visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 01:47

METEOROLOJİDEN KUVVETLİ YAĞIŞ UYARISI

METEOROLOJİDEN KUVVETLİ YAĞIŞ UYARISI
15 Ocak 2017 Pazar 10:43

METEOROLOJİDEN KUVVETLİ YAĞIŞ UYARISI

Antalya, Isparta, Muğla ve Burdur illeri ile bazı ilçeleri için gök gürültülü sağanak ve kar yağışı beklendiği bildirildi.

Meteoroloji Bölgesel Tahmin ve Uyarı Merkezinden yapılan açıklamada, Muğla ve ilçeleri, Burdur Göller yöresi ile Antalya ve ilçelerinin öğleden sonra yağışlı geçeceği belirtildi.

Yağışların sahil kesimlerde sağanak ve gök gürültülü sağanak yağışlı, iç kesimlerde karla karışık yağmur ve kar yağışlı olacağı ifade edildi.

Rüzgarın güney yönlerden hafif, zaman zaman orta kuvvette eseceği, Antalya civarlarının öğle saatlerine kadar kuzey yönlerden eseceği bildirildi.

Yağışların, Muğla merkez ve Ula, Milas, Datça, Marmaris,Köyceğiz, Isparta'nın Gönen, Atabey ve Uluborlu ilçelerinde zaman zaman kuvvetli olacağı belirtildi.

İç kesimlerde orta, yer yer kuvvetli buzlanma ve don olayı görüleceği ifade edilen açıklamada, vatandaşların ve ilgililerin dikkatli ve tedbirli olması istendi.

Zeynel
15 Ocak 2017 Pazar 21:55

Yorumumu beğenmeyenleri anlamıyorum. Aksu ilçe merkezinde kapalı yollardan memnunsunuz demek. Aklınızdan, fikrinizden, zekanızdan şüpheliyim.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antalyali
15 Ocak 2017 Pazar 16:18

Allah afetlerden saklasin amin

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zeynel
15 Ocak 2017 Pazar 12:54

Eyvah yine Aksu ilçesinde yollar kapanacak. Belediye Başkanı Ali Kaya personeline söz geçirip yolları açtıramayacak.

9 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla