16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:43

MAHALLEMİZ YENİ BİR MAHALLE OLDU

MAHALLEMİZ YENİ BİR MAHALLE OLDU
01 Ağustos 2017 Salı 18:30

MAHALLEMİZ YENİ BİR MAHALLE OLDU

Bahçelievler Mahallesi Muhtarı Rukiye Aksu ve azaları ile mahalle sakinleri, mahallelerinde gerçekleştirilen sokak bazlı altyapı ve dayanıklı asfalt çalışmalarından dolayı Isparta Belediye Başkanı Yüksek Mimar Yusuf Ziya Günaydın’a teşekkür ziyaretinde bulundu. Başkan Günaydın’a mahallelerine yaptığı çalışmalardan dolayı teşekkür plaketi takdim eden Muhtar Aksu, “Mahallemiz yeni bir mahalleoldu” dedi. Belediye Başkanı Günaydın’da “Bu teşekkürler bizim çalışma enerjimize destektir ve bizim enerjimizi artırmaktadır. Daha çok iş yapma hevesimizi desteklemektedir” görüşlerinde bulundu.

Isparta Belediyesi Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ile Fen İşleri Müdürlüğü sokak bazlı altyapı ve dayanıklı asfalt çalışmalarını sürdürüyor. Mahallerde tamamlanan çalışmaların ardından ise mahalle muhtar ve sakinleri de yapılan hizmetlerden dolayı Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’a teşekkür ziyaretleri gerçekleştiriyor. Son olarak Bahçelievler Mahallesinde 57 sokak ve 7 cadde üzerindeki altyapı ve asfalt çalışmalarının tamamlanmasının ardından Muhtar Rukiye Aksu ve azaları ile mahalle sakinleri Başkan Günaydın’a teşekkür ziyaretinde bulundu. Muhtar Aksu tarafından Başkan Günaydın’a hizmetlerinden dolayı plaket takdim edildi.

Bahçelievler Mahallesi Muhtarı Rukiye Aksu, Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın’dan mahallelerinin altyapı ve asfaltının yapılması noktasında taleplerde bulunduklarını belirterek şunları  söyledi:

“Başkanımız taleplerimizi yerine getirdi. Yollarımızı altyapısıyla birlikte asfaltladı. Mahallemiz yenibir mahalle oldu. Başkanımıza bu konuda şahsım ve mahalle sakinlerimiz adınaçok teşekkür ediyoruz. Her zaman geldiğimizde de kendisi bizi kabul ediyor. Taleplerimizi,isteklerimizi hiç reddetmeden hepsini yerine getiriyor”

Gerçekleştirilen ziyaretten duyduğu memnuniyetini dile getiren Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydında, “Bahçelievler Mahallesi muhtarımız çalışkan ve nazik bir hanımefendi.‘Bizim mahallemizin birkaç sokağı yapılabilir mi?’ diye talepte bulunmuştu.Bende ‘Muhtarım biraz sabredin, öyle birkaç sokağı değil mahallenin tamamınıyapacağız’ demiştim. Bahçelievler Mahallemizde sokak bazlı altyapı ve asfaltçalışması gerçekleştirdik. Bir arabanın geçmekte dahi zorlanabileceği sokaktaaltyapı ve asfalt çalışmalarını yaptık.  Bahçelievler Mahallemizin yanında Yedişehitlerve daha birçok mahallemizde de aynı şekilde çalışmalar gerçekleştirdik.  Muhtarımıza bende teşekkür ediyorum, azaları,mahalle sakinleri ile birlikte bugün bizi ziyaret ettiler.  Bu teşekkür de aynı zamanda bir hizmettir. Buteşekkürler bizim çalışma enerjimize destektir ve bizim enerjimiziartırmaktadır. Daha çok iş yapma hevesimizi desteklemektedir. Nazik ziyaretlerinizdendolayı bende sizlere teşekkür ediyorum” görüşlerinde bulundu. 

KOKU SORUNUNU ÇÖZSÜN, BEN 100 TANE PLAKET VERECEM !!!!

HALIKENT
08 Ağustos 2017 Salı 03:12

BAŞKAN ALLAHINI SEVERSEN BİZİ BU B.K KOKUSUNDAN KURTAR...BU NEDİR YAAA...NEFES ALAMIYORUZ NEFES !!!!!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

oy gelen mahalleden hizmet esirgenmez

mehmet
02 Ağustos 2017 Çarşamba 16:32

Bahçelievler ve yedişehitler mahallesinin araba geçmeyen sokaklarının dahi asfaltı yenilendi. Lakin ışıkkentin caddesini dahi ilgilenen yok. oy zamanın değerlendirilir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustafa Soyyilmaz
02 Ağustos 2017 Çarşamba 16:29

Allah razi olsun baskanimizdan ispartayi isparta yaptı biz yedisehitler mah olarak çok memnunuz belediyemizden her yer kaymak gibi saygilar

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR YENİŞEHİR MAHALLESİNE NE ZAMAN SIRA GELECEK?

ERTÜRK
02 Ağustos 2017 Çarşamba 02:53

SAYIN BAŞKANIM, TOZ, SİNEK, HALK OTOBÜSÜ VB. PROBLEMİMİZ NE ZAMAN ÇÖZÜLECEK? BİZLER VERGİSİNİ TAM ÖDEYEN, BELEDİYEYE KARŞI YÜKÜMLÜLÜKLERİMİZİ TAM YAPAN VATANDAŞIZ. HERKES GİBİ BELEDİYENİN HİZMETLERİNDEN ADİL BİR ŞEKİLDE BİZLERİN DE YARARLANMA HAKKI HEM VİCDANİ, HEM DE ANAYASAL BİR HAK. ARZ OLUNUR.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
01 Ağustos 2017 Salı 23:52

Muhtarımız vatandaşın sesini biraz duysa da 3037 sokak bitimindeki tedaş altındaki meydanın çevrilip park yapılmasına iptal ettirip insanların tekrar yollarına kavuşmasına yardımcı olsa. Herşey sadece seçim zamanında olmasa.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

belediyenin aslı görevimi hizmet sayılıyo

ahmet
01 Ağustos 2017 Salı 19:37

mejbur yapacak belediyenin aslı görevi bunlarıda yapmıyacakta o koltukta oturumucek orası oturma yerimi zaten ıspartaya ne kazandırdıki gelecekte hizmet getirecek para kazandıracak ne yaptıkı hazırda var amma ıtkm oda benim projem deyil diye oyalıyor sonra belediyenin aslı görevlerini devreye sokuyor şöyle hizmet ediyoz böyle diye

7 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇÜNÜR KÖYÜ

üniversiteli
01 Ağustos 2017 Salı 19:29

Çünür Yeni mahalle sakinleride plaket vermeye hazır.

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla