visitor analyticsvisitor analytics

KÖYLÜ NÜN DUYULMAYAN SESSİZ ÇIĞLIĞI

KÖYLÜ NÜN DUYULMAYAN SESSİZ ÇIĞLIĞI
31 Temmuz 2014 Perşembe 13:20

Sütçüler ilçesi Çandır Köyü mevkiinde yollara kaya parçaları düştü.

Sütçüler'de yollar içler acısı durumu geldi. Asfalt yollara kayaparçaları düştü. Mermer ocaklarından düşen kaya parçaları hiç bir önlem alınmadan yollara saçılıyor.  Gerekli tedbirin alınmadığı ve yol tarafına duvar örülmesi gerekirken hiçbir önlem alınamıyor.

Sütçüler ilçesi çandır köyündeki tamamen kanunsuz ve hukusuz işler yapıldığını söyleyen vatandaş, bölgeye adım atmayan yetkilileri ise göreve çağırıyor.

 









KUTSALLARLA UYUTANLAR ÜLKEYI PARSEL PARSEL SATARKEN !

HÜR MILLET!
01 Ağustos 2014 Cuma 16:08

EEE NASIL BU KADAR ZENGIN OLACAKTI SIMITLERI ISITIP ISITIP SATTIGINI KENDI ANLATAN BASBAKANIN COCUKLARI VE ETRAFI , BAKANLAR , VEKILLER HATTA BUGÜN BIRBIRLERINE DÜSTÜKLERI CEMEAT ! (DAHA DÜN KOL KOLA DEGILLERMIYDI? ) SEN HALK OLARAK DAHA BASÖRTÜ , ISTIKLAL , KURAN ELDEN GIDECEK MARTAVALLARIYLA KENDINI AVUT ! HALBUKI ÜLKE ELDEN GIDIYOR BUNLARLA O ZAMAN HANGI ISTIKLALDEN VE HÜRRIYETTEN BAHSEDECEKSIN ! ESARET ALTINDA KALINCAMI TAKACAKSIN BASÖRTÜYÜ , OKUTACAKLARMI SANA ÜLKEN OLMAYINCA KUR´ANI ?????

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mermer Ocakları

Çandır
01 Ağustos 2014 Cuma 11:02

Metamar'ın işgallerini, usulsüz saha genişletmelerini durdurun, Sütçüler'in yarısını kurtarırsınız. Çandır'lı Genel Müdür, boşuna ITSO Yönetim Kuruluna girmedi. Adam, her hafta Orman Bölge Müdürünün yanında. Doğaymış, çevreymiş, insanmış kimin umurunda, gelsin paralar. Dünyanın yıkılacağını bilse, para geliyorsa önemli değil, yıkılsın derler. Gazze'de insanlar katlediyor, Sütçüler'de ormanlar. Allah'ını seven, gitsin Metamar'a peşkeş çekilen sahalarla, ruhsatta yazan metrajı bir karşılaştırsın.

13 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kendi düşen ağlamaz

velii
01 Ağustos 2014 Cuma 01:42

oyları veren sizlersiniz daha durun iyi gununuz hayvan otlatacak yer bulamayacaksınız

18 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sütçüler

Mermer
31 Temmuz 2014 Perşembe 20:38

Hiç kimse ağlamasın. Sütçüler'in bütün dağlarını parsel parsel Metamar'a peşkeş çekenlere sorun hesabını. Rüşvetini alıp, sorgusuz, sualsiz ruhsatlara onay verenleri yakalayın, gerçi genel müdür Çandır'lı olunca akan sular duruyor.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

DUYRUN SESINIZI !

SECMEN
31 Temmuz 2014 Perşembe 17:32

ELLERI ARMUTMU TOPLUYOR , SANDIKTA DUYURSUNLAR AKP YE SESLERINI ! EGER CUMHURBASKANLIGINIDA KAZANIRLARSA GÖRÜN SIZ OZAMAN SES DUYURMAYI ! BU GAZETELERDE ARTIK NE HABER YAPABILECEKLER GÖRECEGIZ ! TEK ADAM YÖNETIMINE GIDERKEN !

22 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

KENDI DÜSEN AGLAMAZ , AGLAMAKTAN GÖZÜ CIKAR !

SECMEN
31 Temmuz 2014 Perşembe 17:22

MERMER OCAKLARI : ÜLKEYI PARSEL PARSEL SATAN , DOGA , TABIAT VE TARIH HARIKALARINI SIT OLMAKTAN CIKARIP TÜRKEVE SÖZÜM ONA PARA YATIRAN MILLETIN A...A KOYAN LARA VE DIS MIHRAKLARA SATANLARA SONUNA KADAR DESTEK VERIP BIRDE AGLAMAYIN ! CÜNKÜ TOPLUMLAR HAKKETTIGI GIBI YÖNETILIR ! MAKARNA KÖMÜR , BÖYLE GECER ÖMÜR DEYIP DEYIP IYI DESTEKLEYIN GÖTÜRENLERI ! AYRICA ISPARTA HALK OTOBÜSÜNE BINEN YASLILARA SÖFÖRLER HAK HARAM ETMEYE DEVAM ETMEKTELER !

20 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

PEŞKEŞ ÇEKİLEN YOLLAR

MAHMUT AKSU
31 Temmuz 2014 Perşembe 14:07

Bu yol tamamı asfalt olup 80 milyon halkın 2 milyon yetimin dişinden tırnağından artırarak ödediği vergilerle yapılmış olup şu anda bu yol iptal edilerek köylüye toprak çamurdan bir yol yapılmış kendini ulaşılmaz dağlarda sanan birileri bu yolu kapatmıştır.valisiyle müdürüyle her ortamda bu peşkesi tartışabilirim. sayın ısparta halkına tüm ihaneti belgesiyle ispatlıyabilirim.

28 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla