visitor analyticsvisitor analytics

MHP ISPARTA'DA 3 ADAY GÖSTERDİ

MHP ISPARTA'DA 3 ADAY GÖSTERDİ
07 Nisan 2015 Salı 22:54

MHP ISPARTA'DA 3 ADAY GÖSTERDİ

MHPGenel Merkezi tüm illerin aday listesini internet sitesinde yayınladı. Ancak genel merkez Isparta için büyük bir hataya imza attı. MHP'nin listesinde Isparta, 3 aday olarak gösterildi. 4. isim İsmail Bacak'ın ismine yer verilmedi


net

sacdzsv
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:35

chp 2 yi garantiledi akp mhp listelerini görünce irfan bakır sağdan çok oy getirir

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

RAKI FELLER

karaagacli
08 Nisan 2015 Çarşamba 16:10

ÇATI ADAYI "EKMEK" AMCAYI İKNA EDECEZ DERKEN UNUTMUŞLARDIR :)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYAN

HACI
08 Nisan 2015 Çarşamba 15:30

YANDAŞ NASIL MEYA BU YA FLAŞŞŞŞŞŞŞŞ HABERE BAK

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hoca...

hoca
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:58

ay ne büük skandallllllllllll....senin elin varıyorsa diğer partideki hayal kırıklığını yaz skandal diye...bu kadarmı habercilik anlayışınız...bilginiz.....

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

takma kafana

memed ağa
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:38

10 nisana kadar düzeltmeler verileceği için sorun soy sayın editör sen kafana takma böyle şeyleri

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaranma

piyazlama
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:07

sy koray Başyiğit sen hangi partiden 30 martta belediye başkanı adayı olmuştun onuda belirtirmisin?Şimdide bakıyorum ince yağdanlık yapıyorsun,buna ayçiçeğinin güneşe karşı bakışı derler.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yaranma

piyazlama
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:07

sy koray Başyiğit sen hangi partiden 30 martta belediye başkanı adayı olmuştun onuda belirtirmisin?Şimdide bakıyorum ince yağdanlık yapıyorsun,buna ayçiçeğinin güneşe karşı bakışı derler.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapilal sistemin ataması

emeksiz
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:00

nerede yıllardır MHP ve kuruluşlra emek verip yalnız bırakmayan adaylar nerede, bir koltuk ve makam için bırakın MHP liyim demeyi,ülkücüyüm diyemeyen sözde 12 eylül öncesi MHP olup,2015 de hatırlanmak ne ahdi vefa akp nin adaylarına göre kanımca MHP avantajı kaçırdı,nedenmi?1.ci Nuhoğlu 2.cisi mevcut açıklananlardan olsa idi Ispartaya bir baksınlar?Yazık oldu,sen çalışçabala tabanı ile özdeş içiçe olan adayları seçilemeyecek yer koy,yazık oldu.yazık.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapilal sistemin ataması

emeksiz
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:00

nerede yıllardır MHP ve kuruluşlra emek verip yalnız bırakmayan adaylar nerede, bir koltuk ve makam için bırakın MHP liyim demeyi,ülkücüyüm diyemeyen sözde 12 eylül öncesi MHP olup,2015 de hatırlanmak ne ahdi vefa akp nin adaylarına göre kanımca MHP avantajı kaçırdı,nedenmi?1.ci Nuhoğlu 2.cisi mevcut açıklananlardan olsa idi Ispartaya bir baksınlar?Yazık oldu,sen çalışçabala tabanı ile özdeş içiçe olan adayları seçilemeyecek yer koy,yazık oldu.yazık.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapilal sistemin ataması

emeksiz
08 Nisan 2015 Çarşamba 09:00

nerede yıllardır MHP ve kuruluşlra emek verip yalnız bırakmayan adaylar nerede, bir koltuk ve makam için bırakın MHP liyim demeyi,ülkücüyüm diyemeyen sözde 12 eylül öncesi MHP olup,2015 de hatırlanmak ne ahdi vefa akp nin adaylarına göre kanımca MHP avantajı kaçırdı,nedenmi?1.ci Nuhoğlu 2.cisi mevcut açıklananlardan olsa idi Ispartaya bir baksınlar?Yazık oldu,sen çalışçabala tabanı ile özdeş içiçe olan adayları seçilemeyecek yer koy,yazık oldu.yazık.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çok hata var

seçmeningücü
08 Nisan 2015 Çarşamba 00:12

Büyükelçi yüksek lisans mezunudur, üniversite değil, burada da bir hata mevcut.

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yerinde karar

hakan
07 Nisan 2015 Salı 23:38

Onlarda adamın kim olduğunu öğrenmiştir

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta MHP 3 yapacak

M.Koray BAŞYİĞİT
07 Nisan 2015 Salı 23:36

MMHP genel Merkezi Ispartadamn 3 Millet vekili geleceği iiçin o şekilde değerlendirmiş...

17 Beğendim
38 Beğenmedim
 
Yanıtla

kesin olan isimler verildi

skandal değil
07 Nisan 2015 Salı 23:28

diğer 4. aday eksiklerin tamamlanacağı süreye kadar belli olacak. üç isim ihtimali var, Isparta veya ankara olduğu kesinleşince belirlenmiş olacak. sanırım o da mülkiye müfettişi.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla