visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 13:54

MAKAM ŞOFÖRLERİNE EĞİTİM VERİLMELİ

MAKAM ŞOFÖRLERİNE EĞİTİM VERİLMELİ
10 Mayıs 2017 Çarşamba 23:11

MAKAM ŞOFÖRLERİNE EĞİTİM VERİLMELİ

Makam şoförlüğü basit bir iş gibi gözükse de aslında detaylarına inildiğinde çok çok önemli bir görevdir. Makam şoförlüğü yapan görevliler A’dan Z’ye bir eğitimden geçmesi gerekiyor.

Isparta’da bununla ilgili olarak bir eğitim programı düzenlenebilir. Validen, Belediye Başkanına daire müdürlerinden, oda başkanlarından, dernek başkanlarına kısacası tüm makam şoförleri için eğitim çalışması yapılmalıdır. Bunun eğitimi olur mu dememeliyiz. Bir makam şoförünün direksiyon dışında da bir çok konuda eğitim alması en önemlisi can daha sonra mal kaybının önlenmesi için daha etkili olacaktır. 

israf otesi bir israf.

Abdullah Abdullah
11 Mayıs 2017 Perşembe 16:17

Bizim insanimiz siyasi oldugu zaman kendini padisah yavrusu falan saniyor, makam arabasi gereksiz, eger bir belediye baskani , bir siyasi halk arasinda guven ile gezemiyorsa yaptiklari icraatlarda buyuk sorunlar vardir, cok ciddi seviyedeki siyasiler ve memurlar haric, makam araci sacmaligi tumden kaldirilmali, hele belediye baskanlari icin tamamen luzumsuz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

cafer
11 Mayıs 2017 Perşembe 13:38

Şoförlük yapacağın makamdaki kişinin tanıdığı ol.kaliteli sigara içip,iyi marka takım elbise giy.zatı muhteremin eşini çarşıya çocukları okula ****ür,faturaları yatırıp aracıda temiz tuttunmu yeter!!!!EGİTİME NE GEREK VAR!!!!

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haram

Serdar
11 Mayıs 2017 Perşembe 12:43

Bir devlet düşünün makam araçlarına çözüm bulamıyor ,bu oy kaygısı olduğu sürece de kimsede çözemez ,devletin arabasını özel işinde kullanan herkesedir lafım haram olsun Ayrıca nasıl eğitim verilirse verilsin kendisini trafik kurallarının üzerinde görme hastalığı olan makam şoförleri bu eğitimi boşa alır

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇOK TORPİL DÖNÜYO AGA

GENÇ SENİRKENTLİ
11 Mayıs 2017 Perşembe 11:07

DEVLETİN RESMİ ARAÇLARINI KENDİ ÖZEL İŞİNDE KULLANLARDA VAR ÇOÇUĞUNU OKULDAN ALMAK İÇİN SENİRKENTTE HERKES GÖRÜYOR BUNLARI... EL VİCDAN KUL HAKKI VAR O BENZİNDE AMA ŞU BİR GERÇEK BİR ŞEKİLDE ÇIKAR DEVLET MALINI KENDİ İŞLERİ İÇİN KULLANLARDAN KİMSEYE HAYIR ETMEZ HZ.ÖMER GİBİ OLUN DEVLET MALINA EL UZATMAKTAN KORKUN

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Belediye Halk Otobüsleri?

Yaman
11 Mayıs 2017 Perşembe 08:43

Seyir halinde cep telefonu kullanımının alkollü araç kullanımından tehlikeli olduğu kanıtlanmışken; bizim belediye halk otobüsü şöförleri bit tur boyunca telefonla muhabbet ederek geziyor. Trafik polisi? kontrol emri gelmediği sürece "Trafik Polisi" yazan araçla geziyorlar.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Japonya'da 1000 tane bizde???

Güzel Ülkem Çok Zengin
11 Mayıs 2017 Perşembe 08:35

193 bin makam aracı varmış güzel ülkemde. 1000 falan değil dikkat 193 bin. Bu araçların şoför, akaryakıt, yağ, bakım, yıpranma gibi giderleri göz önüne alındığında Türkiye’nin astronomik bir israfın içinde yüzdüğünü söylemek yanlış olur mu? Peki bir de bu araçlar gereği dışında da kullanılıyorsa???

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HALK OTOBÜSLERİNE

ALİ DEMİR
11 Mayıs 2017 Perşembe 08:35

sayın site yöneticileri sizden isteğimiz şu halk otobüsü şoforlerinin ciddi olarak eğitimden geçirilmesi konusunda ısparta halkına yardımcı olmanızdır.bırakın makam şoförlerini çıkın bakın şoförlerin tavarlarına şimdi birde otobüsler otomatik vites oh kolu camda kafasını yana dayamış hiç aynaya bakan yok dur kalk gelen varmı giden varmı yanından küçük araç geçiyormu bakan yok

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet Portakal
11 Mayıs 2017 Perşembe 06:32

Birde şoför kullanmayan kendi makam (hizmet) aracını kullananan perifer belediye başkanlarına da eğitim verilmelidir.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tor Pil
11 Mayıs 2017 Perşembe 01:05

Bil-bilme önemi yok. Yeter ki Torpilin olsun. Makam Şöförü değil Uçak Pilotu bile olursun.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla