visitor analyticsvisitor analytics

MAHALLELİ ŞİKAYETÇİ

MAHALLELİ ŞİKAYETÇİ
13 Ağustos 2014 Çarşamba 11:45

MAHALLELİ ŞİKAYETÇİ

Belediyeye ait araziye derme çatma barınak yaptı

 

Ayazmana Mahallesi'nde belediyeye ait boş araziye dermeçatma barınak yaparak yerleşen şahıs, mahalle sakinlerini çileden çıkardı.Mahalleli, barınağın önünde kıyafetlerini değiştirdiği ve tuvaletini etrafa yaptığı iddia edilen şahısın araziden çıkarılmasını istiyor

empati

muallim
16 Ağustos 2014 Cumartesi 23:18

Sıkıntıyı yaşayan bilir.Yaşamayan ancak konuyla ilgisi olmayan böyle yorumlar yapar.İşi sağa sola ,siyasete bağlarlar.Bazı dengesiz yorum yapanlar kendilerinin bizden çok insan olduklarını düşünüyorlarsa,ailelerinin karşısında yabancı bir şahsın yatması,tuvaletini yapması,elbise değiştirmesi şereflerine uyuyorsa ve her sabah bu şahsın gürültülü küfürlü sesiyle güne merhaba demek istiyorlarsa ;bu şahsı ****ürüp evlerinin karşına baraka yapıversinler.Adamın maaşı var,çocukları var.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

garip

murat
13 Ağustos 2014 Çarşamba 21:33

bakıyorum da insanlar olayın aslını bilmeden yorum yapıyor.Bir kere bu adam fakir değil. evi de var maaşı da. Huzurevine gitse kendisine en güzel şekilde bakarlar.Bu kişi biraz ihtiyarlığın verdiği bir muvazenesizlik içinde... bu şekilde zengin olup sefalet içinde yaşayan çok insan var.Ayrıca bu meseleyi vesile edip hükümeti vurmaya çalışanlar bilsinler ki Sosyal yardımlaşma ve dayanışma kurumu vasıtasıyla fakirlere yapılan yardımları Cumhuriyet tarihinde hiç bir hükümet yapmamıştır.

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi anlamak lazım haber yapmadan önce

süleyman kocaer ayazmana mah muhtarı
13 Ağustos 2014 Çarşamba 18:33

ısparta valik mahalli idareler müdürlüğünün ısparta belediyesi zabıta müdürlüğünün ve ısparta eminiyet müdürlüğünün konu ile daha önceden haberleri vardır kordineli çalışma içindeler biliğilerinze sunarım ayazmana mah muhtarı süleyman kocaer

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

halk

abdullah
13 Ağustos 2014 Çarşamba 13:40

şikayet etmek yerine keşke bi barınak istense su güçlü hükümetimizden hani herşeyin çaresi ondaymış yaaa insanlık bu kadar ölmüş demekki

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HANI NERDE AKPNIN VEKILLERI ?

ISPARTA HALKI
13 Ağustos 2014 Çarşamba 12:42

IKTIDAR YETKILILERI VE VALILIK NEREDE ? BU VATANDAS MAGDURKI BÖYLE BIR SEY YAPTI ! DAHA BU IYI GÜNLERIMIZ! SURIYEDEN GELEN VE IRAKTAN GELEN ONCA MÜLTECILER ICINDE YETERLI ÖNLEM ALMAK ZORUNDA IKTIDAR VE ONCA MÜLTECIYI KABUL EDEN IKTIDAR KENDI ÜLKEMIZIN GARIBANLARINADA SAHIP CIKMAK ZORUNDA ! BU BELEDIYENIN DEGIL IKTIDARIN VE CENE YAPAN SAYIN ÖZELIN AYIBIDIR !

10 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU GÖRÜNTÜ NEKADAR GARİB İSE BUGÜNKÜ ÇANKAYANIN DURUMU AYNI

HOŞ GÜNLERDE DEĞİLİZ
13 Ağustos 2014 Çarşamba 11:54

ÇANKAYANIN YENİ SAKİNİ MEMLEKETİN İÇİNE EDİYOR. AYAZMANADAKİ BİR VATANDAŞIN NEKADAR PİSLİĞİ OLABİLİRKİ? ZAVALININ TEKİDİR VARSAN BAKSAN. HALKIMIZ HANGİ PİSLİĞİN FARKINDA DEĞİL ONU BİLMEK LAZIM. BU ADAMIN NE YAPTIĞI GÖRÜLÜYOR. BU ADAMDAN DAHA UZUN ADAMLARIN PİSLİKLERİNİ HENÜZ GÖREMİYORUZ.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla