visitor analyticsvisitor analytics

MAFYA TİPİ BİR YAPI

MAFYA TİPİ BİR YAPI
07 Kasım 2016 Pazartesi 16:47

MAFYA TİPİ BİR YAPI

Isparta'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel DevletYapılanması'na ( FETÖ/PDY) yönelik operasyon kapsamında, haklarında dava açılanve aralarında eski Isparta Valisi Memduh Oğuz ve eski Süleyman DemirelÜniversitesi (SDÜ) Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu ile bazı eski rektöryardımcılarının da bulunduğu 49'u tutuklu, 130 sanığın yargılanmasına devamedildi.

- "Mafya tipi bir yapı"

Sanıkların savunmalarının ardından söz alan müşteki SDÜöğretim görevlisi Nevzat Özgür, İbicioğlu döneminde mobbinge maruz kaldığını ve20'ye yakın soruşturma geçirdiğini anlattı. Kendisi hakkında açılansoruşturmaların çoğundan aklandığını dile getiren Özgür, üniversite yönetimininilk başta FETÖ'yle ilgisinin olduğunu bilmediğini ancak mafya tipi bir yapıolduklarını anladığını kaydetti.

Başında olduğu araştırma merkezindeki 2 kadronun 3 ayboyunca boş kaldığını anlatan Özgür, kadroların bu kadar süre boş kalmasınınüniversite yönetiminin buralara örgüt mensubu kişilerin atamaya çalışmasındankaynaklandığını öne sürdü.

Özgür, üniversitede görünür rektörün Hasan İbicioğluolmasına rağmen tüm işlerin firari sanık Numan Tamer'in kontrolündegerçekleştiğini, asıl rektörün Tamer olduğunu söyledi.

Üniversitedeki kantinlerin işletmecileri olan müştekilerHüseyin Tekeli ve Hasan Avcu da Zümriye Irlayıcı'nın bahar şenlikleri ve TürkçeOlimpiyatları için bağış istediğini ve bu bağışın Yüksek Öğrenim Sosyal KalkındırmaEğitim ve Kültür Derneği'nin hesabına yatırılması gerektiğinin kendilerinesöylendiğini aktardı.

Mahkeme heyeti, diğer sanık ve müştekilerin dinlenmesi içinduruşmayı yarına erteledi.

 

Han's
09 Kasım 2016 Çarşamba 12:52

Dinsizin hakkindan imansiz gelirmiş.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal Olsun

Teşekkür
09 Kasım 2016 Çarşamba 11:42

Nevzat hocamıza bildiklerini, gördüklerini anlattığı için teşekkür ediyoruz.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülleri

Isparta
08 Kasım 2016 Salı 22:11

Yahu dayanamadım yine de yazdım. Abi ikiniz birbirinize o kadar güzel yakışıyorsunuz ki!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hey gidi yalan dünya

Bir varmış bir yokmuş
08 Kasım 2016 Salı 22:05

Yahu sağdaki arkadaş (eski rektör) soldaki arkadaşı (eski müdür) kandırarak işleme koymayacağım diye elinden istifa dilekçesi almış ama sonra işleme koymuş. Soldaki eski müdür arkadaş mağdurum da mağdurum diye mızıklıyor. Ama sonrada ikisi anlaşmışlardı. Yalan mı len. Yalan diyen ölsünmü? Ne oldu aranıza kara kedilermi girdi?

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Halk
08 Kasım 2016 Salı 01:06

Eeeeeeee! öğrencileri dil din ırk ayrımı yaparak not vermek, öğrenciler adına sahte imza atarak sahte evrak düzenlemek, derslerde belden aşağı konuşarak ders kaynatmak, devlet büyüklerine hakaret etmek, Hz peygamberi ve islamı derslerde aşağılamak. Yukarıda ismi geçen arkadaş, sen ve seni koruyanlardan mutlaka hukuk hesap soracak.Sen bekle...

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yüksek tepelere ev kurmasınlar

SDÜ
07 Kasım 2016 Pazartesi 22:02

Uyduruktan şube müdürü yetkisi görevlendirmeleri onun zamanında başladı. Ünvanın ne olursa olsun İbicioğlu’nun güvenini kazanmışsan sınavına bile girmeden doğrudan şube müdürlüğünü garantilerdin. O şekilde şube müdürü olan ve sonrasında daha yüksek tepelere ev kuran çoktur. İbicioğlu’ndan habersiz üniversitede kuş bile uçamazdı. O yüzden kendisinin üniversiteye aldıkları, makamlara yerleştirdikleri ve danışmanları şüphelidir, tepeden tırnağa araştırılmalıdır.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla