visitor analyticsvisitor analytics

MEMUR-SEN ŞAŞIRTTI!

MEMUR-SEN ŞAŞIRTTI!
16 Şubat 2017 Perşembe 23:32

MEMUR-SEN ŞAŞIRTTI!

Memur-Sen anayasa değişikliğine: Evet Memur-Sen, anayasa değişikliğine ilişkin kararını ve referandum sürecinde 81 ilde başlatacağı kampanya ve izleyeceği yol haritasını Grand Ankara Otel'de düzenlediği basın toplantısında kamuoyuna açıkladı. Anayasa değişikliğine "evet" diyen Memur-Sen Başkanı Ali Yalçın, "FETÖ tarafından makul karşılanması noktasında ses çıkarmayanlar, gençliğin Meclis kürsüsünde olmasını, yasama faaliyetinde bulunacak sorumluluğu üstlenmesini istemiyor olabilirler. Biz istiyoruz ve bu yüzden de 'evet' diyoruz. Tek adamlık söylemleri 15 Temmuz destanını yazan milletin bağımsızlık, özgürlük ruhunu kavramamaktır" dedi.   Memur-Sen, anayasa değişikliğine ilişkin kararını ve referandum sürecinde 81 ilde başlatacağı kampanya ve izleyeceği yol haritasını Grand Ankara Otel'de düzenlediği basın toplantısında kamuoyuna açıkladı. Toplantıya Memur-Sen Genel Başkanı Ali Yalçın ve Memur-Sen Yönetim Kurulu üyeleri katıldı.   Milli ve sivil toplum anlayışını meydanlara aktarmaya kararlı olduklarını ifade eden Yalçın,"Örgütlülüğün gücünü, emek mücadelesine adanmışlığın gücünü, milletin vekamu görevlilerinin sorunlarına çözüm üretmeye odaklanmış akademik hizmet sendikacılığının yerli ve milli sivil toplum anlayışının gücünü sahaya, masaya,meydanlara, öznesi olduğumuz mecralara aktarmakta, yansıtmakta kararlıyız,kararı olacağız" ifadelerini kullandı. Yalçın şöyle devam etti:    "Bu yılın Mayıs ayı konfederasyonumuz ve sendikalarımız açısından 4'üncü dönem toplu sözleşme yapılacağından Ağustosayı, üyelerimiz başta olmak üzere kamu görevlileri ve aileleri açısından anayasa değişikliği paketi oylanacağından 16 Nisan ise tüm milletimiz açısından son derece önemlidir."   “Evet'diyoruz”   Memur-Sen'in eylem planı ve gerekçelerini anlatan Yalçın, "Biz hem anayasa değişikliğine ilişkin gerekçeleri hem de tercihimize ilişkin gerekçeleri 'Memur-Sen’e Davet, Tercih Evet' buluşmalarında her yönüyle ortaya koymak için bu hafta yollara düşüyoruz.Televizyon programlarında, gazetelerde, panel, seminer ve konferanslarda görüşlerimizi dile getireceğiz. Kendi yayın organlarımızda da bu konuyu işleyeceğiz. Anayasa değişikliği paketine bütün olarak bakıldığında vesayetin feshine ilişkin hem yürütme hem de yargı erki odaklı değişiklikler var. Vesayetin feshine 'evet'diyerek demokratik hukuk devletinin güçlenmesine 'evet' tercihinin neresihatalı olabilir.   Yargının demokratik denetimi kanallarının varlığına evet tercihi, ancak yargı sistemine güveninartmasını istemek olabilir. Suç işlemesi, sanık kürsüsüne çıkması, dağa kaçırılması,Gezi kalkışmasında rol alması, FETÖ tarafından makul karşılanması noktasında ses çıkarmayanlar, gençliğin Meclis kürsüsünde olmasını, yasama faaliyetinde bulunacak sorumluluğu üstlenmesini istemiyor olabilirler. Biz istiyoruz ve buyüzden de 'evet' diyoruz. Yasama erkinin yasama faaliyetine yoğunlaşmasını,yasama organı üzerinde yürütme erkinin baskısının kalkmasını, yasamanın yürütmeden bağımsız olmasını doğru buluyor ve 'evet' diyoruz. Yürütme erkinin doğrudan sandıkta ve millet tarafından belirlenmesi sistemine 'evet' diyoruz.İmzasının sorumluluğunu taşıyan, gerektiğinde hesap verme durumunda bırakılan Cumhurbaşkanına 'evet' demek aklı selimdir. Tek adamlık söylemleri 15 Temmuz destanını yazan milletin bağımsızlık, özgürlük ruhunu kavramamaktır. Anayasa değişikliği paketinin mevcut hükümlerinde risk ve tehlike oluşturacak bir yanlışlık yoktur" şeklinde konuştu.  

 

A.A.
19 Şubat 2017 Pazar 18:49

Memur-sen yancı sendika aksini yani hayır deme gibi cesaret olabilir mi buna kargalar güler değilse o koltuk sevdalısı il ilçe müdürleri şube müdürleri son sürat evete çalışıyor nerde şak-şak ci var gidin bakın görürsünüz dün hükümet fetoyle iyiyken onlarda iyiydi bugün kötü onlarda kötü

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ali
19 Şubat 2017 Pazar 12:51

Evet diyorum.Güçlü büyük Türkiye diyorum.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayır

ısparta
19 Şubat 2017 Pazar 00:42

Memur sen üyesiyim hayır diyorum ve bu sendikadan da ayrılıyorum. Siyasi leri desdekleyeceğinize memurun sorunlarını çözün. Haksız yere atılan binlerce memur var bunları kim savunacak siz değilmi

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIR

Halk
18 Şubat 2017 Cumartesi 12:51

60 metre kuyudan bir köpeğin kurtarıldığı Türkiyede bir akademisyen, bilim adamı rektörün keyfi uygulamalarına bırakılıp bir bilim adamının bir köpek kadar değeri olmadığı şu süreçte siz neyle uğraşıyorsunuz. Bir de sendika adınızda eğitim kelimesi geçiyor. Yazık!

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sendika

Ispartalı
18 Şubat 2017 Cumartesi 12:03

Sayın başkan sendika üyesiydim, bu sendikadan da ayrıldım. HAYIR diyeceğim. Sırf çıkar sendikası olmuşsunuz. Objektiflikten uzaklaşmışsınız. Yıllarca AKP yide destekledim. Ama referandumda HAYIR HAYIR HAYIR

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Neden Evet
17 Şubat 2017 Cuma 20:29

Kusuruma bakmayın, anlayamıyorum. Neden Evet. Allah için biri açıklasın. Neden Hayır açıklamaları oldukça fazla ve makul anlaşılabilir seviyede. Ama Evet diyenlerden gerçekçi anlaşılabilir bir açıklama okuyamadım henüz. Allah bu memlekete ve evlatlarına sabır versin. Koyun gibi post korkusuna yenik evet demek istemeyenlerdenim. Bir anlatsalarda Gönül rahatlığıyla evet desek.

25 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Memleket Sevdalısı
17 Şubat 2017 Cuma 18:38

Anlamadığım bazıları hayırı rahatlıkla söylerken "EVET" diyenler sanki vatana ihanet suçu işliyor. Oysaki hayır diyen vatan haini bir sürü PKK örgütüne birşekilde bağlı dernek var. EVET diyenlerin ise bu güne kadar vatana hizmetten başka hiç bir düşüncesi olmamış! Ayinesi iştir kişinin lafa bakılmaz...

6 Beğendim
35 Beğenmedim
 
Yanıtla

Maşallah

celal
17 Şubat 2017 Cuma 17:55

Bu adamın fikri Isparta için değerli tabi! Hayırlısı, Hayrolsun

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorum başlığı

Ad soyad
17 Şubat 2017 Cuma 17:00

iyi de bize ne sizin evetiniz ve hayırınızdan.Birileri yaranma çabasında mı nedir.yerelde değil ulusalda da böyle bu.Çok fanatik olmaya gerek yok bence 7 haziranı göz önünde bulundurun oldumu.

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sarı sendika

Öğretmen
17 Şubat 2017 Cuma 16:12

İktidar yanlısı sarı sendikadan başka ne beklenebilir ki!Daha birey olamamış, biat etmekten doyumsuz keyif alan insanlar.

22 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

üyelerrrrrrr
17 Şubat 2017 Cuma 16:00

Sizin üyeleri KHK korkusu sarmış.Evet çıkarsa bu korkuyla ihraç olurum korkusu yaşıyor. Müdürler kesin evet ama üyeler hayır diyor. Güvensizlik yaşanıyor..........

17 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖGRETMENMI?

VELI
17 Şubat 2017 Cuma 13:25

NEDIR BU KORKUNUZUN SEBEBI?

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Frt
17 Şubat 2017 Cuma 12:07

Hayırlı olsun.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlayamadığım

ahmet
17 Şubat 2017 Cuma 11:58

anlayamadığım bu arkadaş devletin memuru değil mi? Bir de öğretmenmiş. Vah memleketime. bunların eline mi kaldı çocuklarımız. Memur için konuşması ve mücadele etmesi gerekenler memurun parasıyla memur düşmanlığı yapıyorlar. Çap yok, beceri yok, vasıf yok, icraat yok, yok yok.bol bol yalakalık hem de cıvık cıvık. utanma da kalmamış bunda.

33 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÜZÜLÜYORUM

YAZIK
17 Şubat 2017 Cuma 11:50

SAYIN BAŞKAN SENİ TANIR VE SAYGI DUYARIM ANCAK BU AÇIKLAMA ÖĞRETMENİN İTİBARINI ARTTIRMAZ.BIRAK ÜYELERİN ÖZGÜRCE KARAR VERSİN. UNUTMA ONLAR GELECEĞİ İNŞA EDECEK ÖĞRENCİLERİ YETİŞTİRİYOR. ONLARI YÖNLENDİRME SİYASETE ALET OLMA BAĞIMSIZ VE GÜÇLÜ SENDİKACILIK HAYALİYLE...

26 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KIMLER EVET , KIMLER HAYIR DIYECEK!

vatandas
17 Şubat 2017 Cuma 11:37

MEMUR, ISCI, TASERON , KiRALIK ISCI, NURTOPU GIBI resmi 4 0000 0000 YANI 17 SEHIRI DOLDURMAYA yaklasan suriyeli GÖCMEN NUFUSUMUZ OLMUSKEN , BIRDE BU ZAVALLILARI 300tl YE FALAN SÖMÜREN ISVERENLER SEHIRDE YADA KÖYDE FARKETMEZ, BU EMEKCI KESIMIN TAMAMINI SÖMÜRENLER, COCUKLARININ ASKERLIKLERINI PARAYLA ÖDEYENLER, MILLETI KIREDI KARSILIGINDA MALLARINI IPOTEK EDENLER, SERVETLERINE SERVET KATANLAR YANI BU CARKTAN BESLENENLER EVET DIYECEKLER! BIZ EMEKCILER HAYIR DIYECEGIZ ARTIK SÖMÜREN CARKA!

28 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYIR

ISPARTA32
17 Şubat 2017 Cuma 10:18

BEN BİR MEMURLU SENLİ OLARAK HAYIR DİYORUM

37 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cengo
17 Şubat 2017 Cuma 10:15

Cumhurbaşkanımız şu an kendisinin denetlenebilme yollarını açmaya çalışıyor. El biliğiyle tüm ülkeyi sefeber etmiş ben denetlenemiyorum lütfen beni denetleyebilecek bir sistem getirelim diye çırpınıyor. Yerseniz tabi.

32 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

ali
17 Şubat 2017 Cuma 10:15

çapsız

25 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

evet evet

evet
17 Şubat 2017 Cuma 10:11

bu 18 maddeyle ekonomımız uçacak, tek başına ikditar olarak 15 sene yetmedi ,bir 15 sene daha verın ki kardeşlik gelsin,kaos olmasın,ekonomimiz daha da coşsun,eğitimde on numarayız 100 numara olalım,her alanda güçlü türkiye için evet evet evett

29 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

misafir

misafir
17 Şubat 2017 Cuma 10:10

Yukarıdaki resim memursene yakışmamış,sonuç milletimize devletimize hayırlı olur inşallah

27 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet Gumus
17 Şubat 2017 Cuma 10:08

Bende memursen uyesiydim istifa edip Kamusen e gectim. Bu referandumda hayir diyecegim. Yagci cikarci sendika memursen e de haaaayiiiiiir. Adam gibi iki sendika var zaten sendikacilik yapan. Biri kamusen digeri egitimsen.

27 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

yiğitsin be başkanım- adaletin haykırıcısı... aynı yiğitliği memur görüşmelerindede göster gari

yiğitsin be başkanım :) aynı yiğitliği memur görüş
17 Şubat 2017 Cuma 09:34

adaletin temsilcisi sendikanın yiğit başkanı- hak savunuculuğunda lider sendikanın kıymetli asil başkanı- aynı yiğitliği memur toplu görüşmelerindede gösteriver gari :)

25 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla