visitor analyticsvisitor analytics

MGK, FETÖ İÇİN DÜĞMEYE BASTI

MGK, FETÖ için düğmeye bastı
28 Mayıs 2016 Cumartesi 14:56

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kırşehir'de yaptığı konuşmada MGK'da alınan tavsiye kararının hükümete gönderildiğini açıkladı. Karara göre artık FETÖ'ye yardım ve yataklık eden herkes birer terör örgütü üyesi olarak yargılanabilecek.

KIRŞEHİR'de Ahilik Haftası kutlamalarına katılan Cumhurbaşkanı Erdoğan, geçtiğimiz gün gerçekleşen MGK toplantısında FETÖ/PDY örgütü ile ilgili alınan karara ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. MGK'da alınan ve hükümete gönderilen tavsiye kararına göre artık FETÖ'ye de yardım ve yataklık edenler, yurtdışında  aleyhinde faaliyet gösterenler, örgüte maddi yardım ve insan kaynağı sağlayanlar bu tarihten itibaren terör örgütü üyesi olarak yargılanabilecek.

Erdoğan konuya ilişkin açıklamasında "Bunların terör örgütü olduğunu tescilleyeceğiz" dedi. Cumhurbaşkanı Erdoğan şöyle konuştu: Dün MGK'da (Legal görünüm altındaki illegal terör örgütü) dedik, Fetullahçı Terör Örgütü olarak tavsiye kararını aldık ve hükümete gönderdik. Şimdi hükümetten de Bakanlar Kurulu kararını bekliyoruz ve bunların terör örgütü olarak tescilini de gerçekleştireceğiz. Bunların terör örgütü olarak tescilini de gerçekleştireceğiz. Bunlar PYD neyse, YPG neyse, PKK neyse bunlar da aynı kategoriden yargılanma sürecine girecekler. Bu millete çok çektirdiler, ümmeti parçaladılar. Biz kısmı kaçıp gidiyor, bir kısmı cezaevinde.

hepsi terör değilmi

ıspartalı mustafa
30 Mayıs 2016 Pazartesi 08:58

bakıyorum da iş adamlarına, çalışanlara , iş yerlerine el konuyor da niye ayni duyarlılık PKK ya karşı yapılmıyor Terörse terör ....değil mi ama

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlik zamanı.

el mümin.
29 Mayıs 2016 Pazar 21:51

devletin her kurumunda onlarca gülenci var,her kurumdan bir kişi her sene o kurumdakilerden yıllarca himmet,zekat,bağış topladılar.bu kişilerin içinde halen daha her kurumda md. ve mdyrd.,vs var.ısparta maalesef gülencilerin merkezi.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Shjsb

Adaker
29 Mayıs 2016 Pazar 10:48

N çektiidler kahpeler ya

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdü

sdü
28 Mayıs 2016 Cumartesi 22:31

sdü tıp fakültesi akademik kadrosunu yarısının temizlenmesi gerek o zaman!

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

şükür

çelik
28 Mayıs 2016 Cumartesi 16:32

Valla şükürler olsun bu münafık ve dini kullanan hainler grubuna Allah fırsat vermesin. Din adına müslüman kızı hristiyanla evlendirdiler, ezanı muhammediyeden efendimizin ismini çıkardılar, papaz yetiştiren okullara yalakalık için himmet paralarını miyonları verdiler, fakirlere toplanan kurban etlerini satıp amarika avrupaya gönderdier. Kpss. Lys, Ales ve polis akademi sınav sorularunı çok para toplayan himmetlilerine verdiler. Neler.. Müslümanlık nerde bunlar nerde.

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla