16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

KORKUNÇ CİNAYETTE ÖLÜ SAYISI 2'YE YÜKSELDİ

KORKUNÇ CİNAYETTE ÖLÜ SAYISI 2'YE YÜKSELDİ
05 Ağustos 2017 Cumartesi 15:18

SON DAKİKA, FLAH HABER

İstanbul caddesinde  bir kafede meydana gelen silahlı kavganın acı bilançosu yükseliyor. Gece  dükkan sahibi kiracısı ve yanında çalışan 2 personeli av tüfeği ile vurmuş, kafe sahibi İsmail Turan hayatını kaybetmiş iki kişide ağır yaralanmıştır. Ağır yaralılardan, Erdoğan Gümüş'te kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Diğer yaralının hayati tehlikesi devam ediyor. 

varmı

Ispartalı
06 Ağustos 2017 Pazar 01:58

Ispartalının şikayetçi olmadığı bir şey var mı acaba merak ediyorum ayrıca vatandaşlar çok bilinçsiz alakasız haberlerin altına yorum yapacağınıza dilekçe yazın sorununuz için size bir cevap gelecektir.

7 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOŞ DÜNYA
05 Ağustos 2017 Cumartesi 23:50

BUNLAR KIYAMETİN ALAMETLERİ OLSA GEREK.SAYGI, SEVGİ,ACIMA, PAYLAŞMA,MERTLİK DİYE BİRŞEY KALMADI.BU İNSANLARIN BAŞINA GELECEK VAR.BU TÜR İNSANLARI ALLAHIM ISLAH ETSİN.İNSANIN KALBİ TAŞ OLDUMU HERŞEY YAPAR....

15 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Motorsikletler-tabanca sesi

Ispartalı
05 Ağustos 2017 Cumartesi 21:24

Şu motorsikletlerin eksozlarından tabanca patlar gibi ses çıkartmalarıdan bıktık usandık. Çocukların psikolojisi bozuluyor.

45 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muall
05 Ağustos 2017 Cumartesi 20:32

Insanlar çoluğunu çocuğunu sokağa çıkaramayacak durumda artık Isparta'da. Başka illere ısparta'yı örnek gösterirken şimdi " bu mu o ısparta" sorusuna cevap arar hale geldik.

44 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hunter007
05 Ağustos 2017 Cumartesi 20:26

Özellikle akşam çayboyu gökçay ve halıkent de egzoz u açık sürat yapan otomobil ve motorsiklet lerden magandalardan bıktık... Sayın Valim... Emniyet müdürü m lütfen buralarda sükunet sağlayınız... İnsanlar ın yaz günü en çok vakit geçirdiği yerler buralar... Bu magandalar özellikle kalabalık yerleri seçip akıllarınca caka satıyorlar... Bu görüntüler modern şehrimize yakışmıyor... Yapılması gereken çok basit.. Akşamları buralara bir ekip aracı sükunet i sağlamaya yeter... Lütfen....

70 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir garip kel oğlancık

beş
05 Ağustos 2017 Cumartesi 17:21

8/5 ERDOĞAN VE TURAN ölmüş ! çok vahimcenter

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir garip kel oğlancık

beş
05 Ağustos 2017 Cumartesi 17:20

tamda erdOğan gelecek ikens ! polisler ölmemiş olsa bari !

2 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir garip kel oğlancık

beş
05 Ağustos 2017 Cumartesi 17:19

8/5 te ERDOĞAN gümüş ş ş mü ölmüş ? ALLAH gani gani RAHMET eylesin ne biçim olaylar ne ürkütücü ne korkutucu vahşet hukuk dışı !

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla