visitor analyticsvisitor analytics

LAPTOPLAR DAĞITILDI

LAPTOPLAR DAĞITILDI
14 Ekim 2014 Salı 14:50

LAPTOPLAR DAĞITILDI

İl Genel Meclisi'nde üyelere laptop dağıtımı yapıldı. Üyeler laptopları teslim alırken ilk önce nasıl kullanılacağı ile ilgili bilgi aldı. Laptop dağıtım törenine Vali Vahdettin Özkan'da katıldı. Yaklaşık 40 Bin TL'ye mal olan laptoplara kavuşan üyeler bundan sonra tüm işlemleri ve bilgileri kontrol edebilecek.

 

 

 

 

LAPTOP DAĞITIMI

ADEM ATAKAYA
22 Ekim 2014 Çarşamba 10:24

LAPTOPLARA VERİLEN BU PARAYI KÖY OKULLARININ BİRİNE ODUN KÖMÜR VEYA KIRTASİYE PARASI OLARAK VERSELERDİ BUNDAN DAHA HAYIRLI OLURDU MECLİS ÜYELERİMİZ BUNLARI KULLANAMADIKLARI GİBİ İKİ GÜN SONRADA ÇEVRELERİNE HEDİYE EDECEKLER

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

laptopcular

laptop
18 Ekim 2014 Cumartesi 02:15

Koskoca vali bile gitmiş dağıtıma. Oradaki insanlar 800 tl verip kendilerine laptop alamayacak insanlar mı? İkincisi; yemin ediyorum hakkıyla kullanacak insan sayısı yok denecek kadar azdır. Yazık bunu kabul edenlere

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yuh

yalvaçlı
18 Ekim 2014 Cumartesi 02:15

Erdem diyor ki; Bu ülkein kaynakları o kadar bol ve bereketlidirki şurdaki 30-35 meclis üyesine bir laptopcuk u alamayacakmı sandınız. kıskanmayın sizde ilgenel meclis üyesi olun laptopcukları alın

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

cok lazim

cok lazim
15 Ekim 2014 Çarşamba 01:19

Amcalara birerde face hesabi lazım birerde ciftlik oyunu :)

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEREKLİ

VATANDAŞ
15 Ekim 2014 Çarşamba 00:20

ALINMA GEREKÇELERİNİ DİNLEDİM.O İŞLERİ TABLET DE GÖRÜRDÜ.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçilmişler

uzaklardan
14 Ekim 2014 Salı 20:03

bu insanlar halk tarafından seçilmiş,egitim seiyesi yuksek insanlar ama leptoplara bakışları ilk defa ufo görmüş masum insanlar gibi birde kullanmasını bilmiyorlarmış hal egitimden de kurs ayarlayın

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

40 BİN TL

Mustafa KEMAL
14 Ekim 2014 Salı 18:19

Bu arkadaşların meclis üyeliği maaşı yok mu arkadaş. Bir bilgisayar almayacak kadar durumları kötümü?Allah büyük bakalım.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEREKSİZ

BENCE
14 Ekim 2014 Salı 16:41

NEYİ TAKİP ETCEKLERDE LAPTOP DAGITILIYO ANLAMIŞ DEĞİLİM BOŞA MASRAF

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Böyle haber başlığı olmaz.

Mehmet Ak
14 Ekim 2014 Salı 15:57

Haber başlığını doğru bulmuyorum. Yok ilkokul çocuğu, kullanmayı bilmiyorlar vs. Böyle haber başlığımı olur. Bu adamlar sevsende sevmesende meclis üyesi seçilmişler sonuçta. Sayın haber editoru amacın nedir?

11 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla