visitor analyticsvisitor analytics

MHP ŞOK YAŞADI

MHP ŞOK YAŞADI
11 Ağustos 2014 Pazartesi 13:12

3 partiden de 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri'yle karşılaştırıldığında ters köşe yapan şehirler ortaya çıktı. Özellikle CHP MHP kanadında el değiştiren şehirler can sıkacak gibi gözüküyor...

ISPARTA

MHP 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri'nde %45,17 oy oranı ileIsparta Belediyesi'ni kazanmıştı. Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde ise RecepTayyip Erdoğan'ın %55,46 oranında oyuna karşı Ekmeleddin İhsanoğlu sadece%42,86 oy alabildi.

Karşılılsız seven

ŞOKU AK VEKİLLER YAŞADI
13 Ağustos 2014 Çarşamba 19:34

Ispartalı seçmenin çok bilinçli olduğu sonucudur bu.Başbakana oyum var ancak vatandaşa dayatılan vekil ve Belediye başkan adaylarına oy yok sonucudur.2015 seçimlerinde vatandaşın nabzı dikkate alınmazsa yine Isparta AK partime hüsran yaşatacaktır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEÇİM

SİYASETÇİ
12 Ağustos 2014 Salı 14:36

Cumhurbaşkanlığı seçiminin Galibi Sayın Recep Tayyip Erdoğan'ı ve taraftarlarımıza ve de oy veren MHP li kardeşlerimizi tebrik ederim; aynı zamanda ÜLKEMİZE ve İSLAM ALEMİNE hayırlı olsun. Köy siyaseti değil ki şuraya oy verin olmadı buraya verin. Milletvekili, Bld. Başkanı veya Muhtar seçmiyoruz CUMHURBAŞKANI SEÇİYORUZ Hiçbir siyasi irade vatandaşla oynayamaz. EGEMENLİK KAYITSIZ VE ŞARTSIZ MİLLETİNDİR.....

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çatı değil haysiyet çöktü

bojuware 201
12 Ağustos 2014 Salı 12:34

cumhur seçiminde ülke genelinde sözde milliyetçi bozkurt işaretinden öte gitmiyen ülkücüler alınıp satılan gruba dahil olunca vatan millet bunların ihanetini yaşadı cumhuriyeti satmışlardır. Tarih boyunca sataştıkları chp secmeni kadar onur haysiyet koyamamışlardır. Zaten sağ zihniyetin en belirgin özelliği alınıp satılmalarıdır ilk soruları her zaman kaç para yada ne vericeksindir. Yüzyılın milliyetçileri. Kaç parasınız lannn.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

çatı kazası

112 AFAD
11 Ağustos 2014 Pazartesi 15:45

Isparta 112 ve AFAD ekipleri 10 Ağustos 2014 akşam saatlerinde Isparta'da çöken çatının altında çok sayıda yaralanmışlar morarmışlar olduğu söyleniyordu demekki bazılarını çıkarmışlar çatının altından yine hemen konuşmaya başlamışlar

29 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

egridir

egridir
11 Ağustos 2014 Pazartesi 14:04

egirdirde teskilat calısmamıs anlasılan gecen dönemde %53 oy alan ak parti bu dönem hüsran eklemeddin egirdirde kazandı.

25 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ 2

SADE
11 Ağustos 2014 Pazartesi 13:47

BU ARADA AKP DE SEVİNMESİN . BU ALINAN OY RTE NİN KENDİ OYLARIDIR. MEVCUT AKP MV VE İDARECİLERİ TEK BAŞINA 1000 OY ALAMAZ. ONLARDA 2014 MART SEÇİMLERİNİ NİYE KAYBETTİK İL GENEL MECLİSİNDE NİYE KAZANDIK DİYE ELLERİNİ BAŞLARININ ARASINA KOYUP DÜŞÜNSÜNLER.

73 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ

SADE
11 Ağustos 2014 Pazartesi 13:46

BELEDİYE BAŞKANLIĞI OY ORANI YERİNE İL GENEL MECLİS OY ORANINA VE 2011 SEÇİM SONUÇLARINA BAKSALAR PARTİLER KAÇ ADET OY ALMIŞ (ORANA DEĞİL) OY SAYISINA SONUCU ÇOK RAHAT GÖRÜRLERDİ.BUNU SADE VATANDAŞ OLARAK BEN ANALİZ EDİYORUM DİĞER 13-14 PARTİ İDARECİLERİ İDRAK EDEMİYOR MU. 2014 MART OYLARININ ZİYA GÜNAYDININ KENDİ OYLARI OLDUĞUNU MHP NİN 2011 DE 3. PARTİ OLDUĞUNU DÜŞÜNMEDİLER Mİ. OMURGALI OLUP ÇATI ADAYI DESTEKLEYEN PARTİ YÖNETİCİLERİNİN İSTİFA ETMESİNİ BEKLİYORUM.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla