visitor analyticsvisitor analytics

MESLEKTAŞIMIZIN ACI GÜNÜ!

MESLEKTAŞIMIZIN ACI GÜNÜ!
04 Ocak 2017 Çarşamba 18:25

Isparta Ticaret ve Sanayi Odası Basın Müşaviri kardeşlerimiz Dilek Toros’un annesi, meslektaşımız Soner Toros’un kayınvalidesi Menekşe Efilti hakka yürüdü.

Onu zamansız bir şekilde kaybetmenin derin üzüntüsünü yaşıyoruz.

Öyle anlar vardır ki, kelimelerle ifade edemezsiniz.

Öyle çaresiz kaldığımız bir gün oldu bugün.

O hepimizin annesiydi.

Hepimize birer parçasını bırakarak gitti.

Onu çok özleyeceğiz.

HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN

Not: Cenaze 05 Ocak 2017 Perşembe günü öğle namazına müteakip Bağlar Mahallesi Molla Ahmet Camii’nden kaldırılıp Asri Mezarlığına defnedilecektir.

allah rahmet eylesin

...
05 Ocak 2017 Perşembe 14:25

menekşe teyzem kalbi yüreği güzel insan zorluklara yılmayan tek başına hayat mücadelesi veren teyzem allah mekanını cennet eylesin cennet de kavuşmak dileğiyle nur içinde yat menekşe teyzem

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah Rahmet Eylesin

İbrahim Güngör
05 Ocak 2017 Perşembe 09:37

Mahallemizden bir Güzel İnsan daha Rahmet-i Rahman'a yürüdü...Rabbim mekanını Cennet eylesin Menekşe Teyze'nin. Dilek Hanım'ın, Soner Kardeşimin başı sağolsun.Allah sevenleri Cennetinde kavuştursun.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ayşe
05 Ocak 2017 Perşembe 02:41

Dilek başın sağolsun " anne gibisi var mı yaaa"...offf biz hiç büyümesek onlar da hep kucaklarında tutsalar öylece....sonsuza dek sürse...hiç ayrılmasak.....Allah sabır versin.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla