visitor analyticsvisitor analytics

MEMUR-İŞÇİ AYRIMI SONA MI ERİYOR?

Memur-İşçi ayrımı sona mı eriyor?
02 Nisan 2015 Perşembe 12:41

TÜMSİAD toplantısında konuşma yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, yeni anayasayla gelişmiş ülkelerde olduğu gibi memur-işçi ayrımının ortadan kalkacağını söyledi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan TÜMSİAD'ın İstanbul'daki 6. Genel Kurulu'nda konuşma yaptı.

MEMUR-İŞÇİ AYRIMI KALKACAK
Konuşmasında memur-işçi ayrımının ortadan kalkacağını söyleyen Erdoğan, "Yeni anayasa ile memur-işçi ayrımını da kaldırarak tıpkı gelişmiş ülkelerde olduğu gibi çalışanlar sistemini getireceğiz" dedi.

400'Ü ALAN İKTİDAR YENİ ANAYASA'YI HAZIRLAR
Erdoğan, "2023'e giderken yeni anayasaya, ayakları prangalardan kurtaracak bir sistem değişikliğine ihtiyaç var. Haziran seçimli Türkiye'nin kırılma noktası. 400'ü alan iktidar yeni Anayasa'yı hazırlar. Türkiye'nin temel taşlarını döşeyecektir. Yeni anayasa ile memur işçi ayrımını da kaldırarak tıpkı gelişmiş ülkelerde olduğu gibi çalışanlar sistemini getireceğiz. Türkiye'yi şahlandıracak yeni anayasayı hazırlayalım ve Türkiye'nin şanına yak

modern kölelık

hande uzulmez
15 Nisan 2015 Çarşamba 16:29

çalıştıgım kurumda aynı iş yapıp benden ıkı kat fazla maas alan bununla da kalmayıp genel mudur tarafından dışlanan ıkıncı sınıf vatandas muamelesı gören benım gıbı bınlerce taseronun vebali boynunuzdadır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Bojuware 201
04 Nisan 2015 Cumartesi 10:44

fark kalmadı alayı amele sınıfı oldu. RTE ameleleri

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

iş güvencesi yok olacak

iş güvencesi yok olacak
03 Nisan 2015 Cuma 12:25

bu sistemde memurun iş güvencesi yok olacak. taşaron şirket çalışanı gibi istedikleri anda işten atabilecekler.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haberin devamı nerede

vatandaş
03 Nisan 2015 Cuma 00:20

"Türkiye'nin şanına yak" demiş bırakmışsınız :) haberin devamına ne oldu ??

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla