visitor analyticsvisitor analytics

KORKMAZ VE ÖNER ÇİZİK YEDİ

KORKMAZ VE ÖNER ÇİZİK YEDİ
07 Nisan 2015 Salı 20:06

MHP'nin Milletvekili Adayları listesi yayınlandı. 2 dönemdir MHP Milletvekili olarak görev alan Nevzat Korkmaz listede kendine yer bulamadı. CHP'de ise kontenjan aday olacağını önceden ifade eden Ali Haydar Öner'de listeye alınmadı.

MHP'de Nevzat Korkmaz'ın ve CHP'de Ali Haydar Öner'in üstü çizildi. Her ikiside bu kez aday olamadı. MHP'liler ise Milletvekili Aday listesinden memnun gibi duruyor. CHP zaten ön seçimini yaparak adaylarını belirlemişti. 

sayın iki vekil de üzerine düşeni yapmışlardır.

parlemento takip ekibi
12 Nisan 2015 Pazar 14:50

parlementoda takip ettiğimiz vekillerin başında Ispartadan bu iki vekil geliyor. Oturum kayıtlarını bir vatandaş olarak inceleyin ve dinleyin. video olarak internette var. Saygın ve kararlı bir bakış açıları var. mensubiyet içerisindeki siyasi mekanizmaya renk katmışlardır. yerlerine seçilecek olan adaylar da seçkin kişiler olup aynı performansı onlardan da göreceğimize inanıyorum.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vekil mi dediniz

Vatandaş
10 Nisan 2015 Cuma 19:38

Biri 2 dönem diğeri 1 dönem Isparta Milletvekilliği yaptı. Allah aşkına ne yaptılar bilen var mı? Vekillik bu değil kardeşim. Kendileri şu yorumları bir okusun şimdiye kadar kaç kişiyi memnun etmişler bir baksınlar. Gerçi umurlarında olan bir şey değil. Vekil olduktan sonra Her ikisi de bugüne kadar kaç köy gezmiş; yada Isparta'nın kaç köyü var biliyorlar mı? Uzun lafın kısası bizler kafamızı yoruyoruz. Herkes mutlu

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

taseron

korkmayinn
09 Nisan 2015 Perşembe 17:03

Sayın Korkmaz SDÜ de ki taseronlar kollar sizi korkmayın..

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

taşeron

admin
09 Nisan 2015 Perşembe 16:08

Üzülmeyin nevzat bey.siz yinede bagımsız aday olun nasil olsa sdü.deki masa basinda yatan temizlik elamanlari(pinari.soneri.tecaati.filizi.cevati.pembesi.daha niceleri sizi tekrar vekil yaparlar.acsba hic durmadan calısan bizlerin hakki bunlarami sizemi geciyo?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kulis yapanlar

Kulis yapanlar
09 Nisan 2015 Perşembe 12:03

Ya Nevzat için Ankara ya gidip halka rağmen aday olsun diye kulis yapanlara ne demeli.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KOCA 1 DÖNEM

ISPARTALI
07 Nisan 2015 Salı 21:04

ÖNCE ISPARTA KAZANSIN,,MECLİSE KİM GİDERSE ISPARTA İÇİN BİŞEYLER YAPMALI..VEKİL OLDUKTAN SONRA ISPARTAYI UNUTANLARI ÇOK GÖRDÜK

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ohhhhhhh

hatçe
07 Nisan 2015 Salı 20:43

nevzat olsaydı partiden bir kişi bile bulamazdı çalışacak.isayla takılırlardı.iyi oldu.

17 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla