visitor analyticsvisitor analytics

MECLİSE TANIŞMAN GELİYOR

MECLİSE TANIŞMAN GELİYOR
03 Şubat 2015 Salı 15:19

MECLİSE TANIŞMAN GELİYOR

2009 Mart yerel seçimlerinde Isparta Belediye Başkan AdayıHasan Balaman'ın meclis üye kadrosunda Belediye Meclisi seçilen İsmail Tanışman2014'de yapılan seçimlerde 18. sıradan aday gösterilmiş ancak seçilememişti.Belediye Meclisi'nde bulunduğu sürede Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın ilebüyük polemikler yaşayan ve mecliste her zaman tartışma çıkaran İsmailTanışman, AK Parti'den bir istifa daha sonrasında ise meclise tekrar merhabadiyecek.

AK Parti'de 2014 yerel seçimlerinde AK Parti'nin BelediyeBaşkan Adayı Nuri Uzaktaş'ın Belediye Meclis üye listesinde 18. sırada yer alanİsmail Tanışman seçilemeyerek yedek olarak bekliyordu. Yapılan seçim sonucundaise AK Parti 14 meclis üyesi ile meclisi girebilmişti. O günden bu güne AKParti'de 2 belediye meclis üyesi istifa etti. Böylece 1 istifa daha yaşanırsaİsmail Tanışman 18. sıradan tekrar meclise girecek.

Başkan Günaydın'ın belalısı olarak bilinen İsmail Tanışmanbir istifa sonrasında ise meclise girecek

kaldırım işgali

umut
04 Şubat 2015 Çarşamba 22:15

Bu adam önce dükkanı ve çevresinde ki kaldırdım işgaline bir son versin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahhh

alettin
04 Şubat 2015 Çarşamba 10:14

mhp li meclis üyelerinin çalışmaları kalitesi ortadadır.bunun gibi şişme tipler barınamaz sesi bile çıkmaz.mevcut mecliste kararlar oybiriliği ile alınıyor ve düzgün çalışıyor butiplere artık yer yok.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tüpçümü

güldürmeyin
04 Şubat 2015 Çarşamba 09:17

tüpçüden ne belalısı olsun senden belediyeye 10 tüp alacağım desin inanın tüpçü kuzu olur

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÜLÜYORDUR

AK PARTİLİ
04 Şubat 2015 Çarşamba 09:12

Ben idda ediyorum yusuf ağa onun gelmesini 4 gözle bekliyordur.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ha ha haaaaaa güleyim bari

bozkurt 32
03 Şubat 2015 Salı 23:40

vallaaa güldüm bu habereee neymişş yusuf ziya nın belalısı geliyomuşşş. yahu tanışmanın hertarafı bela olsa ne yazar. yusuf ziyanın arkasında bozkurtlar varrr ısparta varrr tanışmandanda belalılar varrr bilmem anlatabildimmii

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAMİLE AKİBETİMİ Mİ BU DURUM

GİDER AYAK
03 Şubat 2015 Salı 23:00

İSTİFA EDENLER.NE YAPMAYA ÇALIŞILIYO BU PARTİDE DOMİNE TAŞI GİBİ ORDAN ORAYA.YOKMU BAŞKA SELAMLILARA YER BULUNAMADIMI BENCE TOPLUCA İSTİFA EDİNDE KURTULALIM.SELAMLA YAZILANLARIN AKIBETİ BELLİ..TENCERECİ TAVACI TERLİKCİDEN TÜPCÜYE MECLİS ÜYELERİNE GÜN DOĞSUN.HADİNN HAYIRLISI BİZ İZLEMEYE DEVAM EDİYORUZZ.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanliş

MEHMET BOYACI
03 Şubat 2015 Salı 19:25

sayın büyüklerim güzel calışma icinde giden bir gemi bürakın erkes işini yopsın ikide bi munakeşe iyi olmaz ısparta hapımizin yolda kazalar nasıl onnenir ne yapabiliriz onları masaya yatıralım

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

alettin
03 Şubat 2015 Salı 17:00

her tarafı bela olsa ne yazar bunun.efendilik ve kalitesiyle meclis ezer geçer kendisi homurdanır durur.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla