visitor analyticsvisitor analytics

MASKELER DÜŞÜYOR FİLMİNE GİTTİLER

MASKELER DÜŞÜYOR FİLMİNE GİTTİLER
15 Şubat 2015 Pazar 22:05

AK PARTİ Milletvekili Recep Özel ve Gençlik Kolları Başkanlığı üyeleri yaklaşık 150 kişi Iyaş Park AVM'de Kod Adı: Koz filmini izlediler.

AK Parti Milletvekili Recep Özel hafta sonu kongre sonrasında AK Partili gençlere sinema jesti yaptı. Yaklaşık 150 kişiyi sinemaya götüren Milletvekili Özel Kod Adı: Koz filmini izledi.

KOD ADI: KOZ FİLMİNİN TANITIMI

Film, yargı ve polis teşkilatlarındaki yapılanmaları,MİT’ten basına yansıyanları, istihbarat şefinin ifade vermek için çağrılmasını,Gezi olaylarını, 17 ve 25 Aralık operasyonlarının hedeflerini; yani kısacasıTürk siyasi tarihinin yakın geçmişte yaşadığı ve halen içinde bulunduğu siyasalve toplumsal süreçleri işliyor. Ülkenin yakın tarihinde yaşanan olaylara, henüz dumanı üzerindeyken yaklaşmayı hedefleyen Kod Adı K.O.Z.: Maskeler Düşüyor,içeriğindeki gündem maddeleriyle de adından söz ettirecek gibi görünüyor.

Yapımcı Uğur Yalçınkaya’nın ifadesine göre ise film; “devlet düşmanlarının iç yüzünün ortaya çıkarmayı amaçlıyor”. Filmin yönetmenliğini Celal Çimen üstlenirken, kadroda Orhan Kılıç, Hazım Körmükçü, Tolga Karel, Cem Kurtoğlu, Remzi Evren ve Hakan Ural gibi önemli isimler yer alıyor.

yapımcı batıran film

sinema izleyicisi
16 Şubat 2015 Pazartesi 14:51

ben hayatımda bu kadar büyük bütçeyle hazırlanıp bu kadar boş bi film görmedim. umarım yapımcıları iflas etmezler..

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

4 vekil ısparta

400 vekil türkiye
16 Şubat 2015 Pazartesi 11:06

yüzde 1 oran var. şaka değilmi? 400 vekil istemek? ne ekersen onu biçersin. ıspartada zamanında ak partide 4 vekil vardı. adı ak iken 3 vekile düştü. akp (ayakkabı kutusu partisi)olarak meclise 2 vekil ile gitti. Şimdi sadece Süleyman SOYLU nun etrafında hayırlı olsun coşkusu var. diğerlerinin ümidi yok, temayüllere re geçmişte bakılmadığı için Ispartada seçim bitmiştir.

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

koalisyonun açılım öncüleri, iyice açılmadan öğrenin

koalisyon ortakları
16 Şubat 2015 Pazartesi 01:29

abdullah öcalan'ın babası ermenidir. Amarlı Köyü, eskibir Ermeni yerleşim birimidir. Abdullah Öcalan'ın aile içindeki asıl adı "Artin Agopyan" dır. Gerçek kimliği ortaya çıkmasın diye bir gece Halfeti Nüfus Müdürlüğünü basmıştır. Ve nufus kütüklerinin hepsini yakmıştır. Ayrıca A.Öcalan, Kürtçe de bilmiyor. PKK'nın Komutan düzeyinde olanları Ermeni, dağda ölen ayak takımı Kandırılmış Kürt'tür.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir

1
16 Şubat 2015 Pazartesi 00:40

akp en fazla bir vekil, süleyman soyluya hayırlı olsun. gerisi temayül yalanları. reklamlardan sonra sandıkta görüşürüz. 1 vekil ısparta 192 vekil türkiye geneli akp tahmin. hdp barajı 65 veya 66 alarak geçiyor. nevruzda özerklik ilanını tekrarlayacaklar. belediye başkanlarından sonra 10 il için valilerini atadılar. sıra vekil seçiminde

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlık

Büyük kabaca
16 Şubat 2015 Pazartesi 00:05

SAYIN RECEP ÖZEL BEY BÜYÜKKABACA KASABASI gençlik koları başkanı ve ekibi nerede e e e e e e e e

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

koz

köz
15 Şubat 2015 Pazar 23:57

kutu

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

canbaza bak canbaza

kirpi
15 Şubat 2015 Pazar 22:22

Tamamen hayal ürünü, saçma bir film. Boşuna vaktinizi heba etmeyin.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla