visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 01:32

MECNUNCA KONUŞMALAR OLUYOR

Mecnunca konuşmalar oluyor
11 Temmuz 2017 Salı 01:10

Mecnunca konuşmalar oluyor

Isparta Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, ÇünürMahallesinde çalışmaları devam eden yeni otogar inşaatını Kanal 32 Haberekibiyle birlikte inceledi. Projelerinin ayrıntılarını tek tek anlattı.Eleştirilere de yanıt verdi, Günaydın; “Mecnunca konuşmalar oluyor” dedi. Başkan Günaydın’ın gündem yaratacak.



MÇPLİ BEL BAŞ.

MÇP
11 Temmuz 2017 Salı 21:49

SN BAŞKAN ÖNCE ARABANA BİN ÇÜNÜRÜN İÇİNDE DOLAŞ, MALUM HAVALARDA SICAK CAMLARINI AÇ TOZLARI YUT ONDAN SONRA KONUŞ KİMİ KANDIRIYORSUN ??

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeni sehir......
11 Temmuz 2017 Salı 18:22

Hayvan kokusundan geçilmiyor yeni şehir inek ve keçi besliyorlar hala buna barı çözüm bulunmalı binaların ortasında.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haberci
11 Temmuz 2017 Salı 12:44

Habercinin kralı ismail

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

vay vay yüksek mimar

bilir kişi
11 Temmuz 2017 Salı 11:56

inşallah yüksek yüksek projeler değildir başkan :D gök delen gibi otogar yapmada :D

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaşlar Olarak Hayırlı Olsun Güzel Proje
11 Temmuz 2017 Salı 11:32

Ispartamıza çok yakıştı hayırlı olsun

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ş.Coşkunsu
11 Temmuz 2017 Salı 11:24

Yeni şehirde yaşayan vatandaş olarak belediyeden çok şikayetçiyim asfalt yok asfalt olmadığı için otobüs seferi yok insanlar otobüse binmek için yarım km asfaltsız yolda yürümek zorunda kalıyor.köpekten geçilmiyor bayanlar çocuklar sokağa çıkmaya korkuyor.belediyecilik imar izni vermekle bina yapmakla olmuyor.oradaki vatandaşların düzgün yaşam sürmeleri için gerekli çalışmaları hizmeti sunmak gerektiren bir olaydır.ama maalesef bizde bu yok.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla