visitor analyticsvisitor analytics

KURULTAY KARARI SONRASI AKŞENER'DEN OLAY TWEET!

Kurultay kararı sonrası Akşener'den olay tweet!
08 Nisan 2016 Cuma 17:58

Ankara 12. Sulh Hukuk Mahkemesi, MHP'nin olağanüstü kongreye gitmesine karar verdi. Karar sonrası MHP Genel Başkan Adayı olan Meral Akşener, sosyal medya hesabı üzerinden tek cümlelik açıklama yaptı.

MHP'de muhaliflerin açtığı dava bugün Ankara 12. Sulh Hukuk Mahkemesi'nde görültü. 

Mahkeme kurultay kararı verip "Kurultay Çağrı Heyeti" oluşturularak, partinin olağanüstü kurultaya götürülmesine karar verdi. Mahkemenin kararı sonrası MHP Genel Başkan Adayı Meral Akşener, Twitter adresi üzerinden açıklama yaptı. Akşener'in attığı tweet çok konuşulacak cinsten. İşte Meral Akşener'in kurultay kararı tweeti:

Elinde sazyok

Avni fuat
09 Nisan 2016 Cumartesi 10:21

Eline birde saz versin okyanos ötesi yeni senaryo ama yine yanlış hesaplıyor bu fetanyahu Samanyolu dizi senaryosuna benzemiyor savaş açtığın yer özel muhafaza altında milyonlarca dua var mazlumların yetimlerin duası dikkat et,evrene ve ordusu ne oldu,ananaslı beddua seansları salyalı ağız,pislik projeler lağım akan fikirler artık tutmaz çünkü ebabiller var her oyununuzu tepetaklak ediyor Akşener oyunu,başkanlık ve anayasa düğümünü çözer akp %60ları geçer sizigidi dönmeler sizi hodrimeydan.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahhh MHP

Baki yeşik
09 Nisan 2016 Cumartesi 10:09

Sen avratları eline mi kaldın oyun üstüne oyun,kasetle baraj altına itip hdp yi yıkama yağlama kasetle coşturulan kılıçtaryan yürüyün koçlarım aslanlarım senaryo tam holuvood işi sırıtıyo yapımcı israil, ama millet yemiyo artık can abi nazlı kızım selo şimdilerde melo fetoş başrol kalabalık ani bir seçimle MHP hdp baraj altı akp %70 CHP %30 yıllar önce Özal demişti 2 parti kalır diye anayasa,babayasa,başkanlık,yeni bir dünya kuruluyor haberiniz ola hemde istemeyenlerin kendi elleri ile.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Proje

Baki yeşil
09 Nisan 2016 Cumartesi 09:57

Ülkücü hareketin başına dişi asena israil ve yalakaları yine iş başında tarkan,dişi kurt ve uyduruk efsaneleri uyduranlar yenisi peşindeler ama tutmaz bu MHP için bölünme dağılma süreci olur AKPARTİ ani bir seçimle %60 ları geçer ve anayasa ve başkanlık ver elini islam ordusu,İslam ortak pazarı birileri kendi elleriyle sürekli kazdıkları hendeklere düşürüyor bunları,ne biçim yutturdular millete cömaat diye yıllarca ama bittiler artık.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gitmelide

Devlet Bey
08 Nisan 2016 Cuma 23:56

Devlet bey tabi kitmeli, ama yerine kim gelmeli? 1 Kasım da lsitede olmayanlar mı gelmeli? MHP şimdiye kadar hep başarısızdı! Değilmi? Başarı göstergesi nedir? Fetö mensupları 2002,2007,2011 ve anayasa referandumunda AKP nin yanındayken MHP başarılımıydı? MHP nin 12 vekil adayının kaseti çıktığında kongre isteyemeyenler, bugün Devlet bey gitsin diyor. Tabiki Devlet Bey gidecek. Herkes görecekki MHP nin ruhunu anlamayanlar; ÖNCE ÜLKEM,SONRA PARTİM,SONRA BEN sıloganını anlamayanlarnasıl bşkolacak?

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

sonun başlangıcı

sonun başlangıcı
08 Nisan 2016 Cuma 21:32

bu karar çapı ancak belediyeden çay bahçesi kapmak veya cemamate yaranarak öğretim görevlisi olanların ülkücü camiadan temizlenmesinin başlangıcıdır.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

ülkücü idare
08 Nisan 2016 Cuma 20:22

Devlet bahçeli kendini daha fazla yıpratmasin ust mahkemeyle daha fazla uğraşıp Ülkücüleri daha fazla üzmesin.Ozan Arif ve Ahmet Yılmaz gibi abilerimizi mecliste görmek istiyoruz inşallah

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yezitler

Ezikler
08 Nisan 2016 Cuma 18:32

Umarım yeni dönem AKP ye baston olan kemik uğruna onurunu satan naylon ülkücü türkücü gelmez.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla