visitor analyticsvisitor analytics

MESCİDİN DURUMU İÇLER ACISI.

MESCİDİN DURUMU İÇLER ACISI.
27 Mayıs 2014 Salı 18:30

Çünür Mahallesinde bulunan ve Çünür’de yaka olarak adlandırılan mesirelikte bulunan mescit görenleri hayret içinde bırakıyor.

 1998 yılında dönemin mesirelik ve mescidin durumu içler acısı. Yaz aylarının yaklaşmasıyla Çünür mesireliğe gelen ziyaretçiler ibadetlerini yapmak için mesirelik alanı içinde mescid’de gittiklerinde gördüklerine inanamıyor. Mescidin dışı pisliklerle dolu olması mescid içinde avizelerin içi ise ölmüş sineklerle dolu. Ayrıca mescid duvarları da bakımsızlıktan dökülmek üzere.

Öte yandan mescid dışında da mesirelik alanın genel olarak temzilik ve bakım konusunda kötü bir görüntü sergilediğini söyleyen ziyaretçiler, "Isparta Belediyesi'nin yeşile ve doğaya olan ilgisini biliyoruz. Bu konuda da en kısa zamanda bir adım atacaklarını düşünüyoruz" dedi.

BİRİ
26 Mayıs 2014 Pazartesi 21:48

BELEDİYE ÖKÜZBATTIYI BATIRDI

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çünürlü Asaf
26 Mayıs 2014 Pazartesi 15:45

Bu mahallenin muhtarı yok mu arkadaşlar.Muhtar her derde çare oluyorda neden bu önemli mekanın hizmetinde bulunmuyor.Muhtarlık maaşı alıyor.Yaklaşık 950 tl.maaştan gündelikçi tutsa 2 günde halleder.Bu muhtara oy verenler düşünsün arkadaşım.Belediye üzerine düşeni zaten yapıyor.Ama olay sizin haber yaptığınız gibi değil.Uyanmalıyız.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumcu
26 Mayıs 2014 Pazartesi 14:46

Çünür mahalle muhtarı ne yapıyor çalışssın oğlunu işe koyacağına lord lord atması değil

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

VATANDAŞ RIZA SABUTAY
26 Mayıs 2014 Pazartesi 11:49

RAMAZAN AYINDA BELEDİYEMİZ TÜM CAMİLERDE TEMİZLİK VE GÜL KOKUSU HİZMETİ VERMEKTEDİR.bU MAHALLENİN MUHTARI NE İŞ YAPAR.NEDEN İLGİLENMİYOR.O ÇÜNKÜ ÇANAKKALE GEZİSİ YAPACAKTIR.BİRAZDA ELİNİZİ VİCDANINIZA KOYUN.KİRLETMEK KOLAY FAKAT TEMİZLEMEK ZOR VE PAHALIDIR.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla