visitor analyticsvisitor analytics

MHP'DE SICAK GELİŞME

MHP'DE SICAK GELİŞME
16 Mayıs 2016 Pazartesi 12:45

MHP'de önce tüzük sonra da genel başkan değişikliği için başlatılan kurultay sürecine yönelik delegeler imzalarını attı. Milliyetçi Hareket Partisi'nin güçlü olduğu Isparta'da 10 üst kurul delegesinden 7 si değişim için tüzük değişikliği için imza verdi. Tüzük değişikliği yapılması için İmza verenlerin arasına son olarak MHP Merkez İlçe Başkanı Vedat Yılmaz’da katıldı.

Milliyetçi Hareket Partisi'nde 1 Kasım seçimlerinden sonraki oy kaybına ilişkin tartışmalar giderek büyüyor. Parti içi muhalefetin yönetim değişikliği için ortaya koyduğu kurultay süreci tüm yurt genelinde dalga dalga yayılmaya başladı.

Koray Aydın, Sinan Oğan ve Meral Akşener'in genel başkan adaylığına ilişkin iradesini koyması MHP'de kurultay sürecinin hızlanmasına neden oldu. Gelinen son noktada ise   dün Ankara’da kongre için bir araya gelen partililer ile birlikte  Meral Akşener kendisine destek için Ankara’da toplanan binlerce partiliye seslenerek: Valilik ve emniyetin yazılı talimatını görmeden kurultay alanından ayrılmayacağız’dedi.

MHP Lideri Devlet Bahçeli, kongre için 2018'i işaret etmesine rağmen değişim isteyen üst kurul delegeleri imzalar toplandı.

ÜST KURUL DELEGELERİNDEN 7 – 3

Milliyetçi Hareket Partisi'nin güçlü olduğu Isparta'da 10 üst kurul delegesinden tüzük değişikliği için 7 si imza verdi.

TÜZÜK DEĞİŞİKLİĞİ İÇİN İMZA VEREN 

ÜST KURUL DELEGELERİ

MHP Isparta Merkez İlçe Başkanı Vedat Yılmaz,

Yalvaç Belediye Başkanı Halil Hilmi Tütüncü,

 Senirkent Belediye Başkanı Erol Civelekoğlu,

Sarıidris Belediye Başkanı Ramazan Pala,

Merkez İlçe Eski Başkanı Alparslan Ekinci

Parti yöneticileri Nurettin Akgül ve Adnan Soylu değişimden yana olduklarını söylediler. ve imzalarını attılar.

Isparta'da diğer 3 üst kurul delegesinin imzası bulunmuyor

MHP İl Başkanı İsa Yalçın,

Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın,

Ülkü Ocakları Akif Çapraz,

 Bu durumda MHP Isparta'da Bahçeli'yi destekleyen üst kurul delegesinin kesin olarak 3 delegenin olduğu ortaya çıktı. Geri kalan 7 delegenin değişimden yana tavır alacağı edinilen bilgiler arasında.


YAZIKLAR OLSUN

sanai sağlam
17 Mayıs 2016 Salı 16:16

NE DİYEYİM DÜRÜSLÜK PARA ETMEZ DOGRUNUN YANIN DA DURULMAZ HAKLI HEP AL CAKLI OLURDA HAKSIZ HEP ALIR ÜLKÜÇÜLÜK BU DEYİL PARTİYİ VE NE HALE GETİRDİNİZ

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İSTİFA

+32
17 Mayıs 2016 Salı 08:53

sayın üst kurul delegeleri siz HAREKETİN LİDERİ DEVLET BAHÇELİ ile ustkurul delegesi oldunuz davam etmek istiyorsanız yolunuz DEVLET BAHÇELİ ile olmalı yoksa size yakışan İSTİFA etmenizdir.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yasemin

1
17 Mayıs 2016 Salı 04:31

yusuf ziyada içten içe devlet bahçeliye kızıyordur ama imza atmamıştır.. CESARET meselesi.. arkadaşlar devlet bahçeli partiyi BİTİRİYOR. hala daha ne sadık kalması ne gerçek ülkücülüğü saf saf konuşmayın..en yakın seçimlerde MHP diye bir şey kalmicak hala bahçeli diyorsunuz..

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Devret bahçeli
17 Mayıs 2016 Salı 00:00

Başkana helal olsun gerçek bir ülkücü duruş.tüm Isparta artık Günaydın başkan dan ve aziz reisten değişim tavrını koymásini istiyor.Ülkücüler diriliyor çok şükür

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hareketin Lideri Değişmeli...

Burak
16 Mayıs 2016 Pazartesi 21:53

Helal olsun vedat yılmaz. Geç olmadan sende doğruyu gördün. Hareketin lideri değişmeden bu parti artık barajı dahi aşamayacak. O akifede de allah akıl fikir versin. Hemen imzasını oda verip bi an evvel yeni liderimizi seçelim. Ya Akşener yada Oğan bu partiye yakışacaktır... Saygılar

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ezikler

yezitler
16 Mayıs 2016 Pazartesi 21:32

Naylon ülkücüler AKP contası arpacılar. Memleketi sattınız bir kile arpaya.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

siyasi hayatları bitti

cemal
16 Mayıs 2016 Pazartesi 17:31

bu 4 kişinin siyasi akriyerleri bitti, şimdiye kadar yaptıkları hizmetler için tşk ederiz

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal Sana

Celal
16 Mayıs 2016 Pazartesi 14:17

bu kadar dürüst adamı partiye küstürdünüz, arkandayız başkan.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Vatandaş
16 Mayıs 2016 Pazartesi 13:17

Asıl kavga Bahçeliden sonra kopacak.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla