16 Temmuz 2018 Pazartesi

  • 4,837 TL
  • 5,670 TL
  • 193,24 TL
  • 89.744
ISPARTA 28°
FETÖ DAVALARNDA SON DURUM

FETÖ DAVALARNDA SON DURUM

ISPARTA CEZAEVİNDE İNTİHAR GİRİŞİMİ

ISPARTA CEZAEVİNDE İNTİHAR GİRİŞİMİ

BALKONDAN ÇÖP ATARKEN DÜŞTÜ

BALKONDAN ÇÖP ATARKEN DÜŞTÜ

EVİNDE ÖLÜ BULUNDU

EVİNDE ÖLÜ BULUNDU

MHP'DE 9 İSİM KESİN İHRAÇ TALEBİYLE DİSİPLİNE SEVK EDİLDİ

MHP'DE 9 İSİM KESİN İHRAÇ TALEBİYLE DİSİPLİNE SEVK EDİLDİ

Isparta

Milliyetçi Hareket Partisi Eğirdir İlçe Başkanı ve yönetimi aldığı kararla bazı isimlerin üyeliklerinin askıya alındığını ve disiplin kuruluna kesin ihraç talebi ile sevk edildiklerini açıkladı.

İL DİSİPLİN KURULUNA SEVK EDİLEN O İSİMLER:

Mehmet Ercan Kubilay, eski İlçe Başkanı Ahmet Nedim Özkeskin, Halil Okutan, İl Genel Meclis Üyesi Ramazan Kurt, Mine Kurt, Şükrü Savaş, Erdoğan  Karaca, Orhan Çimen ve Hatice Paşik

Alınan karar adına yapılan açıklamada ise; “MHP Lideri Devlet BAHÇELİ beyefendinin almış olduğu kararlara aykırı hareket ederek İYİ Partiye çelenk göndermeleri, toplantısına katılmaları ve İlçe bazında İYİ Partiye yandaş toplamaları, İlçe bazında her ortamda Lider Devlet Bahçeli Beyefendiyi eleştirerek Parti Genel Merkez Yardımcılarını eleştirerek Milliyetçi Hareket Partisini yıpratmaları, İlçe Başkanı ve Yönetimini tanımayarak, İlçe bazında dedikodu üretmeleri ve hiçbir toplantıya iştirak etmeyerek, hayırlı olsun ziyaretinde bile bulunmayarak partimizi ilçede yıpratıcı faaliyetlerde bulunduklarından üyeliklerinin askıya alınarak, İl Disiplin Kuruluna KESİN İHRAÇ TALEBİYLE sevklerine oybirliği ile karar verilmiştir’ denildi.

KARARA MHP İlçe Başkanı Mustafa BOZKURT, Başkan Yardımcısı Aydın Alper TAŞKAN, Başkan Yardımcısı Özkan DİKBAŞ, Genel Sekreter Mahmut Yıldırım GÖRGÜLÜ, Yönetim Kurulu Üyeleri Celal KASAP, Ayşe KUŞ, Mehmet SAĞDUR, Hasan YAVUZASLAN, Fatma BOZKURT, Kenan KANLI, Mehmet AKSU, Arif Samet KILINÇ ve Mustafa GÖKDAL imza attı.

 

 

 

 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Sengetli

15 Nisan 2018 Pazar 21:28

Rahmetli Başbuğ ALPARSLAN TÜRKEŞ'in bir lafı "vay efendim ben başka parti kuracam başka partiye gidecem diyen şahsiyetsizlere "cehenneme gidin" " dediğini de unutmayın ! Lider doktrin teşkilat eleştirilmez.. Efendiler -Senirkent Ovası Bozkurt Yuvası

Vatandaş

15 Nisan 2018 Pazar 13:43

Partiye davaya ihanet eden bedelini öder. Madem iyi partiye çalışacaksınız giden orda siyaset yapın beyler

BDA

14 Nisan 2018 Cumartesi 23:29

Ülkücülük MHP’nin tekelinde değil. Rahmetli Başbuğ bugünü görseydi o Bahçeli’nin yüzüne tükürürdü. MHP artık bitmiştir. Bunca yıllık partiyi bitiren Devlet Bey bunun hesabını vermelidir. Artık birçok Bozkurt İYİ PARTİ’dedir.

haylaz

14 Nisan 2018 Cumartesi 22:06

sözüm ertugrul diye yazan ve o kişi gibi düşünenlere ülkücü akıllıdır sorgular bazıları gibi körü körüne gitmez seçimlerde göreceksiniz yıllarım ülkücü camianın içinde geçti bazıları gibi günlük ülkücü değilim sorgularım aklım nereye derse oraya giderim

Şakir BİÇER

14 Nisan 2018 Cumartesi 22:02

Ülkücülük kimsenin tekelinde değil. Başka partinin son vagonuna niçin takıldıklarını adam gibi açıklasınlar, kırk yıllık partimi bırakmak zorunda zorunda kalmayalım. 17 yıllık parti memleket siyasetini sizden daha iyi biliyorsa siz neden oradasınız kapatın partiyi ilhak ediverin gitsin. Bari rahmetli başbuğun kemiklerini sızlatmayın. Hayatta olsaydı hepinizi ergen değneği ile döverdi.

Traji komik e

14 Nisan 2018 Cumartesi 18:23

Orda dilekçe lavından kastedilen karardır , önceden dilekçe diye birisi dediği için , acınacak haldesin fa farkındasın de mi ? Mecburen mustafa başkana bist edeceksiniz !!!!!!

ertugrul

14 Nisan 2018 Cumartesi 17:54

Olumsuz yorumlara bakiyorumda güluyorum.Milli ittifaka katılmis olan mhp ye asla zarar gelmez vede reis yasadıgi müddetce zararda getittirmez.Bu böyle biline.

haylaz

14 Nisan 2018 Cumartesi 16:27

ihraca gerek yok artım mhp diye bir şey kalmadı ülkücülükte kimsenin tekelinde değilkullanılıp mendil gibi atılacaklar görün daha şimdiden yerelde ayrılık oldu çatı matı kalmaz bu gidişle

Hayri

14 Nisan 2018 Cumartesi 16:23

Destekler mustafa başkana , tebrikler

RAHİP ANDERSSON

14 Nisan 2018 Cumartesi 12:35

GERÇEK ÜLKÜCÜLERE BİAT EDİN, SAF DEĞİŞTİREN PARTİSİNİ BAŞKA PARTİNİN PİLOT PARTİSİ DURUMUNA SOKANLARIN UZAK DURUN RAHMETLİ TÜRKEŞ YAŞASAYDI BUNLARI GÖRÜP ŞOK GEÇİRİRDİ...

Traji komik

14 Nisan 2018 Cumartesi 12:34

Bir karar metinin dilekçe olmadığını bilmeyecek kadar cahil olan arkadaş sen önce kendine ve sana bunu yazdırana bak öyle konuş insan aynaya bakınca kendini görürmüş

Merhaba

14 Nisan 2018 Cumartesi 11:36

Dilekçede şekle takılmayın içeriğine ve ordaki iradeye bakın, hiçbir siyasi parti kendi yönetici ve mensuplarının başka siyasi partilere çalışmasını kabul etmez, il başkanlığı ve koca koca il yönetimi 20 adamın yapamadığını mustafa BOZKURT yaptı, beyler en iyi siz mustafa BOZKURT ve gerçek ülkücülere biat edin

Ülkücü

14 Nisan 2018 Cumartesi 10:16

Ülkücülükten ne anlıyor bu arkadaşlar sorar mısınız? Hem Isparta İl hem de İlçe yöneticilerini alkol muayene testine davet ediyorum. Türk-İslam Ülküsüdür ülkücülük, akşam bilmem hangi barda, pavyonda kadeh tokuşturup, ihale peşinde koşmak değildir. İl disiplin Kurulu Başkanı, var mısın alkol testine???

Eğirdirli

14 Nisan 2018 Cumartesi 07:26

Adam mhp nin bitmesi için elinden geleni yapıyor tebrikler sokak ağzıyla siyaset yapıyorlar önce yazı yazmasını öğrenmesi gerekiyor..

Eğitim şart