visitor analyticsvisitor analytics

MAHKEMEDE FATİH CEBECİ'DEN ŞOK ÇIKIŞ

MAHKEMEDE FATİH CEBECİ'DEN ŞOK ÇIKIŞ
18 Ağustos 2016 Perşembe 17:04

MAHKEMEDE FATİH CEBECİ'DEN ŞOK ÇIKIŞ

Sanıklardan Eski SDÜ Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Müdürü Fatih Cebeci'da kendisine yönelik suçlamaları reddediğini, FETÖ'nün 15 Temmuz darbe girişimini gerçekleştirenlerin idam edilmesi gerektiğini söyledi. 2003 yılında Büyük Birlik Partisi'nin  Anadolu Bölge Sorumlusu olarak görev aldığını, 2005 yılında ABD’nin Irak’ta yaptığı zulme başkaldırıp ABD Konsolosluğu önünde bir konuşma yaptığını  kaydeden Cebeci, "Paralelci birisi olsam, paralelin en büyük destekçisi olan Amerika’nın karşısında nasıl bu kadar dik durabilirdim" dedi.

Cebeci, İddianamede geçen otel kayıtlarım Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve dönemim Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldızile yapılan görüşmeler ve Ak Parti Genel Merkezi’nin yürüttüğü Siyaset Akademisi Toplantıları kapsamında konaklamaya ilişkin olduğunu savundu.

SDÜ içerisinde FETÖ’ye karşı en çok kendisinin karşı durduğunu iddia eden Cebeci, "Bu sebeple de sürekli nefret ve düşman kazanan birisiydim. SDÜ eski rektörü Hasan İbicioğlu da bu sebeple Yaşam Boyu Eğitim Merkezi’ne müdür olarak beni atadı. Numan Tamer’in görevden alınmasının en büyük sebebi benim ve bu konu ile ilgili olarak 'Numan Tamer’in kellesini ben aldım” dediğim haberler çıktı" ifadelerini kullandı.

Rektör Hasan İbicioğlu'nun SDÜ Rektörü İlker Çarıkçı ile"iyi arkadaşız" demesine anlam veremediğini ifade eden Cebeci,"Sen niye bu adamdan çekiniyorsun. Yoksa ellerinde kasedin mi var da susuyorsun" dedi.

PARALELMİSİN

SDT
20 Ağustos 2016 Cumartesi 12:03

GÜCÜNEMİ GİTTİ NE OLDU

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sdt

Ces
19 Ağustos 2016 Cuma 13:57

Ne kadar belli yorumları kimin yazdığı yeni kadro verilmiş öğretim görevlileri çok belli ediyorsunuz

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralar nereye gidiyordu?

Kaldırım mühendisi
19 Ağustos 2016 Cuma 10:25

Üniversitede dolap istersin verilmezdi, bilgisayar istersin verilmezdi.. Üniversiteye her sene vatanıma milletime hizmet yap diye ödenen paralar nereye gidiyordu?

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

paracı

kapasitesiz
19 Ağustos 2016 Cuma 09:46

keşke Muhsin Reisi alet etmeseniz ifadelerinize.. Rahmetli sağ olsaydı en başta zaten o müdahil olup sizlerin cezasını verirdi.. ben mi yedim o kadar parayı? ben mi yaptım o mobbingleri? ben yaşadım devletin parasıyla lüksün içinde.. herkez suçsuz zaten. lan kim yaptı o zaman bu kadar şeyi bu üniversitede?

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Takke düştü..

Derya güloğlu
19 Ağustos 2016 Cuma 01:59

Korkardım gücünüzden, yapabileceklerinizden.fakat gücünüz, kuyruğunuz sıkışana kadarmış.bellenmiş repliklerle lanetliyorsunuz şimdi kör gözle, sağır kulakla yolunu tuttuğunuz insan müsveddesini.omurgasızlıkta birbirinizin eline su dökemezmişsiniz.ne gülünç bir haldesiniz bilseniz..

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İyi arkadaşlar mıymış?

Kaldırım Mühendisi
18 Ağustos 2016 Perşembe 19:13

Bir önceki rektör İbicioğlu şimdiki rektör Çarıkçı'ya "İyi arkadaşız" sözü, Çarıkçı'nın fetö ile mücadele ruhu açısından anlamı nedir?

9 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ybem

aile danismanligi
18 Ağustos 2016 Perşembe 18:23

Aile danışmanlık sertifikası ilk Orhan Adiguzel zamanında verilmeye başlandı. Kursiyerlerden 4000 tl aldilar. Daha sonra ki yıllarda 1500 tl ye verdiler. Yoksa bunları da mı Fetöye aktardılar. Eğer oyleyse hakkımı helal etmiyorum. Ülkemizi bölmeye niyet eden herkes cezasını çeksin. TC ye uzanan eller kirilsin.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

B.Y İSİMLİYE HİTAFEN

SEN Bİ AYAĞINI KALDIRDA
18 Ağustos 2016 Perşembe 18:07

SEN NE BİLİYON DA KOŞUYOSUN BE ORTAYA BİR ŞEY ATIYORSUN BİL DE KONUŞ SERTİFİKALARLA İŞE GİRENLER SERTİFİKALARI KİMİN ZAMANINDA ALMIŞ ONU ÖĞREN ÖNCE ALIŞMIŞSINIZ ÇAMUR ATIP İZİ KALSIN İŞLERİNE YALAKA DERKEN DE BİR DÜŞÜN KİMSEYE EYVALLAH I OLMAYAN BİRİNE BUNU SÖYLEYEMEZSİN SEN HER KURSUN DERS SAATİ İÇERİĞİ VE HOCALARI BELLİDİR. KAYITLIDIR SİSTEMDE. AYRICA HOCA AYARLAMALARINI MÜDÜR YAPMAZ AKILLIM MÜDÜR YARDIMCILARI KOORDİNATÖRLER YAPAR İŞLEYİŞİN BİLMEYEN O KÜÇÜK AKLINLA KONUŞMA İSTERSEN.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla