visitor analyticsvisitor analytics

KONTENJAN SIKINTISI YOK

Kontenjan sıkıntısı yok
08 Eylül 2014 Pazartesi 12:01

Kontenjan sıkıntısı yok

İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, Isparta’daki okullarda 2900 boş kontenjan bulunduğunu ancak bunları çoğunun suni kontenjan olduğunu bildirdi. Can,yatılı okullarda da pansiyon sıkıntısının bulunmadığını söyledi. İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, 2014-2015 eğitim- öğretim yılı öncesi önemli açıklamalarda bulundu. Yeni eğitim yılına hazır olduklarını ve okullarda boş kontenjanların olduğu yönünde bir algının oluştuğunu ancak fiili olarak herhangi bir boşluğun bulunmadığını bildiren Can, ‘’Eğitim bir yolda olmaktır. Eğitim bir yere varmak değildir. Biz sürekli yoldayız. Sürekli hazırlık içerisindeyiz. Her zaman eksikliklerimiz ve eleştirdikleri noktalar olacak. Biz de bu eksikliklerimizi gidermek için uğraş sarf edeceğiz. Biz Milli Eğitim Müdürlüğü olarak okullarımıza lojistik destek sağlayan bir kurumuz. Esas okullarda hazırlığı yapan okul idarecileridir. 2900 boş kontenjan boşluğu var. Onlar zaman içerisinde dolacaktır.

GEÇEN YIL GİRİLEN SAYIDAN AZ GİRİLEMEDİ

Milli Eğitim Bakanlığı geçen yıl girilen kontenjandan aşağı girilemez dedi. Bizim Sanayi Meslek Lisesi’ndeki 4 şubede toplam 74 öğrencimiz var. Bu sene girilen kontenjan sayısı 270. Ben bunu düşürün dedim ama geçen yılda 270 girilmiş. Boş olan kontenjanlar genellikle suni kontenjan belirlenmesinden kaynaklanıyor. Yoksa fiili durumda sıkıntı yok. Biz okul dönüşümü yaptığımızdan dolayı kontenjanı fazla girdik. Fazla olursun dagelmesin. Ama az olursa öğrenci dışarı da kalırsa sorun yaşanır” dedi.

PANSİYON SORUNUMUZ YOK

Öte yandan yatılı okullarda pansiyon sorunu yaşandığı şeklinde iddialara da cevap veren Can, “Şuan merkezden bize yansıyan birpansiyon sorunu yok. Sadece Yalvaç’ta var. Yalvaç’ta pansiyonlu olan okullarımıza öğrenci alıyoruz. Puan sıralamasına göre öğrenciler pansiyona yerleşiyor. Amabiz orası bir ilçe olduğu için gelen öğrencilerin tamamını pansiyona yerleştirme çabası içerisindeyiz. Sayın Valimiz de bu konuda devrede. Kendisibize bu konuda destek oluyor. Birkaç alternatifimiz var’’ ifadelerini kullandı 

ÜLKÜ OKULUNUN VELİLERİNE

ÜLKÜ OKULUNUN VELİLERİNE
08 Eylül 2014 Pazartesi 21:49

İkametgah değiştirecekler dikkat! İlkbaharda, okulların açılma ve kapanma dönemlerinde ev taşıma işleri yoğunlaşırken, vatandaşların, taşınma masrafları dışında, adres bildirmeme nedeniyle cezai uygulama ile karşı karşıya karşılaşacaklar

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

öğrencimi yok yazamayacaklar.

okul açıldığı gün notere tesbit ettireceğim
08 Eylül 2014 Pazartesi 19:55

Ticaret lisesine öğrencimi getirip noter ispatlı tesbit yaptıracağım. Ülkü okulu olduğu için tabiiki öğrencimin yoklamasını alan olmayacak. bu noterden alacağım tutanakla mahkemeye gideceğim. adamlar bakanlığı da takmayıp okulu taşımışlar. buna anarşi derler. bu gücü milletten olmayan insanlar bu yetkiyi kendilerinde nasıl buluyorlar? Vali bey nerede? olaydan haberdar edilmedimi?

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

60 - 70 KONTENJAN BU HAFTALIK VARMIŞ

İlyas Müdürüm doğru söylüyor
08 Eylül 2014 Pazartesi 18:45

ÜST KATTA KONTENJAN YOK DİYORLAR, ALT KATTA KONTENJANIMIZ VAR DİYORLAR. Meğerse Sanayi Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak nakil dilekçesi yazmamış gerekiyormuş. Bu hafta nakil için kontenjan var ama haftaya kalmaya bilir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

meslek

ticaret
08 Eylül 2014 Pazartesi 18:13

siz hangi akla hizmet tic. mes.lisesini sanayiye taşıyorsunuz, ülküye bu okulu yem yaptınız, sanayide olabilecek tüm kargaşalar sizin vebalinizde olacak sayın umursamaz müdür.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İnşallah

Ak Partili
08 Eylül 2014 Pazartesi 14:54

Sayın müdürüm inşallah problem çıkmaz. Siz yeter ki adil bir görev dağılımı yaparsınız. İşi ehline verirseniz çıkmaz. Buna yapacağınıza yürekten inanıyoruz. Başarılar.

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla