visitor analyticsvisitor analytics

KOSKOCA BİNA MÜDÜRSÜZ KALDI!

KOSKOCA BİNA MÜDÜRSÜZ KALDI!
23 Temmuz 2015 Perşembe 16:38

ISPARTA'nın tarihi zenginliklerinin tanıtılması, turizm için en önemli kilit noktası olan İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü'ne atanacak henüz bir müdür bulunamadı. Yeni yapılan ve göz kamaştıran hizmet binası müdürsüz kaldı.

Uzun yıllar boyunca İl Kültür ve Turizm Müdürülüğü görevinde bulunan Abdullah Kılıç, bir skandala imza atarak görevden alındı. Ancak yerine Burdur'dan geçici müdür atandı. Ve sonrasında geri çekildi. İşte şimdi o koskoca bina müdürsüz kaldı. Kentin en önemli kurumlarından bir tanesi olan İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü hiç bir çalışma ve projede yer alamıyor. Turizm ve tanıtım açısından geri gitmeye devam ediyoruz. 

En yakın zamanda bir asil müdürün atanmasını dört gözle bekliyoruz

-cilik

akp
24 Temmuz 2015 Cuma 17:53

şakir aksöz falan yakışmaz kardeşim..adam gibi turizm ile ilgili bir üniversite mezunu daha önce idarecilikte tecrübeli birinin atanması lazım..gerçi türkiyede atamaları böyle yaparlarsa memleket kalkınır..onun için nerde alakasız adam yalaka adam varsa onu atarlar.

29 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaaaa

harbiden
24 Temmuz 2015 Cuma 17:49

hakkaten yaa.. nasıl bi müdür atanmaz buraya.. recep özel nerdeki..yoksa daha hükümet kurulamadığından mı atanmadı.. yoksa yandaş yalakanız çok..hakkıyla birini atamaktansa alavere dalavere sözlü mülakat liyakat derken atanması lazımdı..gerçi oraya atanacak adamı belirlemişlerdir de hükümetin kurulmasını bekliyorlardır..

74 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

malesef

olacagı belliydi
24 Temmuz 2015 Cuma 16:31

müdürü alan sizlersiniz , vekaleten müdürü getiren yinesizsiniz.neyin haberini yapıyorusnuz sayın tarkan bey.şakir beye hazırlığı yatınız ama tepki lerden geri adım attınız gene gün dogdu.....

43 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şakir aksöz yakışır

şakir aksöz
24 Temmuz 2015 Cuma 08:53

bence o makama en çok şakir aksöz yakışır.

10 Beğendim
22 Beğenmedim
 
Yanıtla

yhf

müdür müdür müdür
23 Temmuz 2015 Perşembe 22:27

insanların çalışması için illa başlarına bir müdür mü getirmek gerekiyor?

22 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla