visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 12:04

MEB'DEN ÖĞRETMENLERE İZİN AÇIKLAMASI

MEB'DEN ÖĞRETMENLERE İZİN AÇIKLAMASI
16 Haziran 2017 Cuma 09:46

MEB'DEN ÖĞRETMENLERE İZİN AÇIKLAMASI

Milli Eğitim Bakanlığı'ndan, öğretmenlerin mesleki çalışma programı kapsamında, Ramazan Bayramı sonrası 28, 29 ve 30 Haziran'da idari izinli sayılacağı açıklandı.

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) Müsteşarı Yusuf Tekin, “Sayın Bakanımızın onayıyla seminer döneminin bayram sonrası üç günü idari izin uygulayacağız” dedi.

 "HAYIRLI OLSUN"

Milli Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Yusuf Tekin, sosyal paylaşım sitesi Twiiter üzerinden yaptığı açıklamada, Ramazan Bayramı sonrasında üç gün idari izin uygulanacağını açıkladı. Yusuf Tekin, mesajında,“Değerli arkadaşlar, Sayın Bakanımızın onayıyla seminer döneminin bayram sonrası üç günü idari izin uygulayacağız inşallah, hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.

Maşallah
16 Haziran 2017 Cuma 16:27

Yine birçok öğretmen düşmanı toplanmış burada siz de öğretmen olabilseydiniz ya noldu olmadı mı?

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Wahhh wahhh
16 Haziran 2017 Cuma 15:54

Tatil ne ogrencinin nede ogretmenin hakki kalkinmamiz icin daha cok calisacaz derken daha cok yatirmanin tatil etmenin zamani degildir.Halen yanlisliklar nereye kadar ****urecek.

3 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bidakine
16 Haziran 2017 Cuma 15:51

Okullar revizyon olmali her yil Ogrenci velileride okul secme tercihinden bak nasil kurtuluyor..Seherdekileri bide ilcelere koylere gonderin.Tatil o zaman hakları olsun.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandasim
16 Haziran 2017 Cuma 15:48

En cok calisacak kurum Egitim olmaliyken.Ogrencinin notu varken ogretmeninde notu olmali anlatip gecmecmeyle devran donmuyo.Emeklisi gelmisleride bi kurtarsaniz iyi olacak.Bunların gideleri yok.

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Öğrenci Veli
16 Haziran 2017 Cuma 15:45

Zaten hep tatil öğretmenin tatilsiz günümü var.Tatil ede ede bi hoş oldular.Birazdaha okuyup ogretmen olacam anasını satem.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

şaşırmadım

doğrucu davut
16 Haziran 2017 Cuma 12:15

ülkede eğitim yerlerde sürünsün...özel ders almadan etüde gitmeden sınavlara hazırlanmam mümkün değil....üstüne 2,5 ay tatil ki memurun ücretli izni ortalama 30 gündür...yazın ki seminerlerde kek ,börek yerken masa tenisi oynarken mesai yapmış sayıl,sonra da 3 günü de tatil yap...eğitimin neden bu halde olduğu ortada...iyi uykular

24 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

tatil

osman bey
16 Haziran 2017 Cuma 11:23

Sayın öğretmenlerimizin tatili azdı biraz daha tatil eklemişler. Tebrikler...

20 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlıkbu

kemal
16 Haziran 2017 Cuma 10:45

neden bir tek milli eğitim bakanlığına yapılıyor bu tatil bütün memur ve işçilere yapılması lazım haksızlık bu

24 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

milletin parası

dağcı
16 Haziran 2017 Cuma 10:24

Milletin parası heba çalışmaperformansı düşürücü şeylerin neyi hayırlı oluyor Ülkenin daha fazla çalışmaya ihtiyacı varken hayır bunun neresinde özel sektör bankalar neden böyle bir şeye baş vurmuyor onlar hayırsız işmi yapıyor bu bakanlığın iç hizmet yönetmeliğinde olan birşey şartlara göre seminerlerdüzenlenir bunun neresi haber vede Bakanlık kendi iç hizmet yönetmeliği unuttumu.

14 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla