visitor analyticsvisitor analytics

LOKUM GİBİ SEÇİM KAMPANYASI

LOKUM GİBİ SEÇİM KAMPANYASI
04 Ağustos 2014 Pazartesi 08:56

LOKUM GİBİ SEÇİM KAMPANYASI

AK Parti Kadın Kolları Başkanı Gülsüm Tunçbilek önderliğindeher mahallede seçim çalışması kampanyası başlatıldı. Bu kapsamda her eve lokumve karanfil dağıtılacak.

10 Ağustos'ta yapılacak olan Cumhurbaşkanlığı seçimleriöncesinde AK Parti Kadın Kolları ve Gençlik Kolları Başkanlığı çalışmalarınısürdürüyor. AK Parti Kadın Kolları Başkanı Gülsüm Tunçbilek önderliğinde kadınkolları üyeleri ve gençlik kolları başkanlığı üyeleri her mahalleyi ziyaretedecek. Başkan Tunçbilek yaptığı açıklamada ise; "Bütün mahalleleriziyaret ederek, her eve lokum ve karanfil dağıtacağız" dedi. 

BRAVO OSMAN ZABUN

HELAL SANA İL BAŞKANI
06 Ağustos 2014 Çarşamba 10:30

İL başkanı OLARAK binlerce lokum alıp bunu dağıttırman tebrik edilecek bir olay. seni tebrik ediyorum. hem gençlik kollarını,hem milletvekillerini,hem kadın kollarını çaqlıştırıyorsun. BÖYLE İL BAŞKANI HERKEZE LAZIM

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

adam gibi adam işte

sengetli
05 Ağustos 2014 Salı 10:52

vekilim helal olsun size ellerinize sağlık böle bi azim böyle bir alçak gönüllülük olamaz memleket sevdasına düşmüş canla başla çalışıyor Allah yolunu açık etsin...

0 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal olsun

Şehrin tek vekili
04 Ağustos 2014 Pazartesi 20:33

Recep Özel gibi bir vekil daha gelmez bu memlekete. il başkanı, ilçe başkanı, gençlik başkanı yok ortalıklarda. TBMM'den tatil bulduğunda ıspartaya gelip, siyasetin nabzını tutuyor.il başkanı ve diğer akp lilerin yapamadığını tek başına yapıyor.. her türlü çalışıyor, vatandaşın işine de bakıyor, teşkilat işine de. muhalefete hele pabuç bırakmıyor. helal olsun.

3 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

aaa
04 Ağustos 2014 Pazartesi 16:21

elleri temiz mi bunların eldivensiz falan dalmışlar yenmez valla benden söylemesi.

8 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

LOKUM YESENİZ DE FARK ETMEZ

FARK ETMEZ
04 Ağustos 2014 Pazartesi 11:14

LOKUM YESENİZ DE FARK ETMEZ TUVALETE GİDİNCE HEPİNİZ AYNI SONUCU ELDE EDERSİNİZ. SİZİN YAPTIĞINIZ HER ÇALIŞMANIN SONU BÖYLE OLUYOR. NE DEMİŞLER, MOKTAN YAPILAN MİDİKLE YIKILIR. MOKTAN İŞLERLE UĞRAŞIYORSUNUZ HEP

12 Beğendim
70 Beğenmedim
 
Yanıtla

OSMAN BEY ÇALIŞIYOR

TEBRİKLER İL BAŞKANINA
04 Ağustos 2014 Pazartesi 10:09

ak parti il başkanı osman zabun bey sizleri tebrik ediyorum. hem kendin çalışıyorsun hemde kadın kollarını çAslıştırıyorsun.bize böyle başkan lazım. HELAL SANA. YÜZDE 50 NİN ÜSTÜ OY ALICAZ ISPARTADA.

57 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla