visitor analyticsvisitor analytics

MEMLEKETİME HİZMET ETMEK İSTİYORUM

MEMLEKETİME HİZMET ETMEK İSTİYORUM
19 Şubat 2015 Perşembe 14:44

AK Parti'de bir dönem Yalvaç İlçe Başkanlığı görevinde bulunan Hidayet Şenol, 7 Haziran seçimlerinde Milletvekili Aday Adaylığı için başvuruda bulundu, Basın toplantısı düzenleyen Şenol, Türkiye'ye ve Ispartamıza hizmet etmek istiyorum dedi.

 

HidayetŞenol AK Parti'den aday adaylığı için resmi başvurusunu dün Ak Parti İlBaşkanlığında yaptı.

AKParti Yalvaç İlçe Başkanlığı görevinde bulunan Hidayet Şenol, 7 Haziranseçimlerinde Milletvekili Aday Adaylığı için başvuruda bulundu.

Basıntoplantısı düzenleyen Şenol, Türkiye'ye ve Isparta’mıza hizmet etmek istiyorumdedi.

Şenolsiyasette yapacaklarını basın toplantısında anlatarak “Yeni Türkiye’ninfilizleneceği 7 Haziran 2015 tarihinde 25. Dönem Milletvekilliği için, AKParti’den Isparta Milletvekili Aday Adayıyım.” Dedi

HidayetŞenol açıklamasına şöyle devam etti;

“1973yılında Yalvaç’ta doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Yalvaç’ta, Liseyi İstanbul’dabitirdim. Yüksek öğrenimimi ise Selçuk Üniversitesi İktisadi ve İdari BilimlerFakültesi İşletme Bölümü nünde tamamladım.

AskerliğimiErzincan Hava Alay Komutanlığında kısa dönem olarak yaptıktan sonra ticareteatıldım. Yalvaç’ta ve komşu ilçelerde gıda sektöründe faaliyet gösterdim.Evliyim ve 2 kız çocuk babasıyım.

Kurulduğugünden bu güne gönül verdiğim partimde 2009 – 2014 yılları arasında AK PartiYalvaç Belediye Meclis üyeliği, 2014 – 2015 yılları arasında da Yalvaç AK Partiİl Başkanlığı yaparak partime ve memleketime hizmet etme imkanı buldum.

YeniTürkiye’nin filizleneceği 7 Haziran 2015 tarihinde 25. Dönem Milletvekilliğiseçimleri için, AK Parti’den Isparta Milletvekili Aday Adaylığı başvurumusizlerle paylaşmak üzere huzurlarınızda bulunuyorum.

Yıllardırmensubu olmaktan ve görev almaktan gurur duyduğum AK Partimizin; maddi vemanevi alanlarda yaptıkları ortadadır. Güzel ülkemiz Türkiye’miz için yaptığıbölünmüş yollar, hızlı tren ağları, TOKİ aracılığı ile ekonomik olarak yaptığıkonutlar, Sağlık alanındaki büyük hizmetler, Eğitim alanındaki reformlar,köprüler, hava alanları, enerji santralleri projesi kendimize ait Altaytankları, atak helikopteri, savaş gemileri, kısa ve orta menzilli füzelerinyapımı, Marmaray, kişi başı milli geliri üç bin dolar’dan on bin dolarlarınüzerine çıkartmış olması, 2023 – 2050- 2071 hedefleri, İMF politikalarından veborçlarından kurtarılmış olmamız, sadece sınırlarımız içinde değil tümdünyadaki mazlum ve mağdurlara destekleri yıllardır kanayan bir yara olanbaşörtüsü sorununun çözülmesi ve sayamadığım daha bir çok güzel hizmetlerigerçekleştirdiği hepimizin malumudur.

Siyaseti;topluma ve insanlığa hizmet etmenin bir aracı olarak gören, Türk demokrasisineve Türk Milletine darbe yapacak her türlü yapılanma ve komploya karşı kefeniile gezen Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan ile Genel Başkan veBaşbakanımız Ahmet Davutoğlu ile beraber hizmet etmek istiyorum. Azizmilletimizin hizmetkârlığına talip olduğumuz bu yolda siyaset ve iş hayatımınbana kazandırdığı tecrübeleri kullanarak Isparta’mız ve hemşerilerim içinhizmet etmek benim için borçtur. Allah nasip eder, hemşerilerim ve partimteveccüh gösterir milletvekili seçilirsem sadece doğduğum, büyüdüğüm, yaşadığımilçemin insanlarına değil, tüm Isparta’ya Türkiye’ye, İslam Âlemine hizmet etmektenbüyük gurur duyacağım. Isparta’mızın daha güzel ve daha büyük yatırımlara vehizmetlere layık olduğunun bilincindeyim. Tüm bu yatırımların ve hizmetlerinIsparta’mıza gelmesi için, Isparta’mızın her yönden kalkınması ve gelişmesiiçin ve kararlılıkla çalışmak en büyük amacımdır.

BaşbakanımızSayın Ahmet Davutoğlu’nun dediği gibi Davamız AK, Sevdamız AK’tır. Bizim içinsiyaset; erdem ve ahlak meselesidir. Baki olan Rabbimizin ve davamızdır.Rabbimin hakkımızda en hayırlı neticeyi ihsan etmesi için tüm dostlarımızın,sevenlerimizin duası ile desteklerinizi bekliyorum. Allah yar ve yardımcımızolsun. Allaha emanet olun.”

 

Yapar kardeşim

Ali
21 Şubat 2015 Cumartesi 00:03

Hidayet bey aday gösterilirse bu işi yapar kardeşim adamın ilçe başkanlıgı döneminde yaptıkları ortada ıspartayı ve ilçeleri köylerinin sorunlarını çözer kardeşim ölümüne yanındayız Allah yar ve yardımcın olsun durmak yok yola devam

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üç düzüne aday adayı

Gözlemci
20 Şubat 2015 Cuma 12:33

Kadınlı erkekli yaklaşık üç düzüne aday adayı, bunların hepsi vekil olamıyacaklarını çok iyi biliyorlar. Öyleyse niye adaylık başvurusu yapıyorlar? AKP ARPALIĞINDAN PAY ALMAK İÇİN DEĞİL Mİ? Vatandaş Bu ayrıntıları ve AKP zihniyetini iyi inceledikten sonra oyunu kullanmalı. Bu seçimde onlardan geri durmalı. Haram ve yolsuzluklara dur demeli. Haklarını AKP,lilere yedirmemeli.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şanslı

Rıdvan
20 Şubat 2015 Cuma 08:47

Bence aday adayları içinde en şanslılardan. Yalvaçtan ve o bölgeden aday gösterilirse en ön plana çıkan isim. Osman Zabunun Yalvaçta yaptığı yanlışlıklar Hidayeti 1. Adam yaptı bilesiniz. Adam herkese dik durdu.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter

4
20 Şubat 2015 Cuma 08:35

ya arkadeşlar bura istanbul degil ısparta bi yalvac tan 4 aday var 2den başka akp mv alamaz ne yapmaya calışı yorsunuz aranızda anlaşında hec olmassa 1 tane cıksın

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaç

Namık
20 Şubat 2015 Cuma 03:07

Tekin Bayram ve ekibi Hidayet Şenolu sevmezler. Niye mi iktidar partisinin imkanlarını Tekin Bayrama halka zulüm ettirmemek için kullandırmadığı için. Adam kullandırmamakta haklı değilmi?

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kahraman

Yalvaçlı
20 Şubat 2015 Cuma 02:47

Kim bu diye birisi sormuş. Kim mi bu adam yalvaçta 30 martta yalvaçta yalvaçı ve Akpartiyi hezimete uğratan Tekin Bayram ı ve çevresini partiden uzaklaştırarak cumhurbaşkanlığı seçimlerinde çok yüksek oy alarak Tekin Bayramın ne kadar ysnlış aday olduğunu kanıtlayan kişidir. Tekin Bayram ve ekibi Celalettin Gültekinin Yalvaçtaki en büyük düşmanıdır. Yaşvaçta bu ekibe karşı aylardır müraO yüzden bu arakadaş Yalvaçta bir kahramandır.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yırtık don

zahid99@hotmail.com
19 Şubat 2015 Perşembe 21:14

Ne bu kardeşim hizmet aşkıyla yanıp tutuşuyormuş millette biz niye göremedik hayret. Oysa doğma büyüme yalvaçlıyız.Belediye meclis üyeliği AKP den Fakat demokrat Tekinin bir dediğini iki etmezdi mister Şenol.Daha sonra Tekin AKP ye geçti Şenok AKP ilçe başkanıydı bu seferde MHP li Halil e çalıştı Süreyya abisinin tenbihiyle.Davasını bir türlü tutturamadı ama Davasına hizmetmiş.Düştüğünüz hale bakın ve utanın.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

hidayet

adem erden
19 Şubat 2015 Perşembe 20:38

dostum sen elindeki ilçe başkanlığını tutamadım milletvekilliğine nasıl heves ediyorsun? git akıllı ol paranı yedirme sağa sola.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler hemşerim

Ispartadaki yalvaçlı
19 Şubat 2015 Perşembe 19:35

Az zamanda çok işler yaptığını bizler Ispartadan gözlemledik. Azimli ve çalışkanlığının yanında dik duruşunda takdire şayandır. Yalvaçın en karışık zamanında görevi üstlenip herkesi hizaya sokan ve sevilen başka bir adam görmedim. Bizler Ispartadaki yalvaçlılar olarak arkandayız.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

?????

erkan
19 Şubat 2015 Perşembe 18:16

bi sen ek****n...

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
19 Şubat 2015 Perşembe 17:12

kim len bu

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hevesli

hayret
19 Şubat 2015 Perşembe 15:29

Ne kadar da memlekete hizmet etme sevdalısı varmış. Muhakkak milletvekili olmalı. Yoksa biz garibanlar gibi hizmet edemez.Git belediyeye al bir süpürge biraz kaldırımları temizle. O da hizmet sayılır. Ayrıca milletvekili olduktan sonra halka hizmet eden duydunuzmu ben duymadım. Herkes kendine hizmet ediyor.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla