visitor analyticsvisitor analytics

KULAK NASIL KESİLİR GÖSTERECEĞİM

KULAK NASIL KESİLİR GÖSTERECEĞİM
18 Ocak 2017 Çarşamba 14:50

KULAK NASIL KESİLİR GÖSTERECEĞİM

Bugün Duymayan Kalmasın programının canlı yayınına bağlanan Bülent Ersoy, bu vahşete yeterli tepki gösterilmediği belirterek şunları söyledi:

Bir şey yapmak istiyorsanız bizzat bunu yapan kişilere tepki göstermelisiniz. Beni idam edeceklerini bilsem onlar elime geçince tokatlarım onları. O köpekler bir can… Ben sizler kadar köpeklere yaklaşamıyorum ancak onların ağzı var dili yok. Sen onların kulağını nasıl kesersin bunlar ilerleyen zamanların teröristleri onların suratlarını bile görmek istemem.

Yavru köpeğe işkence edip fotoğrafını paylaşanlar serbest bırakıldı Yavru köpeğe işkence edip fotoğrafını paylaşanlar serbest bırakıldı

Çıkan haberleri izleyici yüreğim burkuldu. Bu işkencecilerin cezalandırılması konusunda savaş vereceğim. Bunun arkasında duracağım ve gerekirse bu konuda Ankara’ya kadar yürüyeceğim ve o iki cambaza kulak nasıl kesilir göstereceğim”

ıspartalı
20 Ocak 2017 Cuma 00:37

giydiğin kürkler nerden bülent.senin yaptığınla bunların yaptığı aynı bence

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
20 Ocak 2017 Cuma 00:36

giydiğin kürkler nerden bülent.senin yaptığınla bunların yaptığı aynı bence

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gençler

ısparta
19 Ocak 2017 Perşembe 10:08

Yapılan işlem eskilere göre doğru fakat gençler bu zamanda hayvana acı çektirdikleri için yanlış.Sebebine gelince bu iş için veterinerler var hayvana acı çektirmeden yapılmalı,Yapılan işlem köpeğin kulaklarını eskiler kavga sınasında başka köpek ve yırtıcı hayvanların, köpeğin kulaklarından tutulmaması için keserlerdi.Bülent hanım kendisi acı çekmediği içim hayvanın acı çektiğine dayanamıyor.

0 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuyruklukürt
19 Ocak 2017 Perşembe 07:19

Bülent abaaaaaaaa. Adamsın ulen

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Biri
18 Ocak 2017 Çarşamba 22:08

Asmak kesmek en kolayi bucocuklara para cezaai en kolayi adaletse bulent hanim bu insanlari omur boyu tipluma kazandirin size bu yakisir

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kesildi gitti bitti.

vatandaş
18 Ocak 2017 Çarşamba 19:09

seninki kesildiğinde sana da hiç sahip çıkan olmamıştı değilmi ?

4 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

keske halkimiz ayni tepkiyi cocuk tecavuzculerine de verse.

Abdullah Abdullayew
18 Ocak 2017 Çarşamba 18:06

keske halkimiz ayni tepkiyi cocuk tecavuzculerine de verse.

9 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
18 Ocak 2017 Çarşamba 17:50

Cüngen bunlar bülent abacım. Göster bunlara gününü. Sür bunları şehirden dışarı. At dışarı at at at. Abacım hürmetler

8 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bülent beğ

yalnız kurt
18 Ocak 2017 Çarşamba 17:34

bülent hanım sen neyini kestirmiştin?? tercübeli hanımefendi, o nasıl kesildiğini gösterecek bu canavarlara.

6 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

A.U
18 Ocak 2017 Çarşamba 16:58

Hayvanlara eziyet edenler muhakkak cezasını çeksin en ağır şekilde cezalandırılsın hem fikiriz. Ama bu yorumları yapan sanatçı denilen kişi müstakil ev parası ödeyip gerçek hayvan kürkleri giyen sorulduğunda sizene keyif benim degilmi diyen birisidir bence bu kişide bu ürünlere rağbet gösterip kürkleri için hayvanların öldürülmesine sebep olduğu için bunlar kadar canidir.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla