visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 09:46

MALİYECİLERİN ACI GÜNÜ

MALİYECİLERİN ACI GÜNÜ
06 Mart 2016 Pazar 12:43

Ispartanın sevilen simalarından Maliyeci Mehmet Büyükkaytan vefat etmiştir.

Cenazesi bugün (06 03 2016) ikindi namazina muteakiben mimar sinan camiiden kaldirilip asri mezarlığa defnedilecektir. Merhuma allahtan rahmet kederli ailesi başsağlığı dileriz.

Sıra Arkadaşım

Ali TELLİ
09 Mart 2016 Çarşamba 22:13

Mehmet, ALLAH rahmet eylesin.EML de üç sene aynı sırada oturduk. Vefat ettiğini bu akşam bomba 32 den öğrendim. Mekânın cennet olsun. Cenazende bulunamadığım için çok üzgünüm. Hanımına ,çocuklarına ve yakınlarına başsağlığı diliyorum.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir başkaydı

Mehmet Bilgiç
08 Mart 2016 Salı 23:05

Kendi akrabalarımdan dahi daha yakın hissediyordum... amcamız mekanın cennet olsun.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ergündüz

Kadir
08 Mart 2016 Salı 15:02

Abilerin abisi! Allah Rahmet etsin İnşaAllah!

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MERHUM DAYIMDAN (57)HEPİMİZE MESAJ VAR

Rıza ŞİMŞEK
08 Mart 2016 Salı 12:37

"ÇOCUKLARINIZI BÜYÜTÜP TORUNLARINIZI KUCAKLAMAK İSTİYORSANIZ, SİGARADAN UZAK DURUN..."

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

vefat

sengetli
07 Mart 2016 Pazartesi 13:50

allah rahmet eylesin.güzel insan üzdün herkesi.başımız sağolsun.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin

Gizli Gizlilik
07 Mart 2016 Pazartesi 13:17

İnsanlara karşı anlayışlı ve sevgi dolu, herkes tarafından sevilir, sayılırdı.Gülen yüzü ile bizleri mutlu ederdi. Mekanı cennet olsun.

6 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

HAYAT'DAKİ TEK DESTEGİMDİN

Mesut Tulga
07 Mart 2016 Pazartesi 10:35

Biricik dayım, dostum, arkadaşım,abim ve HERŞEYİM...Çok uzgunum yerin dolmayacak seni unutmayacam MEKANIN CENNET OLSUN...

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

mekanın cennet olsun güzel insan

ayşe yıldıray
06 Mart 2016 Pazar 17:54

allah rahmet eylesin nurlar içinde yat inş.her zaman iyi bir abi iyi bir insandın daima güler yüzlüydün.rabbimde seni orada rahmetiyle karışılasın inş.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla