visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 19:39

MELİKLER KÖPRÜSÜ MÜJDESİ

MELİKLER KÖPRÜSÜ MÜJDESİ
18 Aralık 2014 Perşembe 14:23

MELİKLER KÖPRÜSÜ MÜJDESİ

                Sütçülerilçesi vatandaşlarından ve muhtarlarından oluşan bir heyet Vali Vahdettin Özkanile bir çalışma toplantısı gerçekleştirdi. Vatandaşlar toplantıda ilçedeyapılan hizmetlerden dolayı Vali Özkan’a teşekkür etti.Sütçüler ilçesinin hertürlü hizmeti hakkettiğini belirten Vali Özkan, “ Kırsalda yaşam kalitesininarttırılması hükümetimizin tabiatıyla bizim deöncelikli hedefimiz dedi.

 

         Toplantıda Sütçüler ilçesinin 40 yıllık hayali olan MeliklerKöprüsü ile ilgili bir müjdeyi de paylaşan Vali Özkan, köprünün yapımı için SayınMilletvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel ile beraber Kalkınma BakanıSayın Cevdet Yılmaz’la görüştüğünü dile getirerek ihalenin 2015 yılı içerisindeyapılacağını belirtti.

 

         Sütçüler Antalya arasındaki mesafeyi 40 km azaltacakprojenin önemine değinen Vali Özkan, Melikler Köprüsü’nün turizm, tarım vemadencilik alanlarındaki faaliyetlere birçokfayda katacağını vurguladı.

 

         Sütçüler’e bağlı köy muhtarlarıyla da görüşen Vali Özkan,iletilen taleplerin Valilik İş Takip Programı’na işlenmesi ve ilgili kurumlarabilgi verilmesi talimatını verdi.

Allah Razı Olsun

19 Aralık 2014 Cuma 15:36

Yılladır Sütçüler ilçesinde bu efsane konuşulur. ilk defa somut bir adım atılıyor. Kimin Emeği geçtiyse Teşekkürler Vali bey

2 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşekkürler

19 Aralık 2014 Cuma 09:00

Vali bey Gerçekten Çalışkan bir kişi. Isparta için bir şans. Bir Sütçülerli Olarak Teşekkürler.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şinerji Bu

19 Aralık 2014 Cuma 08:57

Isparta'nın beklediği Sinerji bu. teşekkürler.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla