visitor analyticsvisitor analytics

KURUŞ DEĞİL DURUŞ SENDİKACILIĞI

KURUŞ DEĞİL DURUŞ SENDİKACILIĞI
28 Mayıs 2014 Çarşamba 18:02

Sağlık-Sen Isparta Şube Başkanı Erdal Demiralay, Sağlık-Sen Isparta şubemiz geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda ilimizde faaliyet gösteren bütün sendikaların toplam üye sayısının yaklaşık iki katı olan 2158 üye ile yine yetkili sendika olmuştur dedi.

Demiralay; "Sağlık-Sen ailesi kendisine duyulan bu güveni şimdiye kadar boşa çıkarmadığı gibi bundan sonrada hizmetlerini daha da artırarak yeni sorumluluklar alarak sağlık ve sosyal hizmet çalışanlarımızın milletimizin hizmetkârı olma yolculuğuna devam edecektir.

Sağlık-Sen sendikal geleneğe yeni bir anlayış getirdi. Sorunlara karşı sendikaların bu güne kadar aldıkları tavır; "yanlış yapıyorsunuz, ihanet ediyorsunuz dan" öteye gitmiyordu. Sağlık-Sen’ le birlikte teklif ve çözüm sendikacılığı ortaya çıktı. Elini taşın altına koyan, sorumluluk alan, öneri getiren ve birlikte yapabiliriz, başarabiliriz diyen bir sendikal anlayış gelişti. Şimdiye kadar engelli yakını olanlara kolaylık, kılık kıyafet serbestisi, sözleşmeli çalışan kardeşlerimize kadro, ek ödemelerin maaşla beraber ödenmesi, ilk defa taban aylığa zam gibi daha burada saymakla bitiremeyeceğimiz bir çok kazanıma imza attık. Şimdi de yıpranma payı, kreş, bütün branşlarda lisans tamamlama hakkının verilmesi sözünü Başbakanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan dan almış bulunmaktayız. Sağlık-Sen olarak değerlerimizin inşası, özgürlüklerin genişlemesi, ekmeğimizin büyümesi için varız. Ne değerlerimizden, ne özgürlüklerimizden, nede ekmeğimizden vazgeçeriz. Kuruş değil, duruş sendikacılığını dün olduğu gibi bundan sonrada yapmaya devam edeceğiz. Sağlık-Sen’ imizin bugünlere gelmesine emeği geçen tüm dostlara teşekkür ediyor, yolumuz açık, yolculuğumuz bereketli, Allah yar ve yardımcımız olsun.

 

 

 

 

 

 

 

kimin üyesiyiz.....
02 Haziran 2014 Pazartesi 08:55

üye kaybetmemek için parareli içinde barındıran bir sendikanın başbakanımızın adını anma lüksü yoktur çünkü başbakanımız paralel yapının vatan hainliğine kadar gittiğini alenen söylemiştir.sonuç olarak bu kişileri içinde barındıran bu yöneticilere sahip çıkan sendikanın üyesi olarak kalmak ne kadar doğrudur.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HİZMETİN ADI İKTİDAR VE SAĞLIK SEN
29 Mayıs 2014 Perşembe 11:17

BİR SAĞLIKÇI OLARAK ERDAL BAŞKANIMIZLA GURUR DUYUYORUM. ELİNDEN GELENİ YAPIYOR. GECE 02 DE ARA BENİM ŞU SIKINTIM VAR DE ÇÖZMEYE ÇALIŞIR YA KARDEŞİM SAĞLIK SEN ERDAL BEY DEN DAHA İYİSİNİ BULAMAZ ALÇAK GÖNÜLLÜ GÜLER YÜZLÜ ALLAH TAN KORKUSU OLAN İNSAN BAŞKA BAŞKANLAR GİBİ KENDİNİ KRAL FARUK GİBİ SANAN İNSANLARDAN DEĞİL ALLAH BAŞIMIZDAN EKSİK ETMESİN.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

RAMAZAN özdemir
29 Mayıs 2014 Perşembe 11:11

Mehmet bey adınız takma mı pardon çakmamı.üyeliğiniz gözükmüyor.sendikaları karıştırmış olmayasın.eğer söylediklerinde samimiysen Erdal Bey sorun etmez.gel benim yanıma kaydını yapayım.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdirli
29 Mayıs 2014 Perşembe 09:43

şovmene ihtiyacımız yok,hak arayan hakkımızı yedirmeyen,yandaş ve akrabalarını kurumlara yerleştiren sendikacı istemiyoruz.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlık senciyiz
29 Mayıs 2014 Perşembe 08:42

Bizim hastanede de istemiyorlar.Eğer seçim varsa oy kullanalım değişsin artık.Bıktık.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Osman ARSLANLI
29 Mayıs 2014 Perşembe 08:15

İnsanlar "Bilmediği ve yetişemediğine düşmandır."Allah hizmet edenlerin her daim yanında ve yardımcısıdır.Biz lafa değil icraata bakarız.Kazanımlar apaçık ortada.

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şovmen
29 Mayıs 2014 Perşembe 00:45

 Tıpkısının aynısıdır bu şovmen Erdal.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet TOKHAN
28 Mayıs 2014 Çarşamba 20:10

Arkadaşlar sendika seçimlerini iyi takip edelim.Malum başkanı delegeler seçiyor.O yüzden delege olmak için Ankara merkez başkanlığına başvurun.Yoksa burada kimse bizleri delege seçmez.İnşallah seçimden sonra idareciyi koruyan sendika yerine çalışanı koruyan bir yönetim oluştururuz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Üye.
28 Mayıs 2014 Çarşamba 19:26

Allah(c.c) haksızlık yapandan razı olmaz inşallah. Biz razı değiliz.Yönetim değişsin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

s.s.üyesi
28 Mayıs 2014 Çarşamba 19:24

Emin takip ediyoruz merak etme. Ben ve birçok kişi memnun değil. Seçimde değişir inşallah.(kim olduğunu da anladık eminciğim :) )

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

emin
28 Mayıs 2014 Çarşamba 17:26

sağlık sen üyesi sen istemiyor olablirsin biz istiyoruz ve destekliyoruz.seçimi çok sevenin varsa üyeleri örgütleyerek hemen yaptırabilirsin.üye listeleri personel ilan panolarında asılı.gerçekten üyemisin hadi bir görelim.ALLAH Erdal başkana ve hak mücadelesi için koşturan arkadaşlardan razı olsun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlık sen üyesi
28 Mayıs 2014 Çarşamba 16:30

Geçin bu hikayeleri. genel sekreterin,hastane yöneticisinin yanında elele kol kola gezmekle bu işler olmaz. Hiçbir hakkımıza sahip çıkılmadı.Duyduğum kadarıyla eylülde sağlık sen seçimleri varmış.İnşallah kimseye duyurulmadan bir oldu bittiye gelmez. Biz haberdeki şahsı istemiyor ve değişmesini istiyoruz.İnşallah değişecek. Hastane yönetiminin ve sağlık müdürlüğündeki bazı kritik yöneticilerin cemaatten olduğunu cümle alem bilmesine rağmen haberdeki şahsın bu kişilerle çok samimi hareketleri doktora tezi ile incelenmesi gereken bir durum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kml krdnz
28 Mayıs 2014 Çarşamba 15:27

kan emiciler. sen dika altında memurun parasını yiyenlersiniz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla