visitor analyticsvisitor analytics
28 Temmuz 2017 Cuma 13:44

MAHALLE ANNELERİ DERNEĞİN’DEN ZADEOĞLU'NA ZİYARET

MAHALLE ANNELERİ DERNEĞİN’DEN ZADEOĞLU'NA ZİYARET
07 Ağustos 2015 Cuma 18:19

MAHALLE ANNELERİ DERNEĞİN’DEN ZADEOĞLU'NA ZİYARET

ISPARTA Mahalle Anneleri Derneği  Başkanı Güler Emine Gülfidan ve üyeler İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu'nu ziyaret etti.

Isparta'da kısa bir süre önce faaliyete geçen Mahall eAnneleri Derneği ziyaret turlarına devam ediyor. Mahalle Anneleri Derneği kurucuları Daire ve Kurum Müdürleri ve dernekler ile kamu yararına çalışan grupları ziyaret ederek istişare yapıyor.



Bu kapsamda yöneticiler İl Özel İdaresi Genel SekreteriMahmut Zadeoğlu'nu ziyaret ederek görüş alışverişinde bulundu.

Zadeoğlu ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, herzaman destekçisi olduklarını ifade etti.

Bayan muhtar

Ali
09 Ağustos 2015 Pazar 11:17

Bunlar derneğin ismini yanlış koymuslar bu derneğin asil ismi MUHTAR KARILARI DERNEGi olmalıymış. ...

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

GÖRÜLMEMİŞ OLAY!

Cesur Gabakçı
08 Ağustos 2015 Cumartesi 15:43

Mahmut Hoca

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

bravo editör..

akpli
08 Ağustos 2015 Cumartesi 13:22

eveeet..ben de nerde kaldı il özel idaresiyle ilgili boş haberler diyordum.bravo editör. yine muhteşem bir habere imza atmışsın..iki haftadır haber yapmıyordunuz..kamuoyu unutasıya oldu zadeoğlunu.bu dernek sadece il özel idaresini ziyaret edince mi haber oluyo pardon?

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla