visitor analyticsvisitor analytics

MEMUR SEN ÜYELERİ İFTARDA BULUŞTU

MEMUR SEN ÜYELERİ İFTARDA BULUŞTU
22 Temmuz 2014 Salı 22:02

MEMUR SEN ÜYELERİ İFTARDA BULUŞTU

Memur-Sen İl Temsilciliği tarafından iftar programıdüzenlendi. Memur-Sen'e bağlı sendika üyeleri Öğretmen evin de düzenleneniftar yemeği ile bir araya geldi. İftar yemeğine SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasanİbicioğlu, Müftü Emin Avcı, daire müdürleri ve çok sayıda sendika üyesikatıldı.

Memur Sen İl Temsilcisi Osman Ak çil, geleneksel halegetirdikleri iftar programlarının birlik ve beraberliğimizin pekişmesiaçısından çok önemli buluyoruz. Memur Sen Türkiye'nin en büyük ve yetkilisendikasıdır. Sendikacılıkta öncü olmanın haklı gururunu yaşıyoruz dedi. Ak çilayrıca, Gazze' de yaşanan olaylara da kınadı.

Programda konuşma yapan SDÜ Rektörü Prof. Dr. Hasanİbicioğlu ise, sevgi saygının artması için çok önemli bir organizasyondur.Ramazan'da birlik ve beraberliğin daha çok pekiştiğini belirten Rektörİbicioğlu, biliyorsunuz Gazze'de yaşanan hepimizi derinden yaralamıştır.İsrail zulmüne maruz kalıyorlar. İnsanlık ölüyor. Bir balinanın kurtulması içinAntartika'ya gemi gönderenler, bir sokak köpeği için sokaklara dökülenler buzulmü göremiyorlar. Bizim bugün Memur Sen'in yapıcı sendikacılık anlayışı gibikenetlenmemiz gerekiyor dedi. 

SDÜ' LÜ MEMUR SEN ÜYESİ HOCALAR DAVET EDİLMEDİ!

MEMUR SEN Lİ ÜNİVERSİTE HOCALARI
24 Temmuz 2014 Perşembe 11:34

Bu davet ne zaman gerçekleşti ya? Memur Sen Üyesi Üniversite hocaları olarak bize duyurulmadı. YAZIKLAR OLSUN BU SENDİKAYA, BİZİ HİÇE SAYDI. YARINDAN TEZİ YOK SENDİKAMIZI DEĞİŞTİRİYORUZ.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İki yüzlülük....

Ah Kafam Ah...
24 Temmuz 2014 Perşembe 09:32

bu davet iki açıdan sorunlu...birincisi sadece müdürlere has bir davet...ikincisi Gazze ve diğer durumlar varken duyarlı(!) bir sendikanın bu tip iftar vermesi...Artık bu tür insanlardan tiksinmeye başladım... Konuşunca mangalda kül bırakmayan, icraata bakınca foossss... Devir konuşma devri değil efendiler... İki yüzlülüğü bırakın... Geceleri hatimle teheccüd kılmak ayrı bir şey memurdan devlet marifetiyle aldığınız paraları ekabirana harcamak ayrı bir şey demeyin... Ya göründüğünüz gibi olun ya

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SONUNDA KURTULDUM.

ÇOK ŞÜKÜR BUGÜN İSTİFA EDİYORUM
24 Temmuz 2014 Perşembe 09:28

ARTIK ÇOK ŞÜKÜR "İŞİNİ YAPMAYIZ ÜYE OLMAZSAN" DİYEREK ZORAKİ SOKDUĞUNUZ BU SENDİKADAN İSTİFA ETTİM. ALLAH BİR DAHA SİZİN ELİNİZE DÜŞÜRMESİN.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

FETTUŞİ

GÜLLÜK GÜLİSTANLIK
24 Temmuz 2014 Perşembe 00:27

MEMUR SEN İÇİNDEKİ FETTUŞİ LER TEMİZLENDİ Mİ? EMNİYET, HAKİM VE SAVCILAR GİBİ, MEMUR SEN' İ DE FETTUŞİLERİN KILIK DEĞİŞTİREREK SARDIKLARI, ABLUKAYA ALDIKLARI DUYUMLARI KOL GEZİYOR.

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GİZLİCE OLMADI AMA

Ali BİLİR
23 Temmuz 2014 Çarşamba 17:38

YAZIKTIR GÜNAHTIR.SEN O YEMEĞE ÜYEN OLAN KAÇ MEMURU ÇAĞIRDIN.ONUDA GEÇTİM HANGİ MEMURUNUN KANDİLİNİ MESAJLA BİLE OLSA KUTLADIN.HANGİ MEMURUN İŞİNİ YAPTIN İDARECİLER HARİÇ.AMA BU MEMURA MÜSTEHAK HALA SİZLERE ÜYE OLDUKLARI İÇİN.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zengin iftarı

Ali Topuz
23 Temmuz 2014 Çarşamba 15:18

Bu iftar zengin, popüler, ekabir iftarı olmuş. Bizim haberimiz bile olmadı. Allah'ım böyle yemeklerden bizi korusun, fakir fukaranın da iştirak ettiği bereketli sofralarda yemek yemeyi nasip etsin.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğitim bir sen = ek a bir takımı

eğitim bir sen siz
23 Temmuz 2014 Çarşamba 12:19

Eğitim bir sen yöneticilerinin tamamı zaten okul müdürü. tutup memur ve öğretmenlerin haklarını mı savunacaklar yoksa koltukta kalmak için KRALIM ÇOK YAŞA diye niye bağırsınlar. MEMUR SEN Genel Başkanı da bir vekillik kontenjan almış zaten. Akil adam heyetinde ve imralı heyetiyle koalisyon ve eşbaşkan değerlendirmesini yaparlar.

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla