visitor analyticsvisitor analytics

MEKANLAR İNCELENDİ...

MEKANLAR İNCELENDİ...
19 Ağustos 2015 Çarşamba 07:58

Isparta Valisi Vahdettin ÖZKAN ile SDÜ rektörü Prof.Dr.İlker ÇARIKÇI gece geç saatlerde Isparta Merkezde bulunan Öğrenci Mekanlarını gezdiler ve incelemelerde bulundular.

Isparta Valisi Vahdettin ÖZKAN ile SDÜ rektörü Prof.Dr.İlker ÇARIKÇI gece geç saatlerde Isparta Merkezde bulunan Öğrenci Mekanlarını gezdiler ve incelemelerde bulundular.

GÜZEL ŞEYLER OLUYOR

fatih
20 Ağustos 2015 Perşembe 13:59

SDÜ'de güzel şeyler oluyor. Rektör hoca ve ekibi çok iyi çalışıyor.

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorumlu

Ispartalı
20 Ağustos 2015 Perşembe 08:41

Sayın Rektörümüzün yoğun temposuna rağmen, öğrenci merkezli bir üniversite anlayışına doğru hızlı adımlarını takdirle karşılıyoruz..

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Emin ellerde

fatih
19 Ağustos 2015 Çarşamba 19:49

Sayın rektörü ve yanındaki değerli insanları bu şekilde öğrencileri sahiplenmesi bizi memnun ediyorç

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

denetim

Öğrenci
19 Ağustos 2015 Çarşamba 13:35

sayın valimze ve rektörümüze duyarlılıklarından dolayı TEŞEKKÜR ederiz. Aynı duyarlılığı halkotobüslerinin denetlenmesini istiyoruz ve bekliyoruz.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla