visitor analyticsvisitor analytics

LİSTE DEĞERLENDİRMESİ

Liste değerlendirmesi
19 Eylül 2015 Cumartesi 21:51

CHP İl Başkanı Demirkol : Said Yüce'yi tanımıyorum.

Siyasi partilerde aday listelerinin belirlenmesinin ardından hareketlilik yaşanıyor. CHP İl Başkanı Senayi Demirkol, önce kendi partisinin ardından Ak Parti ve MHP'nin aday listelerini değerlendirdi. Değişmeyen aday kadrosuyla seçimlere güçlü bir şekilde hazırlanacaklarını söyleyen İl Başkanı Demirkol, Ak Parti'nin ikinci sıra adayı Said Yüce'yi ,Ispartalı olarak tanımadığı söyledi ve "Dışarıdan bir kişiyi getirip, buyurun bunu seçin demek ne kadar doğru" sorusunu yöneltti.  


Tursu

Alperen
21 Eylül 2015 Pazartesi 19:52

Vali nereliydi babasi ispartalimiydi

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sizin vekil nereli?

Murat
21 Eylül 2015 Pazartesi 18:59

Vali A.Haydar Ispartalı mıydı, hatırlayamadım...,.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ak parti

yalvac.li
21 Eylül 2015 Pazartesi 13:20

Chp ispartayla uyusmayan ne adaylar koydu Ak parti adaylari en azindan halk ve milletle uyusuyor tesekkürler Ak parti

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tanımak

Ali
21 Eylül 2015 Pazartesi 08:32

Ben de seni tanımıyorum. Hem Ak partinin adayın sorgulamak vazifesini kimden aldın

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

NE ÖNEMİ VAR Kİ?

ANLA-MA-YANA
21 Eylül 2015 Pazartesi 08:19

BU MİLLETİN YÜZDE KAÇI SİZİ TANIYOR ACABA ONA BİR BAKIN. VEKİL OLMAK İÇİN ÖNCE BUNLARIN TANIMASI GEREKİYOR HERHALDE. BU DA YENİ TEAMÜL OLSA GEREK. AYNI, 367 Yİ ORTAYA ATIP ARKASINA SIĞINDIKLARI GİBİ, ŞİMDİ DE BU İŞLERE Mİ EL ATTILAR. TANIMIYORLARMIŞ, TANIMAYIN ZATEN NE ÖNEMİ VAR Kİ BUNUN. SİZ NE HİZMET ETTİNİZ BU MİLLETİN HAYRINA, TEPEDEN BAKIP ALAY ETMEKTEN BAŞKA, ÖNCE ONU SÖYLEYİN.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SAYIN BAŞKAN AKP ADAY SEÇERKEN SİZE SORACAK DEĞİLDİR

E ÇAKIR
21 Eylül 2015 Pazartesi 02:53

SAYIN BAŞKAN 40 gün sonra SAİD YÜCE nin kim olduğunu çok iyi öğrenirsin sabret son 40 gün şimdiden abimize başarılar bu defa 3 AKP ÇIKARACAKLAR BAK

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

chp liler tanımazlar

mutlu
21 Eylül 2015 Pazartesi 00:42

Said Yüceyi akp liler tanıyor. CHP lilerin tanımasına gerek yok.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oyunu ak partiyemi verecektin

Ispartalı
20 Eylül 2015 Pazar 22:45

Size ne kardeşim sen kendi adaylarına bak **** lere destek veren **** yürüyüşü ne katılan adayınizla ilgilenin Allahın izniyle tek başına iktidar olacaz

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Cevap

CHP liye
20 Eylül 2015 Pazar 21:05

Yusuf Erdoğan Isparta'dan evli olunca sıkıntı olmuyorda, said yüce Isparta'dan evli olunca niye sıkıntı oluyor. Ya bu sanayi nerelidir. Ben de hiç tanımıyorum. Bir anda peydahladı. Idpartada

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bakın kardeşim

Eferecep
20 Eylül 2015 Pazar 19:41

Vekil adayları Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıysa mesele yok.Seçilen ve adaylığını koyan vekil adayları seçildikleri o ilden seçilen vekil unvanını alır. Anayasal olarak ve Seçim kanununun açık tarifine göre vekiller o ilin değil tüm Türkiye'nin vekili adıyla anılırlar. Yanlış bir iddia ve saplantı içindesiniz. EFERECEP

0 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

anlayana

CHP
20 Eylül 2015 Pazar 18:38

Aleyhte yorum yapan şahıslar şunu bilsinler:1-Yusuf Erdoğan Kayseri kökenli ama 20 yılı aşkın Isparta'da,Isparta'dan evli,Isparta nüfusuna kayıtlı.2-A.Haydar Bey 2 yıla yakın bu ilin valisi olmuş ve de şu yorumcu arkadaşların hepsinden fazla yararlı olmuştur.İnşallah sizin ismarlama aday da yararlı olur.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ya bi konuşma, yeter artık.....

ARASLI...
20 Eylül 2015 Pazar 12:40

Sn Başkan; ya bi konuşma yeter artık. Sen kendini ne sanıyorsun da, oraya buraya çamur atıyorsun.Senden önceki Yusuf bey nereli idi ? Ali Haydar bey nereli idi ? Daha çok isim sayabilirim. Aklını fikrini bi kontrol et,şapkanı önüne al bi düşün.Aha buraya yazıyorum, 7 Haziran seçimlerinde aldığınız Isparta daki oyları aynısını alın,ben bu bıyıkları keseceğim.Zaten sizin Genel Başkanınız değişmedikçe,bizim işler çok kolay.Aman yerinden hiç kalkmasın,tam işimize göre lokum gibi. Tabii Bahçelide

27 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

YUSUF

GAYSEERİ
20 Eylül 2015 Pazar 11:43

KAYSERİLİ YUSUF VARDI BİR ZAMANLAR İL BAŞKANI OLAN. O DA ASLEN ISPARTALI, LAKABI KAYSERİLİ İDİ HERHALDE !!! YOKSA BEN Mİ YANLIŞ HATIRLIYORUM ?

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

BİLEN VAR MI?

CHP'NİN HAYDAR'I NERELİ?
20 Eylül 2015 Pazar 11:36

ALİ HAYDAR ÖNER KİMDİR? BEN TANIMIYORUM. ISPARTALI MI???

26 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı Haydar !!!

Haydar Haydar...
20 Eylül 2015 Pazar 10:55

İnsan nedense şu soruyu sormadan edemiyo kendine. Ali Haydar Ispartalı mıydı?Tencere dibin kara, seninki benden kara...

30 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali haydar öner

Kim ıspartalı
20 Eylül 2015 Pazar 10:38

Pardon sayın başkan sizin geçen dönem adayınız ali haydar öner nereliydi. Vatam mah miydi?

36 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ha ha ha haaa

Sana ne
20 Eylül 2015 Pazar 10:13

Len senai, senden iki önceki il Başkan'ın Yusuf Erdoğan nereliydi. Boyundan büyük laf etme yoksa altında kalırsın

37 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta'

Sen işine bak
20 Eylül 2015 Pazar 08:32

bugüne kadar top lama millet vekili getiren sizdiniz işine bak Isparta'yı karıştırmayın

46 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sana soran oldumu

la chp
20 Eylül 2015 Pazar 07:56

senden iyi olduğu belli nede olsa o bir akp li

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakli

Uygur
20 Eylül 2015 Pazar 07:03

Bir partinin herşeyi mi yapay olur. Başkanı politikası kimlerle olduğu hepsi değişiyor. Partinin başkanını bilmeyen, akp ne tepki verir tahmin bile edemeyen ve satmaz denilen bir yakını kalmadı. O sebeple liste de boş oy verecekler de. Hesaplamaya da gerek yok. Hangisi olursa olsun vekil zaten bir ise de yaramiyorlar

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hdp ye

nevizade
20 Eylül 2015 Pazar 02:33

Sn.demirkol . Chp den hdp ye giden oylardan bahsetsenize .. yoksa ben bilmiyorum diyebilecekmisiniz..ama chp nin ne kadar samimi oldugunu bütün ülke biliyor artık hangi konuda tabiki .......

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş

HADDİNİ BİL!
20 Eylül 2015 Pazar 00:44

Sen tanımak zorunda değilsin! Provokatörlük yapma! Ak Parti'yi karalama çalışmalarına başlamışsın.. 60 bin oy'u geçemeyeceksiniz.. Ak Parti 120 bin oy alacak...

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

kerkenez

hashoşaf
19 Eylül 2015 Cumartesi 23:42

sen kendi işine bak!ikinci sıra adayını tabı tanımazsın çünkü senın klasmanında değil.sen varoşların titrek şarkıcısı kim desem mezarını bile gösterirsin antalyadakı barlar sokağını bıle iyi bilirsin senın iyilerle işin olmaz en iyisi sen işine bak oldu mu koçum...

8 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ben bliyom

caha
19 Eylül 2015 Cumartesi 23:36

ben biliyom ıspartanın enişteşi risalei nur kitabını devlet tekeline alınması icin elinden geleni ardına koymıyan yasakcı

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne

sana
19 Eylül 2015 Cumartesi 23:02

sana ne be adam.kimse kim.oy verecek sen misin?senin partinin adayımı?kaldıki bu memleket sizin milletvekilinizi de gördü.işine bak.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla