16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:43

KONTAK KAPATMADAN TAM GAZ DURMAK YOK DEVAM

KONTAK KAPATMADAN TAM GAZ DURMAK YOK  DEVAM
26 Temmuz 2017 Çarşamba 23:39

KONTAK KAPATMADAN TAM GAZ DURMAK YOK DEVAM

Akdeniz Bölgesi'nin parlayan yıldızı Davraz Kayak Merkezi'nde sıcak asfalt çalışmaları hızla devam ediyor. 

ISPARTA İl Özel idaresi 2017 Yılı yatırım Programındaki 205 kilometre BSK (bitümlü sıcak karışım) asfalt programı içerisinde bulunan Davraz Kayak Merkezi yolu Isparta Şehmus Günaydın ve Türkiye Büyük Millet Meclisi Plan ve Bütçe Başkanı ve Ak Parti Isparta Milletvekili Süreyya Sadi Bilgiç'in talimatıyla tam gaz ve kontak kapatmadan hızla devam ediyor. Şehmus Günaydın Tüm  Isparta halkımıza hayırlı olsun dileklerinde bulundu 











yollllllllll

milletin vekillleri
31 Temmuz 2017 Pazartesi 15:24

EĞİRDİR GELENDOST YOLU REZALET REZALET MICIR DÖKMEK HANGİ GELİŞMİŞ ÜLKELERDE VAR ACEP ALDIĞINIZ PARALAR HARAM OLSUN

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şu an sanayideyim

yusuf
27 Temmuz 2017 Perşembe 15:57

Bu nasıl bir koku!Ayazmanada oturuyorum ve şu an sanayideyim o pis koku taa sanayiye gelmeye başlamış. Buna bir çözüm bulunmalı mahallemizde balkonda oturmaya hasretiz. Biz zenginler gibi klimayı açıp altında oturamıyoruz Sayın Valim Siz halledersiniz bu işi.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandaş
27 Temmuz 2017 Perşembe 15:00

Isparta'da herşeyden önce koku sorununun ivedilikle çözülmesi lazım. Dunden bu yana rüzgar hızının artmasıyla birlikte koku dayanılamaz hale ulaştı. Bu sıcakta kapı pencere kapalı oturmak zorunda kalıyoruz.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ali Sel
27 Temmuz 2017 Perşembe 14:51

205 km sıcak asfalt ıspartamızın köyleri için müthiş bir rakam Allah Süreyya beyi başımızdan eksik etmesin

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Murat ŞALVARCI
27 Temmuz 2017 Perşembe 00:49

Ispartalı olup gurbette duran bir hemşeriniz olarak güzel Isparta'm için hizmet edenlere teşekkür ediyorum. Emeklerinizden ve ****retlerinizden dolayı sayın büyüklerine saygılar sunuyorum.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla