemal Kurt olunca Akparti 2inci sıra üzerinden 3üncü sıra Haydara saldırma yemez

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haram helal dürüstlük vurgusu

Gonçarov
23 Eylül 2015 Çarşamba 12:01

Dindarlığın başı dürüstlük helal kazanç ve kul hakkına riayet etmektir. Sakallı, camiden çıkmayan haramzadeler insanı dinden soğutuyor vallahi.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ezikler

yezitler
23 Eylül 2015 Çarşamba 10:54

Bu akp hükümeti neden dağları mermer ocaklarını sattıki. AKP ve MHP de Nato mermer kafalar varken. Yorumlar adeta karamizah al birini vur birine. Bunların eğitimide mümkün değil nato mermerler.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zulummü

Ispartalımı
23 Eylül 2015 Çarşamba 08:10

Ispartalıya dindar insanlara zulüm yapılmış eee bu dindar insanların iman sahibi ve siyaset yapmayan kesime yaptıkları zulüm ne olacak. Dindarlı siyasetci yalancılar zulümmüş ne ağladınız be yıllardır.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

G. Sekreter

İl özel idareli
23 Eylül 2015 Çarşamba 00:34

Isparta yı il özel idare tıkayan adam ısparta ya hizmet değil zul etmiştir. Sıralamaya koyduğun adamı önce tartmak lazım başkan. Eğer memlekete bakılacaksa da Afyon kafa koçanını biliyor olman lazım. Neyse yaaaa. Siz önce ne olacağınıza karar verin ondan sonra kayle alalım sizi...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kendi vekillerini bi söyle nereli........

Senden daha milliyetçi..
22 Eylül 2015 Salı 22:48

Yaavv sana ne sana neeee... Milliyetçiliğiniz sınıfta kaldı siz önce onu bi sorgulayın....

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kım ıspartalı

Ispartalı
22 Eylül 2015 Salı 22:00

Sayın başkan ıspartalı ankarslı çok mu önemli. Ispartada oy kullanan tüm seçmenler ıspartalı mı? En az bir milletvekili edecek kadar başka şehirden olan insanlar var. Sen önce CHP ile birlikte hareket etme durumuju açıkla. Parelelle birlikte olmayı açıkla. Ecevitle birlikte olup dindar insanlara nasıl zulmettiğinizi açıkla. Ulkede ekonomiyle ilgili, terörle ilgili bir çözüm getir. Her şeye hayır. Fakat vatan hainleriyle ittifaka evet? Cevap bekliyoruz.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

iki ve üç

Hüseyin Badem
22 Eylül 2015 Salı 18:46

Partinin ikinci ve üçüncü siradaki adayların birinin Sütçüler diğerinin de Yenişarbademliden oldugunu neden sakliyorsunuz. Yoksa bi mi yanlış biliyoruz

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

alettin
22 Eylül 2015 Salı 18:14

dün fettoş vardı bugün bedükler çıktı olay bu.yarın kadırıldık derler biter

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın yalçın, bunlar çin malı

kızmayın
22 Eylül 2015 Salı 17:08

Doğuyu peşkeş çeken AKP hükümeti Yolları yapan AKP değilmi? AKP nin yaptığı yolda neden PKK Kimlik kntrolü yapıyor? 7 Hazirandan sonra Neden Pkk Terör başlattı? NedenTayip 400 Millet vekili verseydiniz bunlar olmazdı dedi? AKPnin istediğide bu zaten insanlar Birbirini yesin iç savaş çıksın Darbeyi ben Yaparım! Kime darbe yapacak? Kendinemi? Başkanlık sistemi gelecek istedikleride bu zaten Türkiyeyi Anonim şirketine çevirmek istiyor Genel Müd. olarakta Kimleri atamak istiyor? Uyan Türkiye!

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İŞTE

SERDAL
22 Eylül 2015 Salı 17:04

SN YALÇIN; SENİNKİ LAF İLE GÜZAF. YORUMUNDA SENİN GENEL BAŞKANIN İÇİN, "Yalçın, "MHP'de her dönem içerisinde her yerde göreve talip insanlar olabilir. Ama bu görevlendirmeyi Sayın Genel Başkanımız ve kendisinin görevlendirdiği kişi tarafından yapılır." DİYORSUN. AK PARTİ BUNA BENZER Bİ DEĞERLENDİRME YAPINCA DİKTATÖRLÜK OLUYO. BIRAK BUNLARI, HATTA SEN SİYASETİ BIRAK...

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

isacık

hadi ordan
22 Eylül 2015 Salı 14:18

Yaw ısparta ısparta dediğiniz yer sizin ekmek yediğiniz yer ıspartayıda batıran yi ıspartalılardır. Amasyalı iyi gelecektir.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

İşte İsa

Niyazi
22 Eylül 2015 Salı 13:24

İsa. Yine herşeyi kendine göre yorumlamışsın yine kıvırmışsın MHP iki ve üçüncü sıra adayları ISPARTA'lımı kıvırmadan cevap ver.SizFeto ile ve onun ablaları ile Nasıl koyun koyuna olduğunuzu bir anlata duyalım.

104 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla