visitor analyticsvisitor analytics
22 Temmuz 2017 Cumartesi 12:04

KULE 246 İÇİN EGİAD ÜYELERİNE SÜRPRİZ İNDİRİM FIRSATI

KULE 246 İÇİN EGİAD ÜYELERİNE SÜRPRİZ İNDİRİM FIRSATI
25 Mayıs 2017 Perşembe 11:44

KULE 246 İÇİN EGİAD ÜYELERİNE SÜRPRİZ İNDİRİM FIRSATI

Eğirdir'de kurulduğu günden bugüne kadar bir çok işi başaran Genç Girişimci İşadamları dün Kahve ve Ötesinde önemli bir protokole daha imza attılar.

EGİAD bir ilke daha imza attı. Dün aksam Kahve ve Ötesinde EGİAD'ın öncülüğünde, Yalçın Baysan Grup'un geleceğin projesi olarak adlandırdığı KULE 246'ın lansmanı yapıldı. EGİAD Başkanı Osman GÖK ve Baysan Grup Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Baysan'la protokol imzalandı.

İmzalanan protokol kapsamında KULE 246'dan konut almayı düşünler EGİAD'ın aldığı özel indirim ve ödeme koşullarından yararlanabileceklerdir. EGİAD Başkanı Osman Gök, Eğirdirimiz ve hemşehrilerimiz için her türlü yeni projelerin takipçisi olduğunu söyledi.

Celal
25 Mayıs 2017 Perşembe 20:40

İnşaat Ne zaman başlayacak

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fiyatları açıklayın

memur
25 Mayıs 2017 Perşembe 13:40

hangi memur grubu bu daireleri alabilir açıklayın bizlere, tek maaşlı bir memur bu dairelere sadece uzaktan bakabilir yazık etmeyin bu millete, sizde bomba32 yaptığınız haberlere dikkat edin lütfen.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ev almak istiyorum
25 Mayıs 2017 Perşembe 13:03

Habire herkesle anlaşma yapıyorsunuz ama ne zaman başlayacağını söylemiyorsunuz.

9 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla