visitor analyticsvisitor analytics

MAHKEMEDE SONA DOĞRU

MAHKEMEDE SONA DOĞRU
17 Mart 2016 Perşembe 18:01

Ve FETÖ-PDY operasyonunda gözaltına alınan şüphelilerin kimlik tespiti yapılmasının ardından mahkeme başladı.

Isparta Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen FETÖ/PDY operasyonu kapsamında gözaltına alınan ve polis merkezinde işlemleri tamamlandıktan sonra dün akşam sağlık kontrolünden geçirilen 16 şüphelinin savcılık sorgusu tamamlandı. 

Isparta merkezli FETÖ soruşturmasında hakim karşısına tutuklanma talebiyle çıkan 16 isimden 12'sinin dinlendiği öğrenildi. 4 şüphelinin daha dinlenmesinin ardından mahkeme kararını açıklayacak 

ADLİYEDEN HABER TAKİBİMİZ DEVAM EDİYOR

SDÜ Eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu

Halil Karakoç

İş Adamı Bedri Ayhan 

SDÜ'nün eski Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Süleyman Seydi ve Hüseyin Akyıldız

ve daha bir çok isim mahkemeye çıkartılıyor.

halil karakoçun karakutusu HALIL D.Ğ.N

Hakan
17 Mart 2016 Perşembe 19:45

Dün kalan yerden devam etmek istiyorum.Halil DĞN isimli Şahıs Karısını Cemaate hizmet ettiği için memur alımında Şartları karısına göre ayarlayıp memur yaptı mı?Kızkardeşini sahte sertifika uydurup memur yaptımı? Kızkardeşinin Kocasını nasıl oldu da istanbuldan getirip SDÜ acil servise aldırdı? Hiç elma bahçesinden tonlarca HİMMET adı Altın'da elma bağışladı mi? BUKADA GÜÇLÜ OLMASININ SEBEBİNİ SIZE OLUYUCILARA SORUYORUM? Arkası yarın, bomba haberler..!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zavallilar

ne farkeder
17 Mart 2016 Perşembe 19:34

habere alinti yapilan kaynaklara bakin... yuzde 60 haberleri tekzip yemis. ortada hakikat diye bir sey yok.. 2 haber yap, yalan uydur sonrada bunlari mahkemede delil olarak goster.. 28 subattan ne farki var.. daha dun zulum yapildigini soyleyerek magdur edebiyati yapanlar bugun zalimlik ve zulum ediyorlar.. yaziklar olsun.. geldigimiz duruma bakin..cesaretiniz varsa bunlari da yayinlayin.. hadi..kurt kuzu postuna girmis surunun icinde yedigini yiyor yemedigini mundar ediyor..yazik..

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dine verilen zarar

Hak hukuk
17 Mart 2016 Perşembe 19:34

Hocam birgün sohbetinde feto nun işte zekatlarinizi bizim Yurtlara okullarımızda verin diye fetva verince ...oda zekat bizzat fakiri eline verilmesi gerekir demiş. ..oradaki fetoculer buna karşı gelmisler. ..oda Allah cc bana bunların dine verdiği zararı bana göstermesi diye dua etmişti. ..Allah rahmet eylesin yakın bir zamanda feat etti...yani Allah ona göstermedi. .Ha birde bunlar kurbanın bir gün önce vekâleten kurban kesip kurban sabahi Yurtlara dahitirlar..

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zavallilar

ne farkeder
17 Mart 2016 Perşembe 19:31

paralel adi altinda turkiyenin icini oydular.. oymaya da devam ediyorlar... gercekler ortaya ciktiginda kim kacacak yer arayacak. turkiye hic olmadigi kadar batakligina icine surukleniyor ve ortaya 3-5 tane insani paralel diye atiliyor.. yaziklar olsun. ne ulkede adalet, hukuk ve ahlak kaldi.. paralel arkadasindan neler yapiliyor. paralel paranoyasiyla insanlar gercekleri ortecegini saniyor..hersey paralele baglanmaya basladi. alinti yapilan haber kaynagina bakin...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

parelrl ,, meridyen

yalnız kurt
17 Mart 2016 Perşembe 19:20

paraları fötöyle işbirliği yapan VATAN HAİNLERİ KIKRIŞMIŞTIR ...? RABBİM TÜRKÜ KORUSUN VE YÜCELTSİN.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

paralar

öğrenci
17 Mart 2016 Perşembe 16:29

senirkent myodan makbuz karşılığı olmadan paralarımız alındı nereye gitti

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hortum

senget
17 Mart 2016 Perşembe 16:24

senget myo da dönem başı öğrencileriden zorla toplanan makbuzsuz paralar ne oldu.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHANET ÇEMBERİ

BURDURLU
17 Mart 2016 Perşembe 15:48

Parelel Burdurun ikinci merkezi gibi,Burdurda cirit atıyorlar,Burdura sıra ne zaman gelecek.Burdur operasyonu yapamıyorsa bıraksın Isparta ekibi yapsın.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İHANET ŞEBEKESİ

Yılmaz ÖZTÜK
17 Mart 2016 Perşembe 15:45

Sevgili kardeşlerim,değerli Ispartalılar,Hala ihanet şebekesine devam eden akılsız veya ahmakları ihbar edin,bunları her yerde kullanabilirler. Çünki bu zavallıların kafası basmaz.Bunları kandırıyorlar, Neymiş Fetoş Peygamberimizle her hafta görüşüyormuş,Ulan be gafiller bizim yüze peygamberimiz vatana, dine kitaba ihanet eden hain ile görüşür mü? bunu anlamak için üstün bir zekaya gerek var mı?

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğruya doğru

üniversite çiftliği
17 Mart 2016 Perşembe 15:37

Üniversitede makam sahibi olup haksız bir şekilde oğullarını, kızlarını, yakınlarını v.s. Üniversiteye işe yerleştiren kişilerde araştırılsın. Kişiye özel madde yazılarak asistan, uzman alınıyor. Bakıyorsun alınacak kişi bir tek O’nu işaret ediyor. Böylece hocalık babadan oğula, babadan kıza geçiyor. Örnekler çok fazla. Allah sizleri bildiği gibi yapsın.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yamuk Parelel

İsmail GÖK
17 Mart 2016 Perşembe 14:58

Hani bu hain parelel yolsuzlukla mücadele ediyordu.Bu hain parelel topladığı himmet paralarını ne yaptı veya nereye gitti.Üniversitedeki kayıp trilyonlar ne oldu,Parelelcilerden bunun hesabıda sorulmalı,Bir de ülkücü gardaşlara yapılan kasetlerin hesabını kim soracak, il başkanı ne zaman konuşacak.

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

PARELEL

MELALKORMAZ
17 Mart 2016 Perşembe 14:52

Sevgili Ispartalılar bu hain parelel örgüt gül gibi Ispartatamızı örgütün merkezi haline getirmiş.Her vatansever bildiğini anlatmalı,Isparta ili bu ihanet şebekesi ile anılmamalı.

16 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla