visitor analyticsvisitor analytics

MHP SEÇİM BÜROSU AÇTI

MHP Seçim Bürosu Açtı
10 Mayıs 2015 Pazar 15:08

MHP Seçim Bürosu Açtı.

MHP Halife Sultan Mahallesi’nde Seçim Koordinasyon Merkezi açtı. Belediye Başkanı Günaydın’ın da katıldığı açılışın Anneler Günü’nde yapılmış olması duygusal anlara da sahne oldu.

Milliyetçi Hareket Partisi Seçim Koordinasyon Merkezi’ni Halife Sultan Mahallesi’nde açtı. Açılışa Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, İl Başkanı İsa Yalçın, Ülkü Ocakları Başkanı Akif Çapraz, Milletvekili Adayları Hüseyin Avni Bıçaklı, Ziya Nuhoğlu ve Hakan Demirtaş’ın yanı sıra çok sayıda partili ve vatandaş katıldı.



İl Başkanı İsa Yalçın konuşmasında “Anlamlı bir günde bu açılışı gerçekleştiriyoruz. Bugün Anneler Günü. Anne deyince aklımıza ilk olarak şehit anaları geliyor. Bu vatana kahramanlar yetiştiren Annelerimizin Anneler gününü kutluyoruz” dedi.

mhp ye

geçmiş olsun
11 Mayıs 2015 Pazartesi 17:11

sn :: devlet bahçeli yi il yönetimide istemiyor gözüküyor.bu gidişle ak parti üç vekil kesin çıkarır chp bir vekil çıkarır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

heyecan

alper tunga
11 Mayıs 2015 Pazartesi 16:21

MHP Isparta teşkilatında heyacan yok bu adaylarada yansımış 1.sıra adayı geziyor diğerleri ortada yok.şimdiden AK Partiye teslim etmişler ıspartayı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Adam gibi adam

mertce
11 Mayıs 2015 Pazartesi 08:47

Adam gibi adam Merkez İlçe Başkanıda var orada,Zahmet olmazsa yazılarınızda Vedat beyin İsminide yazıverin veya en azından Merkez İlçe başkanı diye bahsedebilirsiniz.Kimsenin gitmeye tenezzül bile edemediği Davet ve Cenazelere Ziya Nuhoğlu ile bu vefakar kardeşlerimiz gidiyor.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın ::::::

ziya günaydın
11 Mayıs 2015 Pazartesi 08:34

sn ziya günaydın bey seçim yaklaşıyor..gökkubbe duruyor.çürüyor......... ITKM durdu çürüyor...belediye önün deki yeraltı otoparkı 150 günde bitecek dendi.... ama halada biteceği gözükmüyor.malum şehir içi trafiği alt üst olmuş durum da eeeeeeeeeee hizmet bumu

71 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

GENÇLER
11 Mayıs 2015 Pazartesi 08:27

bana göre Isparta da MHP seçimi pek ciddiye almış gibi gözükmüyor.bir başıboşluk var.biz gençler daha fazla ilgi bekliyoruz..ama ak parti süper olmasada bizleri düşünüyor..sanki MHP Isparta da bir tane vekil yeter gibi çalışıyor....

60 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜNAYDIN MHP

KOCAKURT 5
11 Mayıs 2015 Pazartesi 08:22

GEREK YOKTU 8 HAZİRANDA AÇSAYDINIZ.YA KARDEŞİM ÖBÜR PARTİLER YOLU YARILADI.BİZİM PARTİ YERİN DE SAYIYOR.ZATEN SEÇİM BEYANNAMESİNİDE EN SON AÇIKLADI İNŞALLAH BARAJ ALTIN DA KALMAYIZ.ISPARTA DA MHP YE TEPKİ ÇOK FAZLA NEDENİ İSE BELEDİYE NİN HİZMET ANLAYIŞI MİLLET VEKİLLERİNİN İL TEŞKİLATININ DESTEKLEMEMESİ PARTİ İÇİN DE KOPUKLUKLAR ÜLKÜ OCAKLARININ BAZI İSTEKLERİNİN YERİNE GETİRİLMEMESİ BÖYLEGİDERSE AK PARTİ ISPARTA DA KORKARIMKİ ÜÇ MİLLET VEKİLİ ÇIKARACAK GİBİ GÖZÜKÜYOR.HERKEZ BÖYLE KONUŞUYOR.

42 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla