visitor analyticsvisitor analytics

MAHKEME BAŞKANI CABİR DOĞAN HAKKINDA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAK

MAHKEME BAŞKANI CABİR DOĞAN HAKKINDA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAK
18 Ağustos 2016 Perşembe 17:51

MAHKEME BAŞKANI CABİR DOĞAN HAKKINDA SUÇ DUYURUSUNDA BULUNACAK

Mahkemenin ilk günü duruşma salonuna götürülürken,gazetecilere "Zulmün eziyetini çek, eğilecekler bir gün" diye bağıran SDÜ eski Rektör Danışmanı Cabir Doğan’a mahkeme başkanı Mustafa Yazıcı;“Devlete kafa tutmaya devam ediyorsun. Biz aşağı ineceğiz, siz yukarı çıkacaksınız öyle mi? Hakkında isyana kalkışmak suçlamasıyla suç duyurusunda bulunuyorum" dedi.

Cabir Doğan ise hakkındaki suçlamaları reddetti. Danışmanlık görevinde bulunmadığını anlatan Doğan; "üniversite imamı" olduğu yönündeki suçlamaları da reddetti. 

.

.
19 Ağustos 2016 Cuma 22:52

Ne cemaatçisi mal mısın

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAYINPEDERİ

CAN ATEŞ
19 Ağustos 2016 Cuma 11:29

YA ARKADAŞ BU ADAM IN KAYINPEDERİNE İÖF NİN KANTİNİNİ VERDİ.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tam bir o.çocuğu

Baki yeşil
19 Ağustos 2016 Cuma 10:54

Yavşaklık kanlarına işlemiş hala hesap sormaktan zulümden bahsediyor ulan şerefsiz 40 yıldır bu millete zulüm yapan sizsiniz. Hakimi kutlarım attığı her adıma 10 yıl yazın şerefsize sdü de Numan şerefsizi ile birlikte yapmadıkları pislik kalmadı, şimdide hepsi yalan dolan peşinde,İbicioğlu, Fatih cebeci,talip hoca hep yalan söylüyorlar. Gerçi mahkeme bunlara inanmaz şahit ve delillere bakar

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Aşikar

Ali Bulur
19 Ağustos 2016 Cuma 02:13

Bu adamın cemaatçi olduğunu üniversitede bilmeyen var mı acaba?

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Haksız Beddua bumerang gibidir!

Reis demişti.
19 Ağustos 2016 Cuma 01:43

Fetonun bedduası kendilerini vurdu: Haşhaşilerin evlerine ateşler saldı, yuvalarını yıkıldı, birlikleri bozuldu, duyguları sinelerinde kaldı, önleri kesildi, bir şey olmaya imkanları kalmadı. Ama hala Adam olamadılar. Takiye ruhlarına işlemiş Haşhaşilerin! Bi kerede doğru konuşun be! Komik olmayın. Yalanlarınıza millet heryeri ile gülüyor! Haşhaşı bırakın artık.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gark eyleye

Ne garkedet
18 Ağustos 2016 Perşembe 21:52

Bu şehitlerimizin ahı sizleri ilelebet huzursuz edecektir hesabını adeletin önünde vereceksiniz makam ve mevki için kendinizi satan uyuz insanlarsınız mevlam hepinizi gark eylesin cehennem mekanınız olsun

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zulüm yazan

.
18 Ağustos 2016 Perşembe 21:47

Ne kan kusturması başlatma ceza verilmesine sensin şerefsiz kpss de kimlerin görevli olduğunu öğren gel yine konuş bilmiş.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İmam

Faruk
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:57

İmam başlıklı yazıyı yazan sorgulanmalı.Çok şey biliyor gibi

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zulüm

zulüm
18 Ağustos 2016 Perşembe 20:38

şerefsiz kpss deki askeri liselerdeki ihanetiniz yetmedimi millete kan kusturdunuz yüzünüze bakan melek zanneder ama kalbinizi şeytana satmışsınız en ağır şekilde bir daha gün yüzüz görmeyecek şekilde ceza verilsin .bunlar ilk fırsatta millete ve vatana kan kustururlar

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal olsun

Kaldırım Mühendisi
18 Ağustos 2016 Perşembe 19:00

Mahkeme Başkanımıza Helal olsun

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İmam

İmamsın
18 Ağustos 2016 Perşembe 18:31

Cemeatte birisi senin PDY nin üniversite Temsilcisi olduğunu ağzından kaçırmıştı. Takiyyeyi bırak. Adam gibi itiraf et.

13 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla