visitor analyticsvisitor analytics

MAHALLELİ TEPKİLİ

MAHALLELİ TEPKİLİ
18 Ağustos 2014 Pazartesi 18:45

MAHALLELİ TEPKİLİ

ISPARTA'DA tanınmış bir inşaat firması inşaa ettiği binaların pisliklerini öylece ortada bıraktı. Karşı binalarda oturan vatandaşlar ise duruma tepki gösterdi.

Halıkent Mahallesi'nde Bir Alışveriş Merkezi'nin hemen yan tarafında inşa edilen binaların pislikleri ortada kaldı. İnşaat firması kaç aydır ilgilenmeyince vatandaş çıldırdı. Yeni yapılan binaların karşısında oturan vatandaşlar ise duruma tepki gösterdi.

İŞTE O MANZARALAR

GÖZÜ DÖNMÜŞ BİR KARALAMA

SİVİL VATANDAŞ
20 Ağustos 2014 Çarşamba 09:50

SIRF BELEDİYEYE Bİ ÇAMUR ATMAK İÇİN HANİ DİCEKLER İŞTE BELEDİYE GÖZYUMUYOR DİYE AYIP BE ARKADAŞ AYIP.. SİZ ÖNCE SAV YOLUNDA - OSS HAVAALNI YOLU ÜZERİNDEKİ EKSİKLİKLERİ VE YOL YÜZÜNDEN OLUŞAN KAZA VE SIKINTILARI YAZINDA TOZ KONDURMADIĞINIZ HÜKÜMET ÇARE BULSUN

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

kınama...

spartalı
19 Ağustos 2014 Salı 09:55

Burası inşaat alanı elbette böyle şeyler normal şeyler çöp dediğiniz inşaat malzemesi böyle bir habercilik olmaz...

7 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

arsanın durumu nedir?

danışa-danışa
19 Ağustos 2014 Salı 00:41

inşaat firmasının artıklarını döktüğü arsanın mülkiyeti kime ait? cenazesi olan ahali aracını park edecek yer bulamıyor

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkürler bomba32

teşekkürler
19 Ağustos 2014 Salı 00:39

inşaat artığı, moloz, paslı demir, kullanılmış boya, silikon artıklarının şehrin ortasında alenen biriktirilip adeta bir çöplüğe dönüştürülmesini beğenen varsa, buyursun orada yaşasın, uzaktan ahkam kesmesin.

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmadı bence ?

spartans
18 Ağustos 2014 Pazartesi 20:24

inşaat firmasını tanırım .fotoğraflarda da görüldüğü üzere ortada çöp yada pislik yok.olan inşaat artığı moloz palet demir v.s. dir,inşaat tamamlandığında orada öyle duracak halide yoktur.böyle bir haber için bomba 32 yi kınadım.

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayazmana Çöplügü Gibi

Vatandaş
18 Ağustos 2014 Pazartesi 20:04

Ben o mahallede oturuyorum ve mahallemizin ortasının çöplüge dönmesinden rahatsızım. Sanayide bulamazsınız böylesini. Ayıp ayıp.

7 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayazmana Çöplügü Gibi

Vatandaş
18 Ağustos 2014 Pazartesi 20:03

Ben o mahallede oturuyorum ve mahallemizin ortasının çöplüge dönmesinden rahatsızım. Sanayide bulamazsınız böylesini. Ayıp ayıp.

7 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla