visitor analyticsvisitor analytics

MELİH GÖKÇEK CANLI YAYINDA AÇIKLADI

MELİH GÖKÇEK CANLI YAYINDA AÇIKLADI
07 Kasım 2016 Pazartesi 13:59

MELİH GÖKÇEK CANLI YAYINDA AÇIKLADI

ANKARA Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, katıldığı canlı yayın programında Meral Akşener’e maddi destek sağlayan iş adamlarını canlı yayında açıkladı. Açıkladıkları isimler arasında FETÖ/PDY davasında tutuklu bulunan 2 iş adamı da bulunuyor.

İŞTE O AÇIKLAMA

Ayse özturk
07 Kasım 2016 Pazartesi 22:08

Bence Aksenerin hicbir terör örgütüyle alakasi olmadi olamaz. Herkes kimin ne oldugunu ****et iyi biliyor kimseye iftira atmayin karalamayin.

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADELET EN İYİSİNİ BİLİR

YALNIZ KURT
07 Kasım 2016 Pazartesi 20:13

ADELET EN İYİSİNİ BİLİR ... KİM BU ŞEREFSİZ FETÖYE BULAŞMIŞSA CEZASINI ÇEKECEK .. BOŞA YORUM YAZMAYA GEREK YOK ADALET BULUR CEZASINI VERİR.......

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ben demiyorum bakın kim kimden için ne diyor diyor.

Yalvaç
07 Kasım 2016 Pazartesi 18:19

https://www.youtube.com/watch?v=L1tRu6gtJpw

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

sanada sıra gelir

muhtar
07 Kasım 2016 Pazartesi 17:47

gökçek bey kendini affettirmeye çalışıyorsun seni iktidar af etse allah affetmez yüce allahım kuru iftiraların saklasın senin ne dümenler döndürdüğünü ankarayı parsel parsel fötöye hiba ettiğni dünya biliyor bir gün gelir sende yargı önüne çıkarsınçırpındıkça çamura batacaksın

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zeynep
07 Kasım 2016 Pazartesi 16:08

İnşaatçı mustafa a, mı

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

okul

ahmet
07 Kasım 2016 Pazartesi 15:55

bu adamın eşi adıyla fetö ankara da okul açmadımı:))

17 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ardal

mustafa
07 Kasım 2016 Pazartesi 15:55

tanıyamadınmı

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

gökçek

tatar ramazan
07 Kasım 2016 Pazartesi 15:45

efendii sen ankarayıı parsel parsel satmadın mı bülent arınç söylemiştii

22 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yorumcu
07 Kasım 2016 Pazartesi 15:17

Alper Bayhan'ı anladıkta,Mustafa A. kim acaba?

3 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇAKMA

emre
07 Kasım 2016 Pazartesi 15:08

çakma akp li gökçek fetöye yaptığın hizmetler katrilyonları buldu.korkma birgün sende yargılanırsın gideceğin yer bataklık çukuru.

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla