visitor analyticsvisitor analytics

MEMUR-SEN’İN YENİ İL TEMSİLCİSİ ARICI

MEMUR-SEN’İN YENİ İL TEMSİLCİSİ ARICI
23 Haziran 2015 Salı 11:40

MEMUR-SEN’İN YENİ İL TEMSİLCİSİ ARICI

Memur-Sen Konfederasyonu Isparta Temsilcilik seçimleri haftasonu yapıldı. Bünyesinde çok sayıda sendika şubesi ve temsilciliğini barındıranMemur-Sen'in temsilciliğine Eğitim Bir-Sen Şube Başkanı İhsan Arıcı seçildi.Memur-Sen İl Temsilciliği görevini uzun süredir yürüten Diyanet Bir-Sen ŞubeBaşkanı Osman Akçil, yeniden aday olmadı. Arıcı tek adayla Memur-Sen'in İlTemsilciliği görevine seçildi. Arıcı'ya başarılar dileriz.Dünya 1 saniye dahakazanacak

Hayırlı Olsun.

İbrahim
24 Haziran 2015 Çarşamba 08:44

Abi hayırlı olsun. Allah utandırmasın.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BÖYLE ADAM LAZIM MEMLEKETE

DAVUT
24 Haziran 2015 Çarşamba 08:42

Birileri bir yere atanınca arkasında çok şakşakçı varsa bilin ki hepsinin çıkarı vardır o heriften. Ama böyle İhsan Hoca gibi eleştiriler alıyorsa o adam doğru adamdır. Helal olsun İhsan Hocaya

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DİNGiL

Ak Partili
24 Haziran 2015 Çarşamba 00:26

İhsan hoca millete dingil dediginde kiziyorduk. Valla hakli imis. Hocam hakkini helal et.İspsrtsda dingil sayisi az degilmis.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ıspartalı
23 Haziran 2015 Salı 22:19

başka sendikalarda ıspartalı sendika temsilcisi yokmuydu?neden niğdeli ıspartada memursen il temsilcisi oldu?

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

hakan
23 Haziran 2015 Salı 22:06

cok hak yediniz.çıkar inşallah

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayırlı

Armağan
23 Haziran 2015 Salı 20:20

Hayırlı olsun başkanım. Allah utandırmasın.

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ihsan hoca size ne etti

davut
23 Haziran 2015 Salı 18:35

Yahu siyasiler bile bu kadar elestiri almiyor. Cok merak ettim, acaba ihsan hoca bu adamlara ne yaptida boyle yorum yapiyorlar

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIRLI OLSUN

HELAL OLSUN
23 Haziran 2015 Salı 16:42

Hayırlı olsun İhsan Hocam. Sen havlayanlara bakma sonuna kadar hak ettin. Ne demişler it ürür kervan yürür

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitim Bir Sen

yorum
23 Haziran 2015 Salı 15:46

Yorumları oku ihsan sadece bu yazanlar başka sendikadan değil mahvettin sendikayı partiyi yeter bırak bırak kendin çalıp kendin oynuyorsun yazık davamıza zarar veriyorsun bırak kendin ve yanındakileri al git yeter

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

cibali karakolu

cibali karakolu
23 Haziran 2015 Salı 14:58

Halk Eğitim Merkezi Cibali Karakolunu aratmıyor. Nejat UYGUR tiyatrosu gerçek oldu. Avrupa Birliği Dönem Başkanı oldu sanki, bakılım senin dönem hangi Uluslar Arası anlaşmalara imza atacağız? Yoksa MemurSen Genel Başkanının mirası AÇILIM sanamı kaldı.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

TÖVBE TÖVBE

32
23 Haziran 2015 Salı 14:31

Aslında basacağım küfre de fakat şu mübarek günde günaha girmek istemiyorum. Hiç kimse bu arkadaşı kızmasın. Buna meydana bırakan gabakcıları kızsın. Tek kelime ile yazıklar olsun ve utanın. Tebrikler ihsan ve onun gibiler. ne yapalım abi yalakalık revaçda biraz da biz yapalım. İhsan seni çok seviyoruz. İyi ki varsın. Allah seni başımızdan eksik etmesin. Saygılar abi.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
23 Haziran 2015 Salı 12:28

Nasıl bir zeka ve fotokopi ürünü bunlar sabaha bırakmıya gelmez.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla