visitor analyticsvisitor analytics

MEDYADA GÜLEN'E TEPKİ BÜYÜYOR

MEDYADA GÜLEN'E TEPKİ BÜYÜYOR
20 Mart 2016 Pazar 14:50

Pentagon eski sözcüsü Jeffrey D. Gordon, ABD'nin Fetullah Gülen'i iade etmesi gerektiğini söyledi. ABD'de önde gelen Haber kanallarından Fox News'e konuşan Pentagon eski sözcüsü Jeffrey D. Gordon, Fethullah Gülen ve örgütlenmesinin ABD'den Türkiye'yi istikrarsızlaştırdığını söyledi.

''ABD BU KİŞİYİ SINIR DIŞI ETMELİ''

Belçika'da dün gerçekleştirilen terör operasyonuyla ilgili olarak televizyon kanalına yorumcu olarak katılan Gordon, ABD'nin bölge ülkelerine nasıl yardım edebileceğiyle ilgili bazı tavsiyelerde bulundu. Eski Pentagon Sözcüsü, Pennsylvania'nın Poconos bölgesinde yaşayan Fethullah Gülen'in ABD'nin en büyük sözleşmeli okul ağını yönettiğini hatırlatarak, ''Türkiye bu kişi için hükümeti devirme suçlamasıyla tutuklama kararı çıkardı. Amacı Türkiye'de İran tarzı bir yönetim kurmak. ABD bu kişiyi sınır dışı etmeli. Bizim ona ihtiyacımız yok'' dedi.

ABD Merkezi Haberalma Teşkilatı FBI'ın da Gülen ve örgütünü vize sistemini suiistimal etmek ve insan ticareti yapmak suçlamalarıyla soruşturduğunu belirten Gordon, ''Türkiye'ye yardım edebileceğimiz yollardan biri bu Fethullah Gülen'i Türkiye'ye sınır dışı etmektir'' dedi.

MEDYADA GÜLEN'E TEPKİ BÜYÜYOR

Bu hafta içerisinde eski NATO Müttefik Kuvvetler Komutanı General Wesley Clark da CNBC kanalına canlı yayında bağlanarak Fethullah Gülen'in ABD'de olmasını garipsediğini söylemişti. Ülkedeki Gülen hakkındaki tartışma bununla da sınırlı kalmamış yine ABD'nin önde gelen üniversitelerinden biri olan Columbia Üniversitesi'nde Uluslararası ve Halkla İlişkiler Profesörü olarak görev yapan Dr. Abraham Wagner de, en fazla okunan internet haber sitesi olan the Huffington Post'ta, Gülen'i yerden yere vuran bir makale kaleme almıştı. Wagner, Türkiye'yi tehdit eden tehlikeleri sayarken bunun en sis olanının radikal İslamcı vaiz Fethullah Gülen'in hareketi olduğunu söylemişti.

''SEÇİLMİŞ HÜKÜMETİ DEVİRMEYE ÇALIŞTILAR''

Wagner, ''Gülen'in hareketi Türkiye hükümeti ve toplumunun içine sızarak demokratik bir şekilde seçilmiş bir hükümeti devirmeye ve Şeriat kaynaklı bir sistem kurmaya çalıştılar. Terör örgütü olarak ilan edilen Gülen hareketinin Türkiye, ABD, Almanya ve diğer ülkelerde okulları, STK'lar, medya organları ve şirketleri var'' demişti.


Idam edilsin ****

Salim
16 Temmuz 2016 Cumartesi 06:09

Artik geto ****i idam edilmeli yetti yeti yetti

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı

ibrahim
21 Mart 2016 Pazartesi 19:52

Amerikada sınırdışı kararlarını (eski Pentagon?)sözcüsü vermiyor...Dünyanın diğer ülkelerinede bunların terörist olduğu söylendi ama bizden başka inanan olmadı.Her ülenin kendi istihbaratı var terörist olarak bildikleri kişilere okul falan açtırmazlar. Takdir milletindir...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

osloda apo anlaşması

oslo maceraları
21 Mart 2016 Pazartesi 11:28

100 yaş dişi çıkan insanlar bilir. şimdikiler görecek daha çok olay var. ırak bölündü, peşmerge denildi. suriye bölündü, pyd denildi, sıra PKK'ya yer aramaya geldi. sayın bop eşbaşkanı liderimiz diyarbakıra aynı önem veriyor.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

osloda apo anlaşması

oslo maceraları
21 Mart 2016 Pazartesi 11:22

pensilvanya diye diye osloyu unutturamazsınız. esas amerikanın istediği osloda verildi.

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hepsi

DUMRUL
21 Mart 2016 Pazartesi 09:09

abd gülenden desteğini çekmiş ya onla beraber kimleri beslediyse onlardanda çeksin

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetöş

ceza
21 Mart 2016 Pazartesi 09:06

Idam edilirse onu kahraman ilan ederler.hala ona allaha tapar gibi tapan ahmaklar var.şehit ve gazi ailelerine teslim edin.tukurukle bozarız onu

5 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerzekler

zevzekler
20 Mart 2016 Pazar 20:52

Delikten tek süpürmeyin dünkü kankileriyle birlikte süpürün.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

sdu

ali reis
20 Mart 2016 Pazar 19:45

bu rektor zamaninda sdu yebalinanlar incelensin. tek referanslarinin fetò oldugu gòrülecektir.

9 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık

Ali Bilir
20 Mart 2016 Pazar 19:12

Sağlığa sıra ne zaman gelecek

6 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOMBA32 VE ALİ'NİN ÖZEL BİR PROBLEMİ Mİ VAR?

Tornacı Selim
20 Mart 2016 Pazar 17:25

Çok internet falan takip eden biri değilim, şu son olaylar nedeniyle biraz takılmaya başladım. Ama gördüğüm Bomba32 ve Ali Çevikbaş'ın habercilikten öte özel bir düşmanlık içinde olduklarını görüyorum. Adamlar tutuklandıkça sanki bayram ediyor. Fethullahla veya bu tutuklananlarla tanışmışlığın,konuşmuşluğun, ticari veya özel başka bir ilişkinmi var, rakibimi? Gasteci adam herşeyi araştırır dimi, ama sen sadece tutuklandıkça bayram ediyorsun. Başka yerdende maaş falanmı alıyorsun Ali?

12 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Numara

Naci TATOĞLU
20 Mart 2016 Pazar 17:07

Amerika kendisi yetiştirdi senelerce emek verdi hiç vaz geçermi. Ağız yokluyorlar. Biz içimizdehi pislikleri temizliyelim. RTE Başımızda olduktan sonra dünya hakkımızdan gelemez. RTE Dünya lideridir kıymetini bilelim.

11 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu pareleller çok canlar yaktı

Kurum imamları panikte!!!!!!!!!!!
20 Mart 2016 Pazar 16:19

Bu pareleller çok canlar yaktı yaptıkları yanlarına kalmaz inşallah devlet kurumlarında kurum kurum kurulanlar şimdilerde bu devran bitecek hesap sorulacak türküsü söylüyorlar **** **** tezgahlara devam ediyorlar alah rızası için bunlara fırsat vermeyelim.sıra sana da gelecek alperciikkkk.aslında hüseyin çelik giderayak kimleri müdür atadı bunlar belli bunlara aman dikkat!!!!!!!

13 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Başarılarınızı kutluyoruz....

Tebrikler..
20 Mart 2016 Pazar 16:13

Isparta il Emniyeti' nin başarılarını tebrik ediyoruz... Habercilikte de "bomba32" nin başarılarını kutluyoruz.Süleyman Demirel Üniversitesi' nde ikinci dalganın da geleceğini, Rektör İbicioğlu döneminde kadroya alınanlar, lisans, yüksek lisans,doktora yardımcı doçentlik, doçentlik ve profesörlük kadro ve akademik çalışmaları yapanların da incelemeye alınarak mahkeme yöntemiyle adalet mekanizmasının işletileceği haberlerini alıyoruz. Bu konuda bomba32'nin habercilik duyumları var mı...

14 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

İdam

Ali Bilir
20 Mart 2016 Pazar 15:56

Gülen idam edilsin.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnceleme yapılsın

Murat yener
20 Mart 2016 Pazar 15:39

Doğum evinde iş güvenliği Hülya y. Eski devlet hastanesi başhemşire yrd. Çok mobing yaptı oda araştırılsın

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

bey

tarkan
20 Mart 2016 Pazar 15:29

Tarkan Bey Gazeteci olun lütfen, yanlı haber yapmayın. Tarafsız haber yapın. Başkalarına biat etmeyin. Size ne Gülen'den. Boma 32 'yi bir partinin sitesi yapmayın.

10 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla