visitor analyticsvisitor analytics

MHP ADAYLARINI TANITTI

MHP ADAYLARINI TANITTI
15 Nisan 2015 Çarşamba 15:47

MHP Milletvekili adaylarını Kaymakkapı Meydanı'nda tanıttı.

MHP İl Başkanlığı 7 Haziran'da yapılacak seçim öncesi milletvekili adaylarını tanıttı. Kaymakkapı Meydanı'nda düzenlenen tanıtım programına Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, İlçe Belediye Başkanları, Milletvekili adayları, partililer ve çok sayıda vatandaş katıldı. 

Milletvekili adayları tek tek konuşma yaparak iktidar mesajı verdiler. 

 

 

 

 

 

 

VALİ VAR VALİCİK VAR

Objektif
16 Nisan 2015 Perşembe 13:02

Vali Başlıklı ve Isparta rumuzlu arkadaş. Nuri Okutan hakkında Yılmaz Özdilin yazısıdır okurmusun lütfen link aşağıda. Söylenecek başka söz yok.http://www.gazete2023.com/medya/yilmaz-ozdil-mhp-li-okutan-i-yazdi-h34394.html

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vali

ıspartalı
16 Nisan 2015 Perşembe 11:07

ne işdir ya.. bir vali gitti bir vali geldi. bu ısparttanın valılerle hep derdi ne beee... 30 sene devletden maaş aldığı yetmıyormu ? artık gıtsınler evıne kıtap yazsınlar

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bundan sonra böyle

Bundan sonra böyle
16 Nisan 2015 Perşembe 10:03

Okutan ın Isparta MHP de fark yaratacağına eminim. Artık Isparta MHP camiasında işler birilerinin gündelik hesaplarıyla dönemeycek.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nerede çalışkan nevzat?

Nerede çalışkan nevzat?
15 Nisan 2015 Çarşamba 23:12

isa yalçın kişilerin önemi yok demişti ama nevzat korkmaz yok. isa yalçın buna nasıl bir kılıf bulacak. meclis tatil bunu söylemesin

6 Beğendim
4 Beğenmedim